Wel? Ik kende het helemaal nietquote:Op donderdag 20 september 2007 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja goh wat orgineel, een post-hier-teksten-die-je-door-een-of-andere-vertaler-hebt-gehaald topic hebben we nog nooit gehad.
Gelukkig zijn alle andere topics wél origineelquote:Op donderdag 20 september 2007 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja goh wat orgineel, een post-hier-teksten-die-je-door-een-of-andere-vertaler-hebt-gehaald topic hebben we nog nooit gehad.
Ja en dan staat aan het einde van de middag heel ONZ vol met vertalertopics, want "jullie mochten het ook". Het is wel goed.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Gelukkig zijn alle andere topics wél origineel
Laat ons ook een keertje spelen, dat jij het niet leuk vindt is prima, maar wij vonden het wel lollig.
"Stel hier vragen aan iemand die denkt dat het na 1 topic ophoudt"quote:Op donderdag 20 september 2007 15:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik weet niet hoor, maar meestal houdt dat na 1 topic gewoon op lijkt me.
Geen idee, dat was niet in ONZ, vraag maar aan Yvonne ofzo.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom duurde het zolang voordat brechtje nav dit topic Waarom een ban op tubgirl? werd gebanned? De ban staat pas twee uur later. Gevalletje dochter van de baas?
Dan nog, kun je na 1 topic zeggen dat het wel weer genoeg is geweest en vervolg topics sluitenquote:Op donderdag 20 september 2007 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
"Stel hier vragen aan iemand die denkt dat het na 1 topic ophoudt"
Nee, misschien niet binair maar wel hexadecimaal, octaal, fries, west-catalonisch of ork. Het blijft een pot nat, gooi een tekst door een vertaler en post het. Voor mij is het gewoon verkapte bagger en dit soort topics zijn voor zover ik weet altijd al meteen op slot gegooid. En terecht.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan nog, kun je na 1 topic zeggen dat het wel weer genoeg is geweest en vervolg topics sluiten
Het laatste binaire topic stamt trouwens uit 2005. het is niet dat het bijzonder vaak voorkomt ofzo. Redelijke originaliteit, gezien het aantal binaire topics (5 ofzo) in de geschiedenis van ONZ.
Gekker nog, ik denk dat ik er in de loop der jaren een stuk of 4 - 5 heb gedelete omdat het totaal uit de klauwen liep.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, misschien niet binair maar wel hexadecimaal, octaal, fries, west-catalonisch of ork. Het blijft een pot nat, gooi een tekst door een vertaler en post het. Voor mij is het gewoon verkapte bagger en dit soort topics zijn voor zover ik weet altijd al meteen op slot gegooid. En terecht.
Jij weet toch alles?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, dat was niet in ONZ, vraag maar aan Yvonne ofzo.
Verwijderd.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb overigens net weer een tubgirl gespot en ik zeg lekker niet waar![]()
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Je beste post eruit staat nog in je notes
Voor jou maken ze wel een uitzondering.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kwaliteitsusers horen niet gebanned te worden![]()
Of kunnen we dat anders tenminste oefenen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:06 schreef Paramnesia het volgende:
Is Dirkh dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |