Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:31 schreef Cyan het volgende:
Oh die drinkgeluiden bij het proeven van die drankjes! *Gruwel*
Maar de euri's gaat aan hun neus voorbij.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jeuj! Tof dat Den Haag won!
Verschrikkelijk! Als er iets is wat ik om te gruwelen vind zijn het van dat soort geluidenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:29 schreef Svensational het volgende:
Hadden ze die proef- en slikgeluiden nou er in gemonteerdBeetje jammer iig
!
Dat ze geen ervaring hebben is natuurlijk volstrekte onzin. Verder gaat het echter niet de goede kant op met Groningen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:47 schreef Koningin het volgende:
Groningen vind ik iedere week wat afzakken. Ik denk dat ze nu zelf gaan merken dat ze geen echte horeca ervaring hebben en dat ze zelf niet kunnen koken.
Ik had vanaf het begin al het gevoel dat ze een beetje erg gemaakt vrolijk waren. Van mij mag Groningen als eerste afvallen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:03 schreef noekje het volgende:
Zij, uit Groningen, leek enorm zenuwachtig gisteren. Zo vrolijk als ze in het begin was, zo nerveus is ze nu.
Kroeg zeker...quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:09 schreef Quoi het volgende:
Groningen heeft juist enorm veel horeca ervaring!
Aan een eetcafe eigenaar of aan iemand ala "Choix du Chef" vragen welke wijn iets is (blind proeven), welk deel van het beest er op je bordje ligt etc verschilt nogal vind ik.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:09 schreef peterfan het volgende:
Inderdaad, wat een eikel, die Bart-Willem of hoe hij dan ook mag heten.![]()
Maar over het appels en peren vergelijken: dat is niet helemaal waar. Ze kijken naar welke tent het beste presteert in zijn concept. Ze vergelijken dus niet het eten van Den Haag en Groningen met elkaar, maar ze kijken of de kwaliteit van het gebodene past bij het concept.
Ik heb net de afleverign terug gekeken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Aan een eetcafe eigenaar of aan iemand ala "Choix du Chef" vragen welke wijn iets is (blind proeven), welk deel van het beest er op je bordje ligt etc verschilt nogal vind ik.
Op de site staat dat Groningen op alle vlakken (van inkoop tot bediening) horeca-ervaring heeft. Zelf vind ik ook niet dat ze dit laten zien hoor, maar dat is hoe we het nu op TV voorgeschoteld krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |