Ik ben geen programmeurquote:Op maandag 10 september 2007 16:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In dergelijke noodgevallen mep ik mezelf altijd voor mijn kop, gevolgd door een: "Excuses, programeurshumor".
Marmer, beton, zeil?quote:Op maandag 10 september 2007 18:22 schreef Geqxon het volgende:
Tapijt??
quote:Op maandag 10 september 2007 17:53 schreef WyriHaximus het volgende:
Kom op deze snappen jullie toch wel (NSFW)?
Welke telefoon... merk en model?quote:Op maandag 10 september 2007 17:56 schreef Sjowhan het volgende:
Godver
per ongeluk telefoon laten vallen op tapijt, issie nu stuk(herkend SIM niet meer
)
Neukia 6680.quote:Op maandag 10 september 2007 19:26 schreef JortK het volgende:
Welke telefoon... merk en model?
Ik heb die van mij ook laten vallen vaak op steen maar nooit kapot
Nja, nog anders: het viel vanuit mijn tas (die ik op de tafel had gelegd, max 1.5m hoog) op de grond waar tapijt lag.quote:Op maandag 10 september 2007 19:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja maar, kapot vallen op tapijt?
Hehe mijn oude nokia ook. Heb dat ding nog eens door de stationshal op Amsterdam Rai laten stuiteren. Ding werkte nog steeds perfectquote:Op maandag 10 september 2007 22:45 schreef Geqxon het volgende:
Ik krijg mijn telefoon juist niet kapot, hoe ik er ook mee smijt.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:56 schreef Geqxon het volgende:
Ik zit nu aan een dame vast.
Maar Bert is nooit zo duidelijk dusquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:35 schreef FredvZ het volgende:
Zou hij dan niet moeten zeggen dat hij in een dame vast zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |