Ja ik weet het toch niet ik weet ook niet eens of je een vriendin hebt ofzo dusquote:Op zondag 9 september 2007 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
niet van mij..
van me broer.. die gaat de 21ste trouwen
true.. en nee ik heb geen vriendinquote:Op zondag 9 september 2007 12:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ik weet het toch niet ik weet ook niet eens of je een vriendin hebt ofzo dus
Alweer?quote:Op zondag 9 september 2007 12:33 schreef JortK het volgende:
* JortK gaat lekker filmpjes uploaden naar YouTube
Filmpjes van Q-Base nuquote:Op zondag 9 september 2007 13:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Alweer?![]()
Wat the heck upload je dan allemaal
Norton had vroeger zon pakketje... ik weet alleen ff niet meer hoe het heetquote:Op zondag 9 september 2007 15:13 schreef mschol het volgende:
vraagje:
ik wil de install van radmin monitoren (en dan ook echt alles wat het doet... (reg keys toevoegen / veranderen + systeembestanden e.d. wijzigingen en toevoegingen.. )
wie kan me helpen met een goed monitor programma?
quote:The Norton Removal Tool uninstalls all Norton 2008/2007/2006/2005/2004/2003 products from your computer. If you use ACT! or WinFAX, back up those databases before you proceed.
ACT!quote:Op zondag 9 september 2007 16:46 schreef mschol het volgende:
blegh norton, maar zal er wel eff naar kijken...
ik bedoel dus iets zoals dat onder Novell de snapshot functie is..
ik had er ooit een prog voor om die dingen te zien... maar geen idee hoe die tool ookal weer heet
--edit--
[..]
![]()
Je maakt het volgens mij zo alleen maar erger vriendquote:Op zondag 9 september 2007 19:31 schreef Geqxon het volgende:
Zojuist nog even met mijn ouders over mijn studie gehad. Interessant.
Geqxon zit nu een beetje in een fuck-jullie-allemaal-mood.
Klopt, echter ben ik overgeslagen van stress-kip naar een het-zal-wel-kip. Ik zie het welquote:Op zondag 9 september 2007 19:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Je maakt het volgens mij zo alleen maar erger vriend
Dan zou ik maar weer gauw een stresskip worden... want met de instelling van ik zie het wel gaat het dus niet goedkomenquote:Op zondag 9 september 2007 20:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Klopt, echter ben ik overgeslagen van stress-kip naar een het-zal-wel-kip. Ik zie het wel
* Geqxon is weg.
Je bent het met me eensquote:Op zondag 9 september 2007 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
Ik moet het helaas wel eens zijn met JortK, Geqxon.. Heb jij ooit nagedacht over wat je zou willen doen mocht je geheel geen papiertje halen? Er wordt steeds meer gevraagd dat je een afgeronde opleiding hebt, en jij hebt dat nog geheel niet.
Is het geen idee om misschien een BBL-opleiding te doen; 4 dagen werken, 1 dag per week naar school. Misschien daar vanuit een BOL opleiding (dit betekend dus fulltime in de banken, en op gezette tijden een stage)?
Na drie jaar gezeik op het MBO heb ik het eigenlijk wel gehad met stress.quote:Op zondag 9 september 2007 20:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan zou ik maar weer gauw een stresskip worden... want met de instelling van ik zie het wel gaat het dus niet goedkomen
Your choicequote:Op zondag 9 september 2007 20:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Na drie jaar gezeik op het MBO heb ik het eigenlijk wel gehad met stress.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |