Dus toen wist ik het ook niet meerquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:30 schreef GoodGawd het volgende:
Ik hoor het al weer bij jou moet ik niet in het vliegtuig zitten![]()
Dat was eigenlijk een algemen opmerking over jou, niet over datquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:31 schreef Piles het volgende:
Zo werkte het dus ook, maar ik kreeg deze reactie:
[..]
Dus toen wist ik het ook niet meer
Heb m nuquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:33 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk een algemen opmerking over jou, niet over dat
Dan heb je tenminste wel mooie MTL's die bij vatsim zien er nog steeds bagger uitquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:15 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Of gewoon puur een kwestie van voorkeur, ik heb ook op ivao gevlogen maar daar moest ik eerst 400(!!) mb aan modelsets downloaden voordat ik uberhaupt eens online kon. Verder was de atc ook niet echt netjes en voelde me niet echt thuis op het netwerk.
Vatsim daarintegen beviel me een stuk beter.
donequote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:03 schreef ChrisRip het volgende:
Iemand die mij persoonlijk via MSN met mij FS2004 door wilt lopen? Die lessen zijn leuk, maar het hele GPS gedoe en alle precieze dingetje worden er niet goed genoeg (vind ik persoonlijk) in uitgelegd. Voeg me maar toe. chrisriphagen@hotmail.com
Misschien kunnen we samen heel wat vliegplezier beleven:)!
Groetjes Chris
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
Weet iemand misschien hoe je in FSX de stoel van de piloot hoger kunt zetten?
Ik heb het nog altijd niet kunnen vinden
Virtual Cockpit is kut.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:30 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Shift + Enter
Alleen mogelijk in de Virtual cockpit
Niet in combinatie met fsinn + addons als pmdg, captainsim etcquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:04 schreef Tecnix het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste wel mooie MTL's die bij vatsim zien er nog steeds bagger uit
Actually: De virtual Cockpit is better dan dat rare schematische ding. Ze moeten het alleen nog iets scherper maken en het is perfect.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Virtual Cockpit is kut.
Ik wil het in de normale cockpit.
je hebt te weinig overzicht.. Alles is zo klein, je kan text niet lezen, en tegelijkertijd zie je ook geen reet als je naar dat kleine overblijvende vierkantje kijkt wat je raam moet voorstellen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:15 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Actually: De virtual Cockpit is better dan dat rare schematische ding. Ze moeten het alleen nog iets scherper maken en het is perfect.
Voldoet prima, hoor er goede verhalen overquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Zit eraan te denken om ook te beginnen met Flight Simulator. Als ik een joystick koop, is een Logitech Extreme 3D Pro een goede keus?
Ik heb er 1 gehad en die kon niet meer naar links sturen. Zoek er voor de gein eens op bij google, hele inet staat vol met dat zelfde probleem. Zo overmatig gebruikte ik m niet eens. Heb nu een Saitek genomen met zelfde functionaliteiten en die was net zo duurquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Zit eraan te denken om ook te beginnen met Flight Simulator. Als ik een joystick koop, is een Logitech Extreme 3D Pro een goede keus?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:28 schreef Atreidez het volgende:
Yep, die zo mooi licht geeft in t donker
Ik heb een tijdje in het combat flight simulation (WW2) wereldje gezeten en ik heb nog nooit een goed verhaal gehoord over Logitech joysticks. Ik zou ze mijden en voor een Saitek gaan of een tweedehands Microsoft Sidewinder.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Voldoet prima, hoor er goede verhalen over
Ohquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:33 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje in het combat flight simulation (WW2) wereldje gezeten en ik heb nog nooit een goed verhaal gehoord over Logitech joysticks. Ik zou ze mijden en voor een Saitek gaan of een tweedehands Microsoft Sidewinder.
Gastquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Voldoet prima, hoor er goede verhalen over
Heb ik nog iets
Af en toe als ik op de grond sta, en ik ben m'n fmc aan het instellen vallen al m'n computers uit (schermen -> zwart). Beetje lastig vliegen
Pardon? Geen reverse instellen bij de Saitek throttles?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:36 schreef Tecnix het volgende:
Ik heb hier de yoke en pedal van ch-productes en die met die hendels... Dat werkt als een trein... Bij die nieuwe van saitek kan je niet 1,2,3 een reverse instellen terwijl dat bij die van CH zo is gebeurt.. Dus hij is klantvriendlijker
Maar ik begrijp hieruit dat het in FSX niet mogelijk is om de stoel hoger te zetten in de klassieke cockpit?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:19 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
je hebt te weinig overzicht.. Alles is zo klein, je kan text niet lezen, en tegelijkertijd zie je ook geen reet als je naar dat kleine overblijvende vierkantje kijkt wat je raam moet voorstellen.
Je kunt toch gewoon naar de ATC luisteren? Die zegt vanzelf wanneer je hoe laag moet gaan vliegen enzo. En het laatste stukje met de daling gebeurt dan op ILS volautomatischquote:Op zondag 20 januari 2008 01:33 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
heerlijlk dat MS FSX. Na een fokking lange vlucht van Tokyo naar Seoul mn 737 in de grond rammen bij de landing
op een 1 of andere manier zet ik telkens de daling te vroeg in....toekomstig brokke-piloot
![]()
![]()
Falcon 4.0 Allied Force gaat me wat beter af...![]()
Op de kosten van de Kerstman.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:17 schreef TC_Artemis het volgende:
Goodgawd, wat heb je betaald voor die yoke?
Ik heb nu alleen een saitek joystickje, vlieg online veelal MIL, dus opzich heb ik een yoke niet nodig, maar het zal me wel stimuleren het meer te doen.
Dat is inderdaad erg deprimerend ja.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:33 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
heerlijlk dat MS FSX. Na een fokking lange vlucht van Tokyo naar Seoul mn 737 in de grond rammen bij de landing
op een 1 of andere manier zet ik telkens de daling te vroeg in....toekomstig brokke-piloot
![]()
![]()
Falcon 4.0 Allied Force gaat me wat beter af...![]()
quote:Op zondag 20 januari 2008 12:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
Valt me ook opquote:Op maandag 21 januari 2008 00:53 schreef GoodGawd het volgende:
Sjonge jonge wat crashen jullie toch allemaal
Ligt eraan wat je wilt... civiel of militair?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:26 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik heb een joystick gevonden, de Thrustmaster FlightStick X... Na een review op GameKings () te hebben gezien lijkt deze me wel wat. Alleen de verkrijgbaarheid is nogal matig, komt zeker omdat ie net nieuw is ofzoiets. Is het trouwens wel een goede joystick?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:12 schreef Irritatie100 het volgende:
sinds 5 minuten in het bezit van deze![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |