Ik ben bij aflevering 26 gestopt ofzo..quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:49 schreef chef7 het volgende:
zijn er hier ook mensen die d gray man kijken. Ik kijk het zelf wel maar hoor er hier niemand over:).
ben benieuwd wat jullie ervan vinden...
voor de mensen die het niet kennen...
Allen Walker is an Exorcist in 19th century Europe. He must use the Innocence to battle the Akuma and stop the Earl of the Millenium (an evil ghoul) from bringing about the destruction of the world.
Ja, Kabuto Raiger sowieso, aangezien hij als Allen Walker cosplayedquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:49 schreef chef7 het volgende:
zijn er hier ook mensen die d gray man kijken. Ik kijk het zelf wel maar hoor er hier niemand over:).
ben benieuwd wat jullie ervan vinden...
voor de mensen die het niet kennen...
Allen Walker is an Exorcist in 19th century Europe. He must use the Innocence to battle the Akuma and stop the Earl of the Millenium (an evil ghoul) from bringing about the destruction of the world.
Jullie gaan me nu heel hard uitlachen maar:quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
hoi, welkom
welke anime series/films heb je al gezien?
tja dbz... ik zeg maar niksquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:30 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jullie gaan me nu heel hard uitlachen maar:
- DB/DBZ/DBGT
- Pokemon
- Ouran High School Host Club
- Shaman King
En als ik een leuke anime voorbij zie komen kijk ik af en toe wel.
DBZ is the king of anime!quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:32 schreef mschol het volgende:
[..]
tja dbz... ik zeg maar niks
idem voor pokemon, al heb ik em hier ook liggen voor als ik me eens verveel
ouran was leuk
shaman king.. hmmmm wel van gehoord, nooit gekeken gezien het mij niks leek
Betekent het dan meteen automatisch , QFT ????quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:41 schreef Rumille het volgende:
[..]
Kreeg ik ooit op een forum te horen.
En met die gast moest je niet in discussie gaan.
Was ook meer een geintje.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:52 schreef Broezer het volgende:
[..]
Betekent het dan meteen automatisch , QFT ????
DBZ is leuk, maar er bestaat geen king van anime. Die verschilt sowiezo per persoon.
Alhoewel je wel op animatie techniek kan letten, dan zijn de kings er wat makkerlijker uit te halen.
Ik heb 'm ook gezien. Ook al dat bloed hé, leek wel een olieveld.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:13 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
urgh net de laatste ep gezien van school days...
de tering wat een wtf ep was dat zeg...
en niog een ding....
Nice Boat
yepquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:08 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook gezien. Ook al dat bloed hé, leek wel een olieveld.
[afbeelding]
Lijkt wel zón hitler groet wat hij doet.
plaatje doet 't nietquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:08 schreef F04 het volgende:
[..]
[afbeelding]
dus het bloed is serieus zwart..quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:08 schreef F04 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |