abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 februari 2008 @ 01:18:38 #151
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_56919362
terug ben van sven en geertje

als ik nu doodga sterf ik een gelukkig man
nog nooit zo lekker gegeten als vanavond

ik ga hier zeker nog eens terug
pi_56921343
Klopt het nou dat het te koop staat?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_56921397
Dat is wel heel snel. Ik zag wel dat de Flinstering in Breda binnenkort wat gaat verbouwen. Dat stond op een briefje aan de deur.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 11:29:24 #154
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_56922710
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 07:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Klopt het nou dat het te koop staat?
daar heb ik niets van kunnen ontdekken, dus lijkt me niet
de zaak zat ook helemaal vol trouwens
pi_56957902
Groningen en Breda hebben een rammelend concept wat mijns inziens niet rendabel te maken is. Daarnaast hebben beide koppels veel enthousiasme maar ontbreekt het aan ervaring en organisatie. Die overleven het eerste jaar dus niet, of ze nou winnen of niet.

Den Haag is simpel en recht toe recht aan en is daardoor weinig spannend. Zeker kans op overleven en op winnen, maar wel uit de categorie dertien-in-een-dozijn. Ik val als kijker bij Den Haag na een paar minuten in slaap.

Enschede vind ik de enige tent die echt boeiend is. Een apart concept waar goed over nagedacht is en dat ondanks alle kritiek prima gerealiseerd is. De enige vraag is of Enschede wel de juiste locatie voor zo'n trendy tent is, ze zijn daar toch meer van "wat de boer niet kent, dat vreet ie niet". Er zal dus aan de PR gesleuteld moeten worden, Twente is wat dat betreft een moeilijke regio.
Verder is het koppel ongebalanceerd. Alles moet van Gina moet komen: ze moet koken, organiseren en de zakelijke kant doen. Max is wellicht een goede barkeeper, maar verder? Ik vrees dat dat laatste gaat opbreken.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_56958509
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:50 schreef FeestNummer het volgende:
Enschede vind ik de enige tent die echt boeiend is.
Het is voor de kijkcijfers inderdaad te hopen dat Enschede er lang in blijft, want de rest is inderdaad niet super boeiend (om niet te zeggen slaapverwekkend).

Max is DE grote kneus van het achttal, terwijl Gina een van de weinigen (zo niet de enige) is die weet waar ze het over heeft. Het beste (zowel voor Mangu als voor hun relatie) is dus dat Max thuis postzegels gaat sparen en Gina de tent alleen gaat runnen. Dan maken ze nog wel een kans om te winnen en ook op overleven van hun zaak en relatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Graspol op 24-02-2008 23:24:32 ]
  maandag 25 februari 2008 @ 07:14:06 #157
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_56961792
Max en Gina doen mij idd hieraan denken:
opgezegd@fok.nl
pi_56987272
quote:
Op maandag 25 februari 2008 07:14 schreef FoXje het volgende:
Max en Gina doen mij idd hieraan denken:
[ afbeelding ]
Whahaha... Ja, ze zijn ook gewoon getypcast.
Maar ik vond de Amsterdammers eigenlijk wel leuker.
Maak nie regtig saak nie
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:01:31 #159
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_56990384
Wat is er nu van alle vorige deelnemers geworden. Ik las er iets over maar kan het niet meer terugvinden. Zijn alle zaken in Den Bosch,Amsterdam en Leeuwarden er nog? (Ja,Rotterdam is dicht,bekend) en zijn die stellen nog bij elkaar etc? Verder blijf ik erbij dat gezien de vorige topic-serie het hier ook wel weer doorgestoken kaart zal zijn en alles via scripts e.d is voorgekauwd,en eigenlijk alles alleen maar dient om die kale dikke Den Blijker weer extra in de kijker te zetten ipv dat het echt om iets gaat. Ik las ook ergens dat hij zijn zaak in Amsterdam heeft moeten verkopen omdat de zaak toch niet dat opbracht wat hij ervan verwachte en de rest van zijn zaken kwa kwaliteit heel erg achteruit lopen omdat hijzelf amper nog iets doet op kookgebied en meer zich bezig houdt met marketing en de naam Den Blijker & Crouwel. Iemand hier iets meer over?
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_56995554
Den Blijker kookt al jaren zelf nauwelijks meer in zijn restaurants... Die is al jaren veels te druk met tv en dergelijke.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 22:26:36 #161
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_56998762
Ik zou niet weten wie er gaat winnen
pi_56998881
Daaaaaaaaaaaaaag Max

Als ze Den Haag niet vernieuwend vinden, wat is er dan wél vernieuwend aan groningen: een simpel dertien in dozijn zuipkroeg/eetcafe.
pi_56999141
Die Herman geilt echt ontzettend op GIna !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  dinsdag 26 februari 2008 @ 22:48:04 #164
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56999436
Terechte 10.000 euro winnaars. Breda is niet af, Den Haag is saai, Groningen is lelijk en Enschede ziet er gewoon goed, mooi en verzorgd uit.

Die lunch bij Den Haag trouwens... De tafel moest aan de kanten geschoven worden... !
pi_56999516
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 22:48 schreef pfaf het volgende:
Die lunch bij Den Haag trouwens... De tafel moest aan de kanten geschoven worden... !
Maar de bank zit tenminste wel lekker .

Was idd een beetje armoedig ja .
  woensdag 27 februari 2008 @ 00:03:24 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57001527
Video bekeken.
Groningen valt mij erg mee, zijn dicht bij hun originele concept gebleven.
Breda is veruit de zwakste, zowel qua concept als qua uitvoering.
Enschede heeft dan dit keer het jury-beraad gewonnen, maar dat is geheel aan Gina te danken. Precies hetzelfde wat die man van de ING zei: Max is een marketingjongen die iets bedenkt, maar in de uitvoerende fase heeft hij totaal geen rol. Alles draait om Gina.
Den Haag blijft, qua keuken, absoluut de beste, alleen moeten ze inderdaad naar buiten toe meer duidelijk maken wat het idee van het concept is: namelijk geen vaste menu-kaart, maar elke dag een wisselend verrasingsmenu met verse ingrediënten dat door de chef is samengesteld.

Voorspelling: Breda valt als eerste af, daarna Enschede en de finale gaat tussen Groningen en Den Haag.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_57001563
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 22:39 schreef Svensational het volgende:
Die Herman geilt echt ontzettend op GIna !
Dat viel wel erg op ja .
sig verwijderd door FA
pi_57003808
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:03 schreef golfer het volgende:
Video bekeken.
Groningen valt mij erg mee, zijn dicht bij hun originele concept gebleven.
Breda is veruit de zwakste, zowel qua concept als qua uitvoering.
Enschede heeft dan dit keer het jury-beraad gewonnen, maar dat is geheel aan Gina te danken. Precies hetzelfde wat die man van de ING zei: Max is een marketingjongen die iets bedenkt, maar in de uitvoerende fase heeft hij totaal geen rol. Alles draait om Gina.
Den Haag blijft, qua keuken, absoluut de beste, alleen moeten ze inderdaad naar buiten toe meer duidelijk maken wat het idee van het concept is: namelijk geen vaste menu-kaart, maar elke dag een wisselend verrasingsmenu met verse ingrediënten dat door de chef is samengesteld.

Voorspelling: Breda valt als eerste af, daarna Enschede en de finale gaat tussen Groningen en Den Haag.
Dat Enschede trouwens geen kritiek kreeg op het belachelijke gedrag van Max tijdens de toch wel enigszins mislukte opening (leeg plein, en alle gasten ze Max ze niet wilde hebben, namelijk binnen). Dacht dat de opening onderdeel van de beoordeling zou zijn?
pi_57003893
Hij vindt Gina helemaal geweldig, volgens mij.
"Je staat daar als een koningin in je keuken"

Maar ze maken wel meer kans om in de finale te komen.
Hun concept klopt wel, alleen Max niet...
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:47:12 #170
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_57006221
Groningen! Relaxte lui en die kerel lijkt me wel een mooie gek.
.
pi_57006902
Herman: "Gina, kom het geld maar halen! Smak Smak
Ja, en jij toch ook gefeliciteerd Max... "

pi_57006981
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 11:19 schreef peterfan het volgende:
Herman: "Gina, kom het geld maar halen! Smak Smak
Ja, en jij toch ook gefeliciteerd Max... "

Hij kreeg geen zoen geloof ik !
pi_57008729
Wordt dit nog herhaald? Heb het gemist .
pi_57008876
quote:
Coquille is even 'Tent op de Schop'
door Marc Brink

27 feb 2008, 03:38 - DEN BOSCH - Van mijn 'Tent is Top' naar mijn 'Tent op de Schop'. Restaurant Coquille aan de Bossche Markt is veranderd in een puinhoop. Uitbaters Sven Uijttewaal (26) en Geertje Klijn (24) zijn begonnen met een verbouwing.

Sven Uijttewaal en Geertje Klijn in restaurant Coquille, een jaar na het win­nen van Mijn Tent is Top. foto Sandra Peerenboom

Zij blikken terug op het winnen van de tv-serie 'Mijn Tent is Top' en kijken vooruit.

Beneden gaat de bijna zeven meter lange bar eruit. En er komen nieuwe toiletten. Verder blijft alles bij het oude. Dat is niet zo vreemd. Want volgens Uijttewaal en Klijn gaat het nog steeds 'heel goed'. Hardnekkige geruchten over zoeken naar een ander pand spreken ze tegen. "Dan zouden we niet gaan verbouwen. Maar we willen het wat ruimer en logischer inrichten", zegt Uijttewaal.

De bar stond in de weg. Dat vonden de uitbaters eigenlijk al voor de opening. "Maar als startende ondernemers luister je naar de adviseurs van het tv-programma. Zij vonden dat het paste bij de brasserie-aanpak. Dit moest een dagzaak zijn. Maar daar hebben we nooit in geloofd. Daarom hebben we de lunchkaart al snel afgeschaft", zegt Klijn.

De lunchkaart ging van tafel nadat Herman den Blijker hen een dag eerder een cheque van drie ton overhandigde als winnaars van 'Mijn Tent is Top'. "Al die tv-aandacht is geweldig voor je bedrijf zei Uijttewaal in het Brabants Dagblad toen het programma net van start was gegaan. Zo denkt hij er nog steeds over. Maar er waren ook nadelen. "Er stonden hier op een gegeven moment meisjes met een T-shirt met onze portretten erop. Dat gaat wel ver", zegt hij. "Ons hele privé-leven lag op straat maar we zouden het zo weer doen", zegt Klijn.

Volgens Uijttewaal is er geregeld iets in scene gezet. "Wij krijgen nog regelmatig te horen van mensen dat we vaak te laat op afspraken waren. In de serie komt dat een keer of drie voor. Dat was dus in scene gezet."

Vorige maand is een nieuwe serie 'Mijn Tent is Top' gestart. De Coquille-uitbaters hebben alle afleveringen bekeken. Zij waren door twee deelnemers uitgenodigd om in Den Haag bij de opening van hun restaurant te zijn. Uijttewaal: "Stephan en Jacqueline hadden ons gevraagd om advies. Dat hebben we natuurlijk gegeven. Het belangrijkste advies is vooral jezelf te blijven. Ik denk dat ze een goede kans hebben. Net als twee deelnemers die in Groningen zijn begonnen. Het is trouwens opvallend dat ze allemaal enorm veel investeren. Wij deden vooral veel zelf."

Net als vorig seizoen, is Herman den Blijker presentator. Met hem hebben ze geen contact meer. "Dat is ook heel gewoon. Hij heeft tien zaken. Maar ik zou het wel leuk vinden als hij zou komen om te beoordelen hoe we het nu doen. We kookten eerst gewoon lekker. Nu is het wat verfijnder. Het zou leuk zijn hem bijvoorbeeld op 4 maart te zien bij de heropening. Dan hopen we ook burgemeester Rombouts te verwelkomen. We waren hem vorige keer vergeten."
Uit het Brabants Dagblad van vandaag.
pi_57009860
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wordt dit nog herhaald? Heb het gemist .
http://www.rtl.nl/system/(...)6-2-2008.xml/800.wvx
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')