dat is het ideequote:Op vrijdag 7 september 2007 23:50 schreef starla het volgende:
oh, nu moet ik?
Binnen tien minuten ook nogquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:50 schreef starla het volgende:
oh, nu moet ik?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:50 schreef starla het volgende:
oh, nu moet ik?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:53 schreef qonmann het volgende:
gogol
En nu nog effe puntje toekennen en de tussenstand dan is het alweer helemaal in ordequote:Op vrijdag 7 september 2007 23:56 schreef starla het volgende:
[..]
![]()
typfoutje denk ik, komt inderdaad van googol
quote:De naam is in 1938 aan dit getal gegeven door Milton Sirotta, toen 9 jaar oud, neefje van de Amerikaanse wiskundige Edward Kasner
die andere wel intussen, is dan ook een jeugdfotoquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:03 schreef U96 het volgende:
dames op leeftijd?
Knap hoor !!quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
Catherine Deneuve.
Eensch!quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:06 schreef ElizabethR het volgende:
En waar komen die foto's vandaan?? Is dat van look a like sites ofzo???
Want als Kidman ook maar denkt dat ze in de buurt komt van een class lady als Deneuve heeft ze het goed MIS
Goed gezien ER !!quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:06 schreef ElizabethR het volgende:
Want als Kidman ook maar denkt dat ze in de buurt komt van een class lady als Deneuve heeft ze het goed MIS
Want? Ze mag er best wezen vind ikquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:06 schreef ElizabethR het volgende:
Deneuve? Inderdaad!quote:
Beetje vergezocht, allemaal.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:09 schreef qonmann het volgende:
http://www.phimanh.net/News/Tin-tuc/2007/05/3B9AE61A/
Ow My, Ow My, Ow, MYYYYYquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
Goed gezien ER !!
Dit is de site
http://www.phimanh.net/News/Tin-tuc/2007/05/3B9AE61A/
..en Catherine Deneuve![]()
Ja, die hebben wel een beetje dezelfde uitstraling. Grant 100x knapper natuurlijk, sorry Elizabethquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:13 schreef ElizabethR het volgende:
Clooney - Grant kan ik dan wel weer waarderen.
Ow, maar daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, maar van de levende mannen is Sjors toch wel de knapste hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, die hebben wel een beetje dezelfde uitstraling. Grant 100x knapper natuurlijk, sorry Elizabeth
Dan had je dat moeten zeggen doosch!!!!quote:Ik zoek trouwens de naam van de berg, niet per se het land.
Ow, is ut iets in de Karpaten dan???quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, we zijn in een deel van Azië "dat vaak tot Europa wordt gerekend".
We zijn in de buurt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:17 schreef Yurithemaster het volgende:
georgie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |