Handige links:quote:Of je nou een beginnertje bent of een gevorderde piloot; Flight Simulator stelt iedereen in staat om binnen een rédelijke termijn goed te vertrekken en veilig te landen.
Dit topic is bedoeld om te genieten van elkaars vliegkunsten, foto's te plaatsen en elkaar te voorzien van tips and tricks om progressie te maken als virtueel piloot.
Wil je screenshots plaatsen, post dan maximaal drie foto's in één post, met een breedte van 500 pixels.
Heb je de basis van het vliegen nog niet helemaal onder de knie? Neem dan eerst even tijd voor de lessen op de CD ROM of DVD's. Schroom niet om vragen te stellen.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:06 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Mmm wat kost een beetje joystick?
Ene vertel eens even waar ik de grafische dingen kan wijzigen?
Als het spel dan ook nog leuk draait op hoge resolutie dan koop ik het wel.
De OPquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:11 schreef Piles het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik, voldoet perfect![]()
Prijzen
En je grafische instellingen kan ik zo niet zeggen, ik heb namelijk FSX
Viel mij ook mee idd. Wel opletten dat er een hendel voor het gas opzit, en dat je de joystick om z'n as kan draaien (hoe leg je dat uitquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:03 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ben ik weer.
Die joysticks zijn niet eens zo duur, maar eens even kijken in de winkel
Heb wel msn, maar dat legt lastig uitquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:22 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Maar goed...Hoe kan ik ooit FS2004 leren in het duits?
Heb je msn. Piles?
Zeker weten, echt een mustquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:47 schreef MrX1982 het volgende:
Merk je duidelijk verschil met dat SP?
Ik ga het eens even downloaden. Al een tijdje geen FSX meer gespeeld.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:52 schreef Bron het volgende:
Zojuist een nieuw systeem besteld met oog op FSX.
Een E6850 Core 2 duo 3.0 gHz
2Gb Ram
8800GTS 640mb
quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:55 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ik zat net in een boeing.
Doe F1 F2 F3 F4, motors beginnen te ronken en ik ga vooruit. Daarna druk ik pijltje naar beneden in en we gaan omhoog, gaat dit goed zo? of moeten er nog andere dingen gebeuren.
- Je dient een vluchtplan te maken, en clearance te vragen aan de ATCquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:00 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Vertel eens wat er dan zoal moet gebeuren zodat ik er een beetje een idee van krijg?
Kan niet wachten met beginnen!
Volgens mij kan je fuel niet opquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:20 schreef Bron het volgende:
Als je met een klein vliegtuigje de wereld rond wil, kun je dan gewoon op tussengelegen luchthavens tanken?
Ik heb het net heel even getest en het lijkt inderdaad beter te draaien. Binnenkort maar weer eens wat vluchtjes vliegen als ik nog weet hoe het moetquote:
Gaat goed werken, heb een E6600, 2GB XMS2 RAM en een 7800GT en draait als een trein. Met die videokaartjes scheelt het ook maar 2FPS op de hoogste settings volgens benchmarksquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:52 schreef Bron het volgende:
Zojuist een nieuw systeem besteld met oog op FSX.
Een E6850 Core 2 duo 3.0 gHz
2Gb Ram
8800GTS 640mb
Met de pedalen bedien je de rudder. En de rudder wordt gebruikt om de "yaw" te regelen (de draai om de verticale as... zeg maar het soort draai dat een vliegtuig maakt tijdens het taxiën)...quote:Op zondag 9 september 2007 11:13 schreef Bron het volgende:
Je ziet vaak dat vliegsturen voor Flight Simulator verkocht worden in combinatie met van die pedalen. Waar zijn die pedalen voor en bij wat voor vliegtuigen gebruik je die...
Er staan op marktplaats weleens van die CH product setjes, echt rete duur die dingen, nieuwprijs 300 euro ofzo. Echt ziek.quote:Op zondag 9 september 2007 11:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Met de pedalen bedien je de rudder. En de rudder wordt gebruikt om de "yaw" te regelen (de draai om de verticale as... zeg maar het soort draai dat een vliegtuig maakt tijdens het taxiën)...
Heb je nodig bij zo'n beetje alle vliegtuigen.
[afbeelding]
Bij zo'n pedalenset, horen de pedalen tegenovergesteld van elkaar te bewegen (dus als je links intrapt, moet rechts omhoog komen)... Als dat niet gebeurt, is het gewoon een racestuur, vermoed ik...
CH products pedalen kosten ongeveer 150 euro (nieuw). Gek genoeg kun je ze nu alleen als set met de yoke kopen bij de luchtvaarthobbyshop. Dan is de set wel 300 euro.quote:Op zondag 9 september 2007 11:31 schreef Bron het volgende:
[..]
Er staan op marktplaats weleens van die CH product setjes, echt rete duur die dingen, nieuwprijs 300 euro ofzo. Echt ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |