quote:Op woensdag 12 september 2007 10:57 schreef phluphy het volgende:
Dit is duidelijk geen plek voor een dame als ik.![]()
Ik kom later op de dag nog wel eens kijken of jullie dan weer netjes en braaf zijn!![]()
Gaat om een CRM die ze hier zelf maken en ze willen emails uit Exchange in hun eigen database kunnen opslaan. En als het even kan vanuit het CRM agendapunten maken in Exchange v.v.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Ligt eraan welke functionaliteit je van Exchange wil gebruiken
En om welk CRM pakket het gaat
* JortK werkt in de CRM
Zeik niet het staat in een spoiler met een waarschuwing er bij, kom nou niet bij mij klagen dat je geen honger meer hebtquote:
Mails kan via POP3/IMAP maar voor agenda punten weet ik het nietquote:Op woensdag 12 september 2007 11:01 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Gaat om een CRM die ze hier zelf maken en ze willen emails uit Exchange in hun eigen database kunnen opslaan. En als het even kan vanuit het CRM agendapunten maken in Exchange v.v.
Ik mag uitzoeken hoe ze dat kunnen gaan doen, maar ben door de bomen het bos een beetje kwijt.
Het CRM pakket wat wij implementeren kan dat door middel van Extended MAPI... ook met agenda en dat soort dingenquote:Op woensdag 12 september 2007 11:01 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Gaat om een CRM die ze hier zelf maken en ze willen emails uit Exchange in hun eigen database kunnen opslaan. En als het even kan vanuit het CRM agendapunten maken in Exchange v.v.
Ik mag uitzoeken hoe ze dat kunnen gaan doen, maar ben door de bomen het bos een beetje kwijt.
Mooi, das een bevestiging van wat ik onder anderen al had gevonden.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:05 schreef JortK het volgende:
Het CRM pakket wat wij implementeren kan dat door middel van Extended MAPI... ook met agenda en dat soort dingen
Maar Fred... ga je dan wel email berichten koppelen vanuit Outlook... of gaan ze hun eigen mailpakket schrijven?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Mooi, das een bevestiging van wat ik onder anderen al had gevonden.
Extended MAPI ftw, of ze nou willen of niet![]()
Dat eerste. Gelukkig.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:15 schreef JortK het volgende:
Maar Fred... ga je dan wel email berichten koppelen vanuit Outlook... of gaan ze hun eigen mailpakket schrijven?
Zoals ze bij dat CRM systeem van ons gedaan hebbenquote:Op woensdag 12 september 2007 11:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Iig beter dan het wiel weer uitvinden.
Gebeurt eingelijk best wel heel erg vaakquote:Op woensdag 12 september 2007 11:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Zoals ze bij dat CRM systeem van ons gedaan hebben
Mij hoor je niet hoor, ik mag lekker met dingen kutten en dingen uitzoeken hoe ze werken. Gaan saaie klussen en steeds het zelfde wiel opnieuw makenquote:Op woensdag 12 september 2007 12:59 schreef Sjowhan het volgende:
Ben ik blij dat ik geen ontwikkelaar ben
Naja, saaie klussen heeft iedereen wel eensquote:Op woensdag 12 september 2007 13:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mij hoor je niet hoor, ik mag lekker met dingen kutten en dingen uitzoeken hoe ze werken. Gaan saaie klussen en steeds het zelfde wiel opnieuw maken.
Ik ookquote:Op woensdag 12 september 2007 12:59 schreef Sjowhan het volgende:
Ben ik blij dat ik geen ontwikkelaar ben
Dat is waar, moet nu scriptje maken wat een encrypted stuk text ontvangt en deze een database in trapt. Ook niet echt spannendquote:Op woensdag 12 september 2007 13:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Naja, saaie klussen heeft iedereen wel eens.
Ik ga daarom ook volgende week bij 2 eventueel nieuwe werkgevers langs (DNC en Profdesk) om te zien wat zij mij kunnen bieden, enzo.. Het werk hier heb ik wel een beetje gezien eigenlijk
Die moeten er ook zijnquote:Op woensdag 12 september 2007 13:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook
Ik mag zeggen wat ontwikkelaars moeten maken
O/quote:Op woensdag 12 september 2007 13:50 schreef mschol het volgende:
ik heb vandaag voor het eerst wat gemaakt in VB.net
* WyriHaximus rilt *VB*quote:Op woensdag 12 september 2007 13:50 schreef mschol het volgende:
ik heb vandaag voor het eerst wat gemaakt in VB.net
simpele doch doeltreffende rekenmachinequote:
Niet al te goeie ervaringen meequote:
Lol, foutje moet kunnen tochquote:Op woensdag 12 september 2007 15:49 schreef JortK het volgende:
OMG ik haal net een SQL server down met 8GB![]()
Loopje in me query
Heh lol, wij krijgen UML en hogere wiskunde (laatste was niet verplicht) en de rest mochten we zelf uitzoekenquote:Op woensdag 12 september 2007 15:33 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft nog met VB 6.0 gewerkt tijdens zijn opleiding
Dus jij zit steeds de Fok!-servers neer te halenquote:Op woensdag 12 september 2007 15:49 schreef JortK het volgende:
OMG ik haal net een SQL server down met 8GB![]()
Loopje in me query
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |