Vakantie he? Dan zuipen en lantefanteren ze alleen maar, getverdrie!quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Veel TTT's worden er potdomme ook niet meer gepost hè.
Been there, done that. En dat pimpen met m'n pussy doe ik al in [Centraal] Katten met foto's deel 46quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
remlof, maak dan eens goddomme je eigen TTT
of ga pimpen met die gangsterkat van je
Tis een schatjequote:Op zaterdag 22 september 2007 15:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Been there, done that. En dat pimpen met m'n pussy doe ik al in [Centraal] Katten met foto's deel 46
Nee. Ik opende alleen de laatstequote:Op zaterdag 22 september 2007 18:58 schreef Snakey het volgende:
Ow, je spamt hier vrolijk verder?
Gelijk heb jequote:Daarbij totaal geen leuk topic, slotteke dusch.![]()
Ja maar, ja maarquote:Op zondag 23 september 2007 03:48 schreef remlof het volgende:
Het topicst was al stukst, dan moet je het gewoon laten wegrotten![]()
![]()
hoe smaakte het bier deze avond?quote:Op zondag 23 september 2007 03:48 schreef remlof het volgende:
Het topicst was al stukst, dan moet je het gewoon laten wegrotten![]()
![]()
Nee.quote:Op maandag 24 september 2007 01:15 schreef fraubitch het volgende:
hoi, gooi het geweldige topic van paultjuh weer open wil je![]()
Ik ben weldegelijk jarigquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:38 schreef Dirkh het volgende:
Niet
Waarom zou ik in godsnaam dat willen spammen? Welk belang zou ik daarbij hebben? Ik vond de inhoud van de ketting mail aller grappigst en wou de rest mee laten lezen en meningen delen over dit soort mails. Ik bedoel die kerel van de ketting mail doet als of hij een advocaat is terwijl de inhoudt echt zo amateuristisch is als de pest. Daar zat toch wel enig Ha-ha gehalte in, maar goed. Niet dat het persee het aller leukst is, maar dat hoeft ook niet op fok. Dan kun je gelijk 80% van de topics wel sluiten. Kortom jou reden is niet gegrond maar puur uit je eigen perspectief beoordeeld en dat vind ik gewoon niet zo fijn, jij telt immers niet voor een geheel representatief publiek wat hier op fok reageerd.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat jij je spam gewoon copy/paste en denkt dat je daarmee een leuk topic hebt?
Ik oordeel inderdaad uit mijn eigen perspectief, maar vergeet niet dat ik mede op dat perspectief ben uitgekozen om op ONZ te modden en het kaf van het koren te scheiden. En helaas voor jou vond ik jouw topic onder "kaf" vallen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:27 schreef Apekoek het volgende:
Kortom jou reden is niet gegrond maar puur uit je eigen perspectief beoordeeld en dat vind ik gewoon niet zo fijn, jij telt immers niet voor een geheel representatief publiek wat hier op fok reageerd.
Dat ook ja, naast jouw met een wquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:32 schreef Snakey het volgende:
Het is reageert, met een t.
Stel je even aan, ik ben niet perfect, en jij ook niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:32 schreef Snakey het volgende:
Het is reageert, met een t.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |