quote:Op woensdag 19 september 2007 16:34 schreef Frag_adder het volgende:
Zombie Loan is inmiddels afgelopen, best een goede serie, einde viel tegen imo.
Hayate kreeg meen ik minstens 50 afleveringen dus op een einde kan je nog ff wachten.
haha, dat ken ik xDquote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef Broezer het volgende:
Ben nu Ergo Proxy aan het kijken.
Ben vanochtend begonnen, nu kijk ik episode 19..
Ziek zijn kan best ontspannen zijn :p..
ben benieuwd hoe Niotex en de rest van de jury erover gaat oordelenquote:Op donderdag 20 september 2007 01:49 schreef zquing het volgende:
Zo, heel wat uurtjes gewerkt aan mn AbunaiAMV en nu ik hem net helemaal keek vond ik hem verschrikkelijk xD. Mjah ik zal er maar mee moeten leren leven
vast niet zo super xD, en middelbare schoolquote:Op donderdag 20 september 2007 08:25 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe Niotex en de rest van de jury erover gaat oordelen
en hoe ken jij nafa (naat) eik XD?
beide wat?quote:Op donderdag 20 september 2007 08:53 schreef samjustme het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen beide? I know een noob vraag.
Anime en manga, ik ging vanuit dat het hetzelfde was alleen een andere benaming.quote:
Manga zijn getekende boeken ("strip" is niet het juiste woord). Anime is getekende film ("tekenfilm" is eigenlijk niet het juiste woord want dat is hier ingeburgerd als zijnde voor kinderen). Het bedrijf in Nederland dat 'manga' heet en dvd's uitbrengt brengt dus anime uit en niet mangaquote:Op donderdag 20 september 2007 09:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Anime en manga, ik ging vanuit dat het hetzelfde was alleen een andere benaming.
haha okquote:Op donderdag 20 september 2007 08:49 schreef zquing het volgende:
[..]
vast niet zo super xD, en middelbare school
Ik zet 'm alvast op mn download lijst,quote:Op donderdag 20 september 2007 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
School days hè? Heb ik nog nooit eerder van gehoord, maar lijkt me wel wat.
Tenminste, als ik het zo snel even bekijk en wat dingen erover lees.
Hoezo issie zo zwaar dan?
NEWBIE ALERT, NEWBIE ALERT! Man all stations!!!!1oneonequote:Op donderdag 20 september 2007 09:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Anime en manga, ik ging vanuit dat het hetzelfde was alleen een andere benaming.
Hoi!quote:Op donderdag 20 september 2007 09:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
leek mij nou niet echt een zware anime...quote:Op donderdag 20 september 2007 14:04 schreef Crashcat het volgende:
Oef.. Zware anime zeg.. School Days
nano strikers geval?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:55 schreef zquing het volgende:
Volgens mij heb ik de eerste 2 eps gezien van schooldays, is het erg veel drama geworden> Mischien dat ik die serie neem om in de trein te kijken oid
Nieuwe nano
ipodquote:Op donderdag 20 september 2007 22:43 schreef zquing het volgende:
Nano strikers? Nee ik wou gewoon pimpen met mn nieuwe iPod Nano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |