quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:44 schreef Blight het volgende:
Iets over appelspersoonlijke willekeur en perenrechtlijnigheid.
Duidelijk gevalletje van "the eye of the beholder".quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:54 schreef Blight het volgende:
Sure. Want die topics hebben echt exact een zelfde soort insteek.
Nouja vooruit, ik gooi hem nog wel even open omdat er geen ander nachtbagger topic is. Het gaat gewoon nergens meer naartoe, en ik ben half ziek aan het wordenquote:Op zondag 30 september 2007 01:29 schreef tong80 het volgende:
Heb je het Dirkh-slotjes virus Maisnon
Wat is een Spleenheup?
Wat is dit nou weer voor een gezeik. Als ik je topic had gesloten had je een topic in FB gestart over de moderatie in ONZ.quote:Op zondag 30 september 2007 01:38 schreef tong80 het volgende:
Je hoeft hem niet open te gooien. Zo geweldig is ie niet en ik zit er ook niet echt op te wachten. Maar ik vind het gewoon vreemd dat een redelijk leuk topic dat niemand in de weg staat dicht wordt gegooid. Hou hem maar dicht. Anders ben ik weer de zeiker. En een kusje ter beterschap.
Ok ik ben de beroerdste nietquote:Op zondag 30 september 2007 01:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een gezeik. Als ik je topic had gesloten had je een topic in FB gestart over de moderatie in ONZ.
En nu ga je kusjes geven.![]()
Nouhou, ik wilde daar net bloemetjes gaan strooien.quote:Op zondag 30 september 2007 15:12 schreef remlof het volgende:
Wat een bagger, Ruzie mag zich melden in Groningen meet napraat topic of een volgend deel daarvan.
Bloemen in bagger. Zondequote:Op zondag 30 september 2007 15:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nouhou, ik wilde daar net bloemetjes gaan strooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |