SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Omdat het een slowchat topic is waar we het vaker hebben over films, series en koffie dan games.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:34 schreef Frumzel het volgende:
Mooi. Weer 8 euro weggepleurd!
Maar waarom in GAM
quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
Gister ook gezien en was verrast dat ik deze nog beter vond dan deel 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op zondag 9 september 2007 14:43 schreef peristilius het volgende:
Ik ga komende week ook maar eens naar The Bourne Ultimatum denk ik.
Ik heb hem gisternacht gekeken en vond de film matig. Niet echt vernieuwend en helaas de slechtste uit de trilogie.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:30 schreef Gamedemon het volgende:
Ik kom er net vandaan en keur het goed
Waar heb jij hem gezien?quote:Op zondag 9 september 2007 20:07 schreef DuchessX het volgende:
Idd film was matig.
Ik snap 'm niet enzo...quote:
Dat gerucht heb ik ook de ronde horen gaan..quote:Op maandag 10 september 2007 00:13 schreef mordradead het volgende:
Ik hoorde dat bier lekker is.
quote:Op maandag 10 september 2007 00:27 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet enzo...
-Iemand zin om de eenden te gaan voeren?
-Ik ben beneden
-Ik ben beneden
-Ik heb het downsyndroom benedenes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |