algemeen beschaafd vlaams.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:17 schreef JortK het volgende:
wtf is een sjancaar?
sjance hebben in nederland betekend toch wel weer wat andersquote:Op woensdag 12 september 2007 09:22 schreef Athmozz het volgende:
[..]
algemeen beschaafd vlaams.
sjance hebben = geluk hebben.
sjancaar is iemand die geluk heeft
de 12-jarigenvertaling voor op de lagere school; 't is nen pietzak!
(nog best toepasselijk in deze situatie)
eentje binnendraaien?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:34 schreef JortK het volgende:
[..]
sjance hebben in nederland betekend toch wel weer wat anders
Plurryquote:Op woensdag 12 september 2007 09:36 schreef phluphy het volgende:
Hi !
Zijn jullie lief geweest voor elkaar?
Tuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2007 09:36 schreef phluphy het volgende:
Hi !
Zijn jullie lief geweest voor elkaar?
Geloof me... het is een leuke meidquote:Op woensdag 12 september 2007 09:45 schreef Athmozz het volgende:
hangt er vanaf natuurlijk hoe ze eruit ziet...
Op mij omdat ik na 3,5 jaar nog steeds iedere keer over mijn vriendinnetje heenmag als ik dr ziequote:Op woensdag 12 september 2007 09:47 schreef phluphy het volgende:
Het lange-weekendje-weg (punt nl) is helaas een werkvakantie geworden.
Ik heb o.a. mijn papa geholpen met de laatste werkzaamheden en andere "dingetjes", hij emigreert vandaag (naar de Dominicaanse Republiek).![]()
![]()
Tussendoor hebben we wel geprobeerd leuke dingen te doen, maar er bleef wat weinig tijd over.
En nu weer back to the business of the day. Ik heb moeite met het hervinden van het werkritme.![]()
Harry, nog gefeliciteerd me je dinnetje!![]()
Jort, wie is jaloers op wie en waarom??!! Ben ik het ook? Zou ik het ook moeten zijn?![]()
Waarom zou ik daar jaloers op moeten zijn? Ik wil helemaal niet over jouw vriendinnetje heen.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:52 schreef JortK het volgende:
Op mij omdat ik na 3,5 jaar nog steeds iedere keer over mijn vriendinnetje heenmag als ik dr zie
Bij mij ging het na precies 3.5 jaar uit. En met precies bedoel ik heel precies.quote:
Heh ga je hem nog uitzwaaien of niet? Is wel kut als je moet gaan werken in je geplande vakantiequote:Op woensdag 12 september 2007 09:47 schreef phluphy het volgende:
Het lange-weekendje-weg (punt nl) is helaas een werkvakantie geworden.
Ik heb o.a. mijn papa geholpen met de laatste werkzaamheden en andere "dingetjes", hij emigreert vandaag (naar de Dominicaanse Republiek).![]()
![]()
Tussendoor hebben we wel geprobeerd leuke dingen te doen, maar er bleef wat weinig tijd over.
En nu weer back to the business of the day. Ik heb moeite met het hervinden van het werkritme.![]()
Harry, nog gefeliciteerd me je dinnetje!![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:58 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Bij mij ging het na precies 3.5 jaar uit. En met precies bedoel ik heel precies.
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:58 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Bij mij ging het na precies 3.5 jaar uit. En met precies bedoel ik heel precies.
Heh wtf lekker is datquote:Op woensdag 12 september 2007 09:58 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik heb hem maandag al "uitgezwaaid". Was wel raar.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Heh ga je hem nog uitzwaaien of niet? Is wel kut als je moet gaan werken in je geplande vakantie.
Nee maar andere zo te horen wel, als we JortK moeten gelovenquote:Op woensdag 12 september 2007 09:57 schreef phluphy het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar jaloers op moeten zijn? Ik wil helemaal niet over jouw vriendinnetje heen.![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 10:02 schreef JortK het volgende:
Als die straks klaar is ga ik hem vertellen dat ze bij de nieuwste versie wel standaard meegeleverd worden
* JortK gokt op een priceless moment
Zorg ff voor foto's, wil hun koppen wel zien eingelijkquote:Op woensdag 12 september 2007 10:02 schreef JortK het volgende:
LOL
Me collega is heel druk bezig met het maken van een MSI voor een bepaald software pakket, omdat die geen MSI's meeleveren...
Als die straks klaar is ga ik hem vertellen dat ze bij de nieuwste versie wel standaard meegeleverd worden
* JortK gokt op een priceless moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |