Dat is het wel! CM +1quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:19 schreef ChopperMick het volgende:
is dat niet "de Speurneuzen"?
Ja, maar wil hem graag iets nauwkeuriger(soort haar). Als er over 15 minuten geen beter antwoord komt dan krijg je het punt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:32 schreef MaJo het volgende:
Een haar?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
![]()
ER heeft er nu 666
Trivia:. 666 is het getal van het beest. Vaak wordt dit getal ook in verband gebracht met de antichrist.
Ik weet niet of ik 1000 mee ga maken, gezien het tempo wat jullie momenteel hanteren, en de hoeveelheid werk die ik hier heb liggen en waar ik NU aan begin.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:39 schreef MadMaster het volgende:
Nog 2 topics, ER, nog 2 topics...
Nopequote:Op zaterdag 8 september 2007 13:50 schreef ChopperMick het volgende:
Def P in zijn jonge jaren
Hij is bekend onder een andere naam dus het zou erg verdacht zijn als iemand zijn echte naam zou noemenquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:01 schreef ChopperMick het volgende:
wil niet lullig doen maar ik denk dat z'n naam in het adres van zijn plaatje staat....
Ja, en als het een wat grotere en duidelijkere foto van 'm was had ik hem herkendquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:01 schreef ChopperMick het volgende:
wil niet lullig doen maar ik denk dat z'n naam in het adres van zijn plaatje staat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |