SPOILER: nee eerst raden sh0g!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plus ik zag er nog een paar anime games bij liggen die niet NL/VS versie waren maar de japanse
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:38 schreef wdn het volgende:
sh0g der is kermis en rommelmarkt bij ons, Staat er 1 met 15 PS2 spellen. Raad eens wat er bij zat...Ik heb dat spel ook, lag bij de e-plaza in de uitverkoop bak :p..SPOILER: nee eerst raden sh0g!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plus ik zag er nog een paar anime games bij liggen die niet NL/VS versie waren maar de japanse![]()
Je hebt hem ook zo uitgespeeld, maar was best vermakelijk..
quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:38 schreef wdn het volgende:
sh0g der is kermis en rommelmarkt bij ons, Staat er 1 met 15 PS2 spellen. Raad eens wat er bij zat...oehSPOILER: nee eerst raden sh0g!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plus ik zag er nog een paar anime games bij liggen die niet NL/VS versie waren maar de japanse![]()
![]()
ik dacht aan hajime no ippo trouwensde Wii versie van dat spel is trouwens erg cool.
ik zal eens een gamestore binnenlopen in utrecht om te zien of ze daar wat hebben liggen.
Beetje voorspelbaar, aflevering 23 was beter.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:45 schreef Crashcat het volgende:
Gurren Lagann 24 is zo'n geweldige aflevering... T_T
Bezig met rogue galaxy en ghost in the shellquote:Op zondag 16 september 2007 20:06 schreef zquing het volgende:
wat is er gebeurt met dit ooit zo levendige topic?
bob zit onder de plakquote:Op zondag 16 september 2007 20:06 schreef zquing het volgende:
wat is er gebeurt met dit ooit zo levendige topic?
ik wacht nog even. vorige keer dat ik iemands anders subs gebruikte hadden ze de volgende dag de subs uit.quote:Op maandag 17 september 2007 08:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Voor de mensen die niet meer willen wachten op kiss sub
LC subbed door iemand anders:
Part 1:
http://www.stormberry.tv/searchAndView.php?vid=youtubex2xrfe_lovely-complex-21-raw-p1&search=Lovely+complex+21+raw+p1&src=youtube&contrib=florllaura
part 2:
http://www.stormberry.tv/searchAndView.php?vid=youtubex2xrfe_lovely-complex-21-raw-p1&search=Lovely+complex+21+raw+p1&src=youtube&contrib=florllaura
Heb nog niet gekeken maar volgensmij is de kwaliteit goed. En je kan de kleur van de subs aanpassen, voor als je het niet duidelijk vindt. Ik heb nu witte subs met een zwart randje en dat gaat perfect.
ik kan hem nog niet zien, college hebben terwijl je anime uitkomt is kutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou, ik vind dat Hayate no gotoku toch een dip had halverwege de serie, vond em een aantal afleveringen niet super...quote:Op woensdag 19 september 2007 09:35 schreef wdn het volgende:
Zombie Loan was van de week op boxtorrent en ik moet zeggen dat de eerste 6 episodes me goed zijn bevallen![]()
Hayate no Gotoku en Nagasarete Airantou. Dat zijn 2 series die ze zo 5 jaar kunnen voltekenen![]()
Het zal altijd leuk blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |