Ik vond het eigenlijk nog meevallen, zo'n rubberkegel is nu zo hard ook weer niet en het was op een graspleintje. Ik had toch iets meer van dat toestel verwacht (mijn oude Ericsson van ervoor had ik ook nog zo behandeld), maar het zal er wel mee te zien hebben dat ze alles zo teer mogelijk maken de laatste tijd zodat je het bij het minste al kan gaan vervangen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach daar ga je ook rare dingen van doen dus
Hoeveel heb je dr voor betaald... en waarvoor ga je het gebruikenquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:06 schreef Sjowhan het volgende:
Mijn bestelde VPS is online(gisteravond besteld bij Strato)
Eerste 3 maanden ¤ 1, daarna 24,90/mndquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoeveel heb je dr voor betaald... en waarvoor ga je het gebruiken
Dat is niet verkeerdquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Eerste 3 maanden ¤ 1, daarna 24,90/mnd
Webhosting, daarnaast kijken of ik irssi enzo aan de praat krijg
Inderdaadquote:
quote:# P-adres + root-toegang
# RAM dynamic 700 MB /
RAM gegarandeerd 256 MB
# 15 GB disc (RAID 1)
# 100% BackupControl
# 200 GB traffic p/m. inclusief
# div. besturingssystemen + Plesk 8.1
Nee... daar werk ik mee samen (met de vestiging in Delft)quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee... daar werk ik mee samen (met de vestiging in Delft)
Maar die gasten snappen er echt geen fuck van
quote:
Leuk dat uitgestelquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:08 schreef JortK het volgende:
[..]
En zoals ik al dacht... ja het heeft diverse oorzaken... nu word het 19 september
* JortK gaat maar weer een IT manager kapot schelden
Begrijpelijk, jij hebt ook zo je dingen die er gedaan moeten worden en ook niet kunnen wachten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja en dat is precies iets wat ik niet kan gebruiken
Ja maar deze club spant echt de kroonquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Begrijpelijk, jij hebt ook zo je dingen die er gedaan moeten worden en ook niet kunnen wachten.
Volgende keer niet meer plompzakken Bert!quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:38 schreef Geqxon het volgende:
En hop, nu zit ik niet meer aan een dame vast.
Den Haag normaalquote:Op zaterdag 8 september 2007 08:47 schreef mschol het volgende:
[..]
sorry maar normaler dan den haag kan ik zo snel niet verzinnen(en nee woon NIET in het centrum, gelukkig)
Dat is ook best een anti-climaxquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:45 schreef Geqxon het volgende:
Ik was via ethernet met haar verbonden, Jort.
En ik deelde mijn WiFi verbinding met haar. Lief he?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat is ook best een anti-climax.
Er bloeit tenminste ietsquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En ik deelde mijn WiFi verbinding met haar. Lief he?
Ik heb alleen wel stiekem al haar packets bewaard. Maar eens kijken wat deze deerne aan websites bezocht heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |