Die gaan we even proberenquote:Op zaterdag 8 september 2007 09:57 schreef emil23 het volgende:
Volgensmij moet je de ring die om de knop zit tegen de klok indraaien.
Deze aanpak leek succes te hebben... er leek meer ruimte te komen tussen de bak en de dekstel. Ik sjor een beetje... *krak* Deksel eraf, binnenwerk gebrokenquote:
Je had de buitenste ring ook eerst geheel los moeten draaien en niet een klein stukje, en nooit sjorren.quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:34 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Deze aanpak leek succes te hebben... er leek meer ruimte te komen tussen de bak en de dekstel. Ik sjor een beetje... *krak* Deksel eraf, binnenwerk gebroken![]()
Nu hebben we dus twee problemen![]()
In twee jaar tijd kun je inderdaad een hoop bijleren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:05 schreef Lotjeb het volgende:
Ik ben echt handiger dan het bovenstaande verhaal doet vermoeden![]()
Idem hierquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:46 schreef Guppyfriend het volgende:
wij hebben ook gewoon een nieuwe opgehangen. easy peasy en dan issie zeker goed
Is dat geen standaard zin in die boeken?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:05 schreef Lotjeb het volgende:
Ik vrees dat het toch een nieuwe bak wordt. Door tijdgebrek toch meer iemand gebeld om er naar te komen kijken. Bovendien staat er in mijn klussen voor dummies boek (ja, dat bestaat en is echt handig!) dat je hiervoor beter een expert kan raadplegen![]()
Neem aan dat het boek een loodgieter bedoeld, en ja dat is dan wel de expert.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Is er een expert op gebied van toiletstortbakken???
Nou ben ik ook geen doorwinterd klusser, maar ik heb er toen samen metwel zelf een nieuwe opgeschroefd
ja, maar dat is toch wel even iets anders dan een wc-stortbakquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:33 schreef klipper het volgende:
[..]
Neem aan dat het boek een loodgieter bedoeld, en ja dat is dan wel de expert.
Dat je iets zelf kunt doen, wilt nog niet zeggen dat het dan ook goed gebeurd, en waarschijnlijk zeer zeker niet volgens de regels.
Doet me gelijk denken aan dit topic:
Warmtewisselaar berekenen/gokken?
Werkt misschien prima, maar is natuurlijk op deze manier absoluut niet toegestaan.
Wil je het wel hebben, dan zal je dus een officiële unit moeten aanschaffen, waterleidingen mogen niet door afvoerleidingen welke op het riool zijn aangesloten lopen.
PS doe dit thuis niet na
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |