Bagger.quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo..... en nu is het eerst even tijd voor een waarom is dit kwaliteitstopic dicht?![]()
Ik heb belangrijke bagger gemist!.quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, maar niet gewenst buiten KPD.
Heb je weer eens gedronken Snakey, je begint loslippig te worden.quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Rot op met je persoonlijke zooi.![]()
Zeur niet, dit is nog steeds FB.quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je weer eens gedronken Snakey, je begint loslippig te worden.
en er worden duidelijke argumenten gegeven waarom dat BS is, en goeie vergelijkingen gemaakt met andere gevallen waar ongeveer hetzelfde speelde, en die topics echter wel openbleven.quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:39 schreef remlof het volgende:
Hallo, het is geen slowchat hier. Er is duidelijk uitgelegd waarom dat topic dicht is. Lees maar terug.
Kom je nog met wat nieuws, of draai je gewoon iedere keer hetzelfde plaatje?quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
en er worden duidelijke argumenten gegeven waarom dat BS is, en goeie vergelijkingen gemaakt met andere gevallen waar ongeveer hetzelfde speelde, en die topics echter wel openbleven.
Maar goed, als we dan als mod niks meer te melden hebben gaan we maar snel roepen dat er niet geklaagd (of noem het slowchat als meerdere mensen er over komen klagen) mag worden in FB?![]()
drink es wat minder dan 3 kratten, als je terugleest zeg ik duidelijk dat ik BEGRIJP (B. E. G. R. I. J. P.) dat jullie NAW gegevens verwijderen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kom je nog met wat nieuws, of draai je gewoon iedere keer hetzelfde plaatje?
Topic werd gesloten omdat er gedreigd werd met fysiek geweld wanneer ze die gast zouden ontmoeten (en voor de ontmoeting waren concrete plannen)
Hoeveel meer uitleg heb je nodig om het te kunnen begrijpen?
Ik heb het helemaal nergens over NAW gegevens. Het gaat mij, of liever gezegd ons, om de combinatie van werkelijk ontmoeten en het "dreigen" om die gast een draai om de oren te geven.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
drink es wat minder dan 3 kratten, als je terugleest zeg ik duidelijk dat ik BEGRIJP (B. E. G. R. I. J. P.) dat jullie NAW gegevens verwijderen.
Als je dan verder leest vraag ik alleen om een korte uitleg waarom andere topics waarin het risico bestond dat het IRL uit de klauwen ging lopen, wél open bleven.
![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:44 schreef Blight het volgende:
Iets over appelspersoonlijke willekeur en perenrechtlijnigheid.
Duidelijk gevalletje van "the eye of the beholder".quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:54 schreef Blight het volgende:
Sure. Want die topics hebben echt exact een zelfde soort insteek.
Nouja vooruit, ik gooi hem nog wel even open omdat er geen ander nachtbagger topic is. Het gaat gewoon nergens meer naartoe, en ik ben half ziek aan het wordenquote:Op zondag 30 september 2007 01:29 schreef tong80 het volgende:
Heb je het Dirkh-slotjes virus Maisnon
Wat is een Spleenheup?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |