Die twee kan ik dus echt niet uitstaan...quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:47 schreef Yankee het volgende:
Groningen! Relaxte lui en die kerel lijkt me wel een mooie gek.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Breda wordt de eerste afvaller.
Ze zijn er veel te makkelijk ingestapt met een te complex idee. Het ziet er best strak uit, het kan ook prima in een redelijke studentenstad als Breda, maar het is niet heel erg makkelijk heel erg goed en strak neer te zetten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Toch typisch dat de twee mannen weer het minst presteren.
quote:Cijfers van Den Haag, Choix du Chef
Omschrijving Bedrag in euro's
Omzet 16.800
Begrote omzet 18.239
Winst/verlies -755
Personeelskosten 7.903
Inkoop 6.937
Vaste lasten 675
Overigen 2.039
Totale kosten 17.554
quote:Cijfers van Groningen, Bij Jansen
Omschrijving Bedrag in euro's
Omzet 20.917
Begrote omzet 11.538
Winst/verlies -3.102
Personeelskosten 11.265
Inkoop 8.304
Vaste lasten 983
Overigen 3.467
Totale kosten 24.019
Een lege zaak om 5 voor zes is normaal. Beetje restaurant komt pas na half 7 tot leven.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Den Haag: leeg.
Enschede: leeg.
Breda: leeg:
Groningen: volle bar!.
Nou, met zo'n programma zou je wel wat meer aandacht mogen verwachten, zeker in Enschede en Breda waar ook een bar is en je gemakkelijk koffie kan drinken. Voor Den Haag is het wellicht niet heel gek, maar die andere twee...quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:15 schreef Fixers het volgende:
[..]
Een lege zaak om 5 voor zes is normaal. Beetje restaurant komt pas na half 7 tot leven.
Terecht, want Gina steekt met kop en schouders boven de rest uit.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:08 schreef Koningin het volgende:
Hij vindt Gina helemaal geweldig, volgens mij.
"Je staat daar als een koningin in je keuken"
Max is een beetje hork, maar ik moet toegeven dat niet alles 100% slecht was. Zijn lesje aan het personeel klonk misschien wat oubollig, maar Enschede was wel de enige tent die de bediening echt goed op orde had. Ook het concept en de uitwerking komt (begrijp ik nu) van hem.quote:Maar ze maken wel meer kans om in de finale te komen.
Hun concept klopt wel, alleen Max niet...
Koffie drinken doen winkelende huisvrouwen en senioren 's morgens en 's middags, maar niet meer om 6 uur 's avonds. Dan is het wachten op de eerste eters, dus zo raar is het niet dat het dan niet vol is.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, met zo'n programma zou je wel wat meer aandacht mogen verwachten, zeker in Enschede en Breda waar ook een bar is en je gemakkelijk koffie kan drinken. Voor Den Haag is het wellicht niet heel gek, maar die andere twee...
Wel misschien straks als bruine studentenkroeg, maar van het Bij-Jansen-concept zie ik weinig meer terug.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Groningen doet het toch wel goed! Nu moet ik nog een keer heen als het wel open is..
Breda zijn twee enthousiaste horeca-dummies. Sommige mensen denken dat als je maar genoeg in de kroeg hebt gezeten, je ook een horecatent kunt runnen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:26 schreef pfaf het volgende:
Dat denk ik ook.
Toch typisch dat de twee mannen weer het minst presteren.
Herman snapt precies aan hoe de verhoudingen in Enschede liggen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:19 schreef peterfan het volgende:
Herman: "Gina, kom het geld maar halen! Smak Smak![]()
Ja, en jij toch ook gefeliciteerd Max..."
Ik moet ook mijn beeld een beetje bijstellen. Max werd best wel hard aangepakt tijdens het jury"verhoor". Gebaseerd op de schaarse camerabeelden en dat ene bezoekje van Herman trekt de jury (en wij dus) misschien wel iets te snel een conclusie.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:17 schreef Graspol het volgende:
[..]
Terecht, want Gina steekt met kop en schouders boven de rest uit.
[..]
Max is een beetje hork, maar ik moet toegeven dat niet alles 100% slecht was. Zijn lesje aan het personeel klonk misschien wat oubollig, maar Enschede was wel de enige tent die de bediening echt goed op orde had. Ook het concept en de uitwerking komt (begrijp ik nu) van hem.
Een probleem blijft alleen dat het geen man voor de dagelijkse uitvoering is, daar moet alles van Gina komen. En de vraag dus is hoe lang die dat volhoudt.
Nog steeds niet beschikbaar.quote:Op donderdag 28 februari 2008 02:12 schreef kokos het volgende:
Cijfers Enschede?
Wel netjes dat ze reageren.quote:Beste forumlezers,
3 weken verder en wat hebben we veel geleerd. Mede door de kritieken vanuit het forum en natuurlijk door de zeer kritische gasten. Veel kritiek was terrecht en daar zijn we ook hard mee bezig.
Op het forum waar ik en Gina gewoonweg geen tijd voor hebben om deze door te spitten stonden ook veel onderwerpen die hier en daar kwetsend, onnodig en overbodig waren. Maar er stonden ook een heleboel zaken waar we echt wat aan hadden.
Wij hopen dat jullie begrijpen dat we onze tijd hard nodig hebben om de zaak te verbeteren en deze tijd dus niet gebruiken om achter de pc te reageren op alle berichten op het forum.
Toch zijn er een aantal zaken die ik persoonlijk wil toelichten.
De webcams bijvoorbeeld. Als ik zelf de regie in handen had, dan hadden jullie veel meer gezien. Helaas mogen wij echt niet aan de apparatuur zitten. Omdat wij nogsteeds aan het verbouwen zijn op de zolderruimte, worden de stekkers er zo nu en dan uitgetrokken. Daar zit niets achter, behalve dan dat al die snoeren, tv's etc, in de weg staan.
Over Mike (Michel). Hij is dagelijks een paar uurtjes aanwezig op kantoor om de emails, reserveringen en andere zaken te behandelen. Hij wil graag "opkomen" voor ons en probeert alles te verdedigen. Hij zal dat niet meer doen.
Over de niet aangeleverde cijfers;
Gewoonweg te druk om alles in één keer goed te doen. Er bleken fouten te zijn in de aanlevering van onze cijfers en kunnen/mogen daardoor niet te worden gepubliceerd. Deze week zal dat op het net staan.
De schoonmaak; Alles is tip top in orde. De opmerkingen over "rommel" of "bierglazen" op de bar waren terrecht. Hier word extra op gelet.
Net als de open keuken. Daar moet inderdaad op worden gelet, iedereen kan naar binnen kijken.
Verder kunnen wij melden dat we echt heel veel plezier hebben in onze zaak en dat we steeds betere service verlenen. De keuken presteerd steeds beter en het is tijd voor een nieuw menu. Iets aangepast en uitgebreider.
Over onze website: Hebben we geen controle over.
Ik dank jullie allemaal voor het posten en blijf ons vooral volgen.
Mocht er nog iets zijn waar we wat mee kunnen, post het,...ik zal het lezen!
Max en Gina
Mensen die graag op tv komenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:40 schreef pfaf het volgende:
Neen, het publiek is nog niet optimaal. Maar ik denk dat dat ook vooral door de nieuwigheid komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |