lul niet, die heb ikquote:Op zondag 30 september 2007 14:40 schreef beverton het volgende:
edit: fipo
MWHAHAHA PWNED!quote:Op zondag 30 september 2007 14:43 schreef SnowDoggg het volgende:
Lapo!
allemaal op de ts zeker? lafbekquote:Op zondag 30 september 2007 14:43 schreef limmy het volgende:
Beverton, jij heb geen leven
kom maar op >:D![]()
PM hemquote:Op zondag 30 september 2007 14:45 schreef remlof het volgende:
Ja waar is Ruzie? Hij zou naar de meet in Groningen komen maar hij was er niet. Hij had zelfs al betaald voor de slaapplek.
pff wat kraam jij nou weer voor onzinscheldwoorden uit, heb je soms de hele avond met sampson en gert liggen blowen? ik kan het zien aan z'n rode ogen.quote:Op zondag 30 september 2007 14:52 schreef yosander het volgende:
Beverton is een verzuurde karnemelkpak!
]quote:Op zondag 30 september 2007 14:54 schreef AlwaysConnected het volgende:
heb al uren gezocht maar geen ruzie kunnen vinden
gvd kut wat een kut post is dit
grappig hoor lapzwans die je bentquote:Op zondag 30 september 2007 14:57 schreef SnowDoggg het volgende:
Hebben jullie al ruzie gevonden! Ik zoek bonje![]()
ik heb je moeder al geneuktquote:Op zondag 30 september 2007 15:00 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik neuk je moeder!
Ja kijk maar:quote:Op zondag 30 september 2007 14:54 schreef beverton het volgende:
[..]
pff wat kraam jij nou weer voor onzinscheldwoorden uit, heb je soms de hele avond met sampson en gert liggen blowen? ik kan het zien aan z'n rode ogen.
ik hoop dat het lekker wasquote:Op zondag 30 september 2007 15:03 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
ik heb je moeder al geneukt![]()
bwahhhhhh dat heb ik toch al gedaan he mevrouw de bollequote:Op zondag 30 september 2007 15:07 schreef DemonRage het volgende:
Eigenlijk zou een rottend kadaver, als het kon typen, zo'n kuttopic nog niet openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |