Neej, dat weet ik nog niet zeker. Ik kan altijd nog een kaartje kopen daar. Woon toch in Enschede.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:07 schreef Jordy-B het volgende:
weet jij al of je mee gaat, rakotto?
Niet allemaal, maar ik geloof wel dat er een paar cosplayers zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:41 schreef rakotto het volgende:
[..]
Neej, dat weet ik nog niet zeker. Ik kan altijd nog een kaartje kopen daar. Woon toch in Enschede.![]()
Maar cosplayen jullie allemaal? Als ik ga dan ga ik niet cosplayen.![]()
![]()
Die knakker met dat fototoestel?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:11 schreef outcast_within het volgende:
als die ene irritante kerel met zijn blauwe uniform maar niet komt
Hey, assen. Daar was ik nog vorige week.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar ik geloof wel dat er een paar cosplayers zijn.
Ik heb zelf geen zin (of de vaardigheden) om een costuum te maken en ik ben zéker niet gek genoeg om uren verkleed in de trein te gaan zitten.
Al ga ik er wel vanuit dat ik in de trein vanuit Assen al enkele mensen in cosplay zal zien zitten (er komt een aantal fanatiekelingen uit de richting Groningen). Op station Zwolle zie je ze ook lopen.
is die serie 't eigenlijk nog waard om te kijken?quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:03 schreef mschol het volgende:
school day's ep 12 is toch ergens uitgezonden, zag em net bij animesuki
geen idee.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:06 schreef zquing het volgende:
[..]
is die serie 't eigenlijk nog waard om te kijken?
ik had volgens mij de eerste 2 eps gezien, de serie had wel potentie toen, mischien dat ik hem afkijk als ik tijd hebquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:22 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee.
ik wil em wel een keer gaan kijken, de serie lijkt mij nog steeds intressant
en de rating op ANN is ook niet mega slecht..
Wat is ergens?quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:52 schreef Jordy-B het volgende:
Wat die meet betreft... Zaterdag ergens doen? Voor de cosplay contest aan, wellicht?
Sh0g en ik (en wellicht o_w) komen alleen op zaterdag.
In de kantine? Rond een uur of 2 's middags? Cosplay Contest zal wel zo rond het einde van de middag zijn, denk ik... (het zou handig zijn als ze alvast een programmaboekje online zouden zetten...quote:
Idd... het is een lange zit zo. En er rijden sowieso al maffe treinen tussen Zwolle en Enschede. Niet bepaald het meest comfortabele model dat de NS rond heeft rijden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:58 schreef rakotto het volgende:
Wat me best irriteerde vorige week is dat er geen sneltrein is tussen Enschede en Zwolle.
Heeft de NS een comfortabele treinstel dan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Idd... het is een lange zit zo. En er rijden sowieso al maffe treinen tussen Zwolle en Enschede. Niet bepaald het meest comfortabele model dat de NS rond heeft rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |