Ah spirited away heb ik al eens gezien. Vond ik opzich ook wel aardig al vond ik het een beetje teveel op kinderen gericht kwa presentatie en alles.quote:Op maandag 24 september 2007 20:15 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Howl's Moving Castle? Spirited Away? Die twee heb ik gezien, maar ik hoorde dat Studio Ghibli nog veel meer mooie films heeft, maar die moet ik zelf eerst maar eens kijken
Ik vond Howl's Moving Castle leuker dan Spirited Away, maar dat komt ook (niet alléén) omdat het in mijn ogen net iets mooier/anders is getekendquote:Op maandag 24 september 2007 20:34 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ah spirited away heb ik al eens gezien. Vond ik opzich ook wel aardig al vond ik het een beetje teveel op kinderen gericht kwa presentatie en alles.
Kijken!quote:Op maandag 24 september 2007 21:13 schreef mschol het volgende:
ik heb Howl's Moving Castle nog niet eens gezien
Mooi Dominoeffect dus daar.quote:15-year-old boy arrested for attacking father with ax
TATSUNO, Nagano -- A 15-year-old boy was arrested for attacking his father with an ax early Monday, leaving him with severe head injuries, police said.
The boy, a third-year junior high school student, was arrested for attempted murder after he turned himself in to police. Investigators are questioning the boy, whose name is being withheld under the Juvenile Law, over the motives for his crime.
At about 2 a.m., the boy hit his 44-year-old sleeping father in the head with an ax several times at his home in Tatsuno, local police said. When paramedics arrived at the victim's home, he was bleeding from his head, but was fully conscious. (Mainichi)
Inderdaad,quote:Op maandag 24 september 2007 22:11 schreef F04 het volgende:
NieuwsUpdate:
[..]
Mooi Dominoeffect dus daar.
ja... waardoor we waarschijnlijk eeuwig op episode 12 van school days kunnen gaan zitten wachtenquote:Op maandag 24 september 2007 22:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Inderdaad,laatst toch ook al zo'n meisje?
Jep. Maargoed, das nou het risico van het vaderschap héquote:Op maandag 24 september 2007 22:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Inderdaad,laatst toch ook al zo'n meisje?
Pikachu?quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:47 schreef Jordy-B het volgende:
picochu!
pico?quote:
Die hele Gun kata (oid) bijvoorbeeldquote:Op maandag 24 september 2007 11:32 schreef rakotto het volgende:
Er zit dan wel gewoon een einde hoor.Ze hebben gewoon de afleveringen uitgebracht van de schrijver neem ik aan.
[..]
Wat voor trekjes?![]()
Behóórlijk..quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:07 schreef mschol het volgende:
Air is wazig... (ben nu bij ep 6)
pfff iddd (nu net 9 gezien, switchen van heden naar ver verleden en nu weer terugquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Behóórlijk..![]()
Het wordt nog vreemder![]()
SPOILER: Air Episode 11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'k snap d'r geen snars meer van![]()
![]()
ow en et lijkt me best rot een kind zo achteruit te zien gaan (het creepye eraan is dat het irl nog kan gebeuren ook), en wat een drama.. pfff..
--edit--
klaar...
drama ten top
ik had af en toe echt iets van![]()
en et is een te wazige serie, snap em niet.. (althans niet geheel)
[ Bericht 23% gewijzigd door mschol op 26-09-2007 00:04:01 ]mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
pfff iddd (nu net 9 gezien, switchen van heden naar ver verleden en nu weer terug)
ik zie wel de connectie maar toch pffffff....
--edit---Had ik ook, sindsdien kijk ik liever ook niet zulke anime meerSPOILER: Air Episode 11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'k snap d'r geen snars meer van![]()
![]()
ow en et lijkt me best rot een kind zo achteruit te zien gaan (het creepye eraan is dat het irl nog kan gebeuren ook), en wat een drama.. pfff..
--edit--
klaar...
drama ten top
ik had af en toe echt iets van![]()
en et is een te wazige serie, snap em niet.. (althans niet geheel)
![]()
ze komen vanzelf weer terug hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 16:33 schreef wdn het volgende:
Vaarwel demonoid *snik*
Kent iemand hier Skullman? Heb het al een tijdje op mijn laptop staan en moest aan een nieuwe serie beginnen. En Moldiver is dat wat?
ik dacht dat je hoofdvraag was ..quote:
Wie gaan er naar Abunai?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:21 schreef zquing het volgende:
nu abunai steeds dichterbij komt moeten we toch echt een keer die meet gaan plannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |