quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:34 schreef kozakken het volgende:
Zeg.. PdeHoog, heb je eigenlijk al mooie foto's van een huis in je portfolio![]()
![]()
Och PM, wij huren ook hoor. En wrs zal dat zo blijven. Immers, we willen geen van beiden meer gaan werken. En met de hypotheek die wij ons met deze inkomens zouden kunnen veroorloven kun je hier (de stad waar ik woon is één van de duurste gemeenten in NL om te kopen) nog geen kippenhok kopen!quote:Op zondag 9 september 2007 10:19 schreef PM-girl het volgende:
En goed om te lezen dat er mensen zijn die 'later' de overstap van huur naar koop maken. Voor mijn gevoel zijn wij de enigen die nog niet gekocht hebben, is dat iets wat je doet voor je kinderen krijgt. Je gaat toch immers niet jaren geld weggooien?
quote:Op maandag 10 september 2007 16:12 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog een hond...![]()
/offtopic
Nah, daar kun je een hoop WCrollen en pakjes tampons in kwijt!quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:35 schreef kozakken het volgende:
Wel een kastje gezien die we waarschijnlijk in het toilet gaan plaatsen voor alle rommeldingetje.
Jaja, maar ik vraag het vast hequote:Op dinsdag 11 september 2007 20:35 schreef kozakken het volgende:
Wacht dan nog maar even gestaag af.
Nog 17 dagen![]()
![]()
Dat maakt het ook zo grappig. Aan de buitenkant zie je niet hoe fijn het binnen is.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:43 schreef E.T. het volgende:
..Lijkt me een heerlijk huis, al ziet de buitenkant er niet direct iddylisch uit
..
Ja kleuren die muur. Als het niks is dan is ie ook zo weer witquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:07 schreef kozakken het volgende:
[..]
Mss de muur een kek kleurtje geven. Maar ik denk dat ik, bangerik als ik ben, toch niet ga doen.
-ken uzelve-
Dat kan gewoon met saus, dat doen wij ook. Wij hebben zelfs vinylbehang gekocht dat wij onze kleur (mandarijnoranje) gaan sausen.quote:Op maandag 17 september 2007 15:59 schreef kozakken het volgende:
Neen.. Vinyl wat op de muren zit
Als het met saus kan is dat wel fijn.Vind het niet lelijk qua motief, maar wel qua kleur.
Enne... het is nog steeds niet helemaal goed hoor. Het definitieve akkoord is er nog steeds niet.
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:06 schreef kozakken het volgende:
We hebben vrijdag de sleutel al gekregen.
(Ik miste de champagne hier al)
Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:22 schreef kozakken het volgende:
We lakken over het gelakte vinyl heen.
En nu is het wel mooi hoor!
Lukt het allemaal wel een beetje?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:13 schreef kozakken het volgende:
*rotschop omhoog geeft*
We leven nog -zweet van voorhoofd wist-
Maar man, wat is het allemaal heftig. En elke keer probeer ik weer foto's te maken en vergeet ik het uiteindelijk te doen.
Coolquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:17 schreef kozakken het volgende:
Jaaa... het lukt wel goed hoor. Maar het is gewoon nogal een eh.... onwaarschijnlijke periode.![]()
En twee kinderen die ook gezellig meehepen aan de chaos is niet echt bevordelijk.![]()
Maar het huis wordt zo mooi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |