abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54345323
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 20:53 schreef GoodGawd het volgende:
Ach man zijn die makeers van FSX gestoord ofzo >__________> ? Als ik FSX op max wil laten draaien kost met dat minstens 500 piek, pff nou alles high vind ik ook best hoor <_<
500
Tel daar nog maar 1500 bij

Je moet sowieso Vista (voor DX10) hebben
Maar alles op high zou ik al tevreden mee wezen
  zondag 4 november 2007 @ 10:37:44 #206
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_54351422
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 19:51 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Ah nice, wat is je processor snelheid en wat voor vid kaart heb je. Ik zoek namelijk een nieuwe vid-kaart.
Ik heb zitten denken tussen een ATI video kaart of een Nvidia, die ati is goedkoper maar daar zijn de drivers minder van. Daarom heb ik een GTX 8800 van XFX genomen moet een SLI mobo, later deze maand komt daar een 2e GTX8800 bij.

En ik heb de Core™ 2 Extreme QX6700 genomen. Volledig gericht op de toekomst en FS-X
pi_54352157
quote:
Op zondag 4 november 2007 10:37 schreef Tecnix het volgende:

[..]

Ik heb zitten denken tussen een ATI video kaart of een Nvidia, die ati is goedkoper maar daar zijn de drivers minder van. Daarom heb ik een GTX 8800 van XFX genomen moet een SLI mobo, later deze maand komt daar een 2e GTX8800 bij.

En ik heb de Core™ 2 Extreme QX6700 genomen. Volledig gericht op de toekomst en FS-X
Imho is die 2x 8800GTX overkill. Zeker als je ziet dat PCI-Express 2 in aantocht is.

Ik heb bijna alles op high staan met een 7800GT, E6600 en 2GB XMS2 (5400) geheugen en het draait best goed .
  zondag 4 november 2007 @ 12:06:53 #208
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_54352614
Tjah moet nog even kijken, eerst straks nog een nieuw muisje en toetsenbordje bestellen

Logitech G11 of G15 met de Logitech G5
  zondag 4 november 2007 @ 12:14:02 #209
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_54352757
quote:
Op zondag 4 november 2007 11:38 schreef Kevin1Bravo het volgende:

[..]

Imho is die 2x 8800GTX overkill. Zeker als je ziet dat PCI-Express 2 in aantocht is.
PCIe 2 zal weinig uitmaken denk ik zo, als je kijkt naar het performance verschil tussen een 8x PCIe of 16x is dat miniem, grote voordeel wat PCIe 2 dan weer biedt is dat er meer stroom door het slot zelf kan gaan waardoor je minder snel een voedingskabel aan zal moeten sluiten
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_54353009
Sinds ik nieuwe pc heb ben ik ook weer regelmatig aan t vliegen Ik draai trouwens 1280x1024 met alles op ultra met aa aan en nog draait t soepel, was echt boven me verwachting. Zit op 21-23 fps en geen haperingen.. Af en toe een glitch met sunflare. Draai wel op XP, met Vista zal ik deze settings wel niet kunnen draaien. Systeem is e6750, 2gb ddr6400 en een 8800gts.
Where facts are few, experts are many.
  zondag 4 november 2007 @ 14:02:27 #211
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_54354879
Zijn er hier nog enkele fladderaars(vliegers) die vliegen op IVAO?
  zondag 4 november 2007 @ 16:45:38 #212
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_54358931
quote:
Op zondag 4 november 2007 14:02 schreef Tecnix het volgende:
Zijn er hier nog enkele fladderaars(vliegers) die vliegen op IVAO?
Yep
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  maandag 5 november 2007 @ 16:43:26 #213
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_54383283
Oe;-) VID?
  maandag 5 november 2007 @ 17:19:53 #214
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_54384039
252035


You? + Real life name of |Callsign. Als je die teminste hetzelfde houd.

Ik zit regelmatig op EHEH_APP
als vlieger ben ik KLM029
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  maandag 5 november 2007 @ 17:59:33 #215
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_54384959
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:19 schreef GoodGawd het volgende:
252035


You? + Real life name of |Callsign. Als je die teminste hetzelfde houd.

Ik zit regelmatig op EHEH_APP
als vlieger ben ik KLM029
181650 PTI454 of KLM454
pi_54549603
quote:
Op zondag 4 november 2007 14:02 schreef Tecnix het volgende:
Zijn er hier nog enkele fladderaars(vliegers) die vliegen op IVAO?
VID: 214494
Callsign: KR272
  woensdag 14 november 2007 @ 01:03:17 #217
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_54591359
Staat jullie Altimeter setting ook op mm?

Ik heb net 1992 als standaart QNH, inches dus. Helaas word de QNH altijd in mm doorgegeven. Dus ik vroeg me af kan je dat in de settings van FS wijzigen?

Dus ipv van 1992 --> 1013 hPa

Iemand ?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  donderdag 15 november 2007 @ 18:10:10 #218
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_54631023
Gewoon omrekenen, geen standaard kist gebruiken
pi_54650681
Ik heb gisteren een of ander vaag vliegtuig gedownload die mach 4.57 haalt Als je de motoren op 1% kracht hebt staan en de brakes er nog op (als je op de grond staat natuurlijk) dan accelereert hij al supersnel Zonder brakes en motoren op volle kracht zit je halverwege de startbaan al op 600 knots ofzo
  zaterdag 17 november 2007 @ 00:58:53 #220
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_54666318
lol wie gaat er in godsnaam 600kts over de runway ?

Vliegtuig uit startrek ofzo?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  woensdag 12 december 2007 @ 23:10:13 #221
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_55231915
Een hele goeiavond mede division members,

Yvo en ik, (KLM521(geen VA lid) en KLM528) kwamen paar weken geleden op een idee, namelijk de Caribbean Beachtour 2007/2008, natuurlijk is dit geen officele tour die word erkend door ivao zelf en er is ook niks door te winnen aan medals/bagdes etc.
Maar ik heb nu al 3 legs gevlogen met nog een piloot erbij. En het is natuurlijk super gezellig en we vermaken ons goed.
In eerste instantie was het de bedoeling om voor onszelf een leuk tourtje temaken sinds we altijd maar dezelfde kanten op vlogen.
Maar nu bij de 4e leg bedachten wij ons iets en zijn we een weblog begonnen. Er springen allemaal Ideeen in ons op en 1 daarvan is natuurlijk mensen te werfen, om met zoveel mogelijk mensen een leuke en gezamelijke tour te vliegen. Daarom vraag ik bij deze bekijk de weblog, en plaats je eigen reactie hier. Je kan het een vlut idee vinden of een geweldig idee dat maakt niet uit. Maar we hopen hierdoor meer mensen te trekken voor de Caribbean Beachtour 2007/2008 dus plaats je reactie en laat eventueel weten of je mee doet.
Ik ben zelf natuurlijk te bereiken op het IVAO netwerk in de lucht, via PM, of achter de ATC van Amsterdam of Eindhoven.
Mensen die het handiger vinden om mij te mailen ook goed: sjoerd.stilma@hva.nl

Link tot de startende weblog: http://flightsimulatortours.web-log.nl/

Hopelijk tot gauw bij ons in de lucht!
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_56036143
* blaast stof van topic
quote:
Op zondag 4 november 2007 14:02 schreef Tecnix het volgende:
Zijn er hier nog enkele fladderaars(vliegers) die vliegen op IVAO?
Ik, sinds vandaag
  maandag 14 januari 2008 @ 23:12:15 #223
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_56037123
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:38 schreef Piles het volgende:
* blaast stof van topic
[..]

Ik, sinds vandaag
lol dan heb ik je gezien.

Je zat vandaag als OBS in TS rond te hangen, ik dacht hey die naam ken ik ergens van
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_56037321
Dat was ik ja

Was doodzenuwachtig om de eerste keer beginnen met praten
Maar het ging redelijk goed voor de eerste keer, vond ik zelf
  maandag 14 januari 2008 @ 23:20:58 #225
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_56037379
lol zenuwen.

Had dat alleen de eerste keer toen ik begon ^_^
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_56037424
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:20 schreef GoodGawd het volgende:
Had dat alleen de eerste keer toen ik begon ^_^
Ik ook, alleen bij de radio-check. Dan kom je er achter dat er gewoon ook mensen terug praten

Morgenmiddag om ongeveer 13.00 ga ik een poging wagen om te vertrekken of aan te komen op EHAM
  dinsdag 15 januari 2008 @ 01:32:06 #227
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_56039992
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:22 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik ook, alleen bij de radio-check. Dan kom je er achter dat er gewoon ook mensen terug praten

Morgenmiddag om ongeveer 13.00 ga ik een poging wagen om te vertrekken of aan te komen op EHAM
Wat is je VID?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  dinsdag 15 januari 2008 @ 09:52:44 #228
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_56042444
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 01:32 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Wat is je VID?
181650
pi_56045873
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 01:32 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Wat is je VID?
230459
pi_56049851
Ben vandaag offline aan het oefenen met de FMC van een PMDG 737, maar het lukt nog niet erg.
Het instellen is allemaal gelukt, maar hoe zorg ik nu dat de AP de route ook vliegt?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 16:21:47 #231
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_56050895
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:36 schreef Piles het volgende:
Ben vandaag offline aan het oefenen met de FMC van een PMDG 737, maar het lukt nog niet erg.
Het instellen is allemaal gelukt, maar hoe zorg ik nu dat de AP de route ook vliegt?
Waarom een boeing Daar breekt me hartje door...

Heb je het over je STAR of over je final?
pi_56051036
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:21 schreef Tecnix het volgende:
Waarom een boeing Daar breekt me hartje door...
Waarom dat nou weer

Maar het is al gelukt denk ik, ik las dat je je route wel moet onderscheppen
pi_56060977
Heb ik nog wel 2 vragen: als ik eenmaal aan de approach begin neem ik aan dat ik op de "gewone" autopilot overga. Heb ik net ff geprobeerd, de heading pakt ie, maar de hoogte niet

En ik heb nu de Boeing 737-900 van PMDG, maar hoe krijg ik die in andere kleuren (KLM ofzo)?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:25:04 #234
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_56061615
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:03 schreef Piles het volgende:
Heb ik nog wel 2 vragen: als ik eenmaal aan de approach begin neem ik aan dat ik op de "gewone" autopilot overga. Heb ik net ff geprobeerd, de heading pakt ie, maar de hoogte niet

En ik heb nu de Boeing 737-900 van PMDG, maar hoe krijg ik die in andere kleuren (KLM ofzo)?
1) Mischien vlieg je te hoog?

2) Download een KLM 737-900 pain van KLM. Gooi hem in de textures en voila.

Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_56061879
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:25 schreef GoodGawd het volgende:
1) Mischien vlieg je te hoog?
Nee, zat op 7000ft en AP stelde ik in op 5000ft, maar hij bleef op 7000
Morgen weer eens proberen, en 's avonds nog ff een poging online denk ik

Morgen eerst opzoek naar een paar mooie paints
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:37:00 #236
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_56061983
Als je gedraait hebt aan de knopjes moet je er waarschijnlijk ook nog op klikken, dan activeert hij hem pas.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  woensdag 16 januari 2008 @ 15:35:16 #237
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_56075172
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:28 schreef Piles het volgende:

[..]

Waarom dat nou weer

Maar het is al gelukt denk ik, ik las dat je je route wel moet onderscheppen
Airbus MD-80
  woensdag 16 januari 2008 @ 15:36:01 #238
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_56075200
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:03 schreef Piles het volgende:
Heb ik nog wel 2 vragen: als ik eenmaal aan de approach begin neem ik aan dat ik op de "gewone" autopilot overga. Heb ik net ff geprobeerd, de heading pakt ie, maar de hoogte niet

En ik heb nu de Boeing 737-900 van PMDG, maar hoe krijg ik die in andere kleuren (KLM ofzo)?
Approach button aangezet?
pi_56081001
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 15:36 schreef Tecnix het volgende:

[..]

Approach button aangezet?
Nee, maar Level Change (Autospeed) moest nog aan
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:30:51 #240
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_56081212
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:24 schreef Piles het volgende:

[..]

Nee, maar Level Change (Autospeed) moest nog aan
Ik hoor het al weer bij jou moet ik niet in het vliegtuig zitten
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_56081535
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:30 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Ik hoor het al weer bij jou moet ik niet in het vliegtuig zitten
Wat doe ik verkeerd dan
Ben tot nu toe alleen de standaard vliegtuigen van FS gewend (dus zonder FMC)
pi_56108070
Ivao
Prusters.
pi_56108123
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:36 schreef TC_Artemis het volgende:
Ivao
Prusters.
Te moeilijk zeker
Net als Prutsers schrijven
pi_56109649
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 15:35 schreef Tecnix het volgende:

[..]

Airbus MD-80
bleh, airbus. Vormeloze dingen
pi_56109663
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:39 schreef Piles het volgende:

[..]

Wat doe ik verkeerd dan
Ben tot nu toe alleen de standaard vliegtuigen van FS gewend (dus zonder FMC)
wtf ik dacht dat jij al maanden aan topics serieus aan het vliegen was man
pi_56109688
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:39 schreef Piles het volgende:

[..]

Te moeilijk zeker
Net als Prutsers schrijven
Vatsim, vlieg vaak met de Captain sim C-130.
En zo af en toe is een gewoon lijnvluchtje, en wat VFR.

Stil nou maar, want zoals ik lees kan jij niet eens een FMS programmeren
pi_56109907
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:45 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

wtf ik dacht dat jij al maanden aan topics serieus aan het vliegen was man
Niet echt dus
Met standaard FS kan ik nu aardig overweg (ILS landingen e.d.), maar voor de rest ben ik nog behoorlijk beginner
Maar kan iemand me nou vertellen hoe het wel moet
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:46 schreef TC_Artemis het volgende:
Stil nou maar, want zoals ik lees kan jij niet eens een FMS programmeren
Klopt, maar dan nog snap ik je reactie niet
pi_56109947
Dat het 90% van de piloten op IVAO clueless is.
pi_56110269
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:58 schreef TC_Artemis het volgende:
Dat het 90% van de piloten op IVAO clueless is.
Ik zit nu een beetje overal te lezen, en het is een beetje als het FOK vs Tweakers idee volgens mij
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:13:36 #250
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_56110365
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:56 schreef Piles het volgende:

[..]

Niet echt dus
Met standaard FS kan ik nu aardig overweg (ILS landingen e.d.), maar voor de rest ben ik nog behoorlijk beginner
Maar kan iemand me nou vertellen hoe het wel moet
[..]
Wat moet je weten?

[ Bericht 6% gewijzigd door GoodGawd op 17-01-2008 22:29:14 ]
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_56110406
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:10 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik zit nu een beetje overal te lezen, en het is een beetje als het FOK vs Tweakers idee volgens mij
Of gewoon puur een kwestie van voorkeur, ik heb ook op ivao gevlogen maar daar moest ik eerst 400(!!) mb aan modelsets downloaden voordat ik uberhaupt eens online kon. Verder was de atc ook niet echt netjes en voelde me niet echt thuis op het netwerk.

Vatsim daarintegen beviel me een stuk beter.
pi_56110477
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:56 schreef Piles het volgende:

[..]

Niet echt dus
Met standaard FS kan ik nu aardig overweg (ILS landingen e.d.), maar voor de rest ben ik nog behoorlijk beginner
Maar kan iemand me nou vertellen hoe het wel moet
[..]

Klopt, maar dan nog snap ik je reactie niet
hmz... raar hoor sowieso zijn die standaard dingen van FS niet echt boeiend toch? Btje de basics onder de knie krijgen, en dan gauw verder met een echte simulatie
pi_56110495
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:13 schreef GoodGawd het volgende:
Wat moet je weten?
Zit nog steeds met het probleem van de hoogte in de AP
Want dat Level Change knopje is dus niet de bedoeling blijkbaar
Dus ik vlieg nu op de FMC @ FL070, en ik krijg van de ATC bijvoorbeeld: daal naar FL050, hoe stel ik dat dan in? Via FMC of gewoon via de AP?
pi_56110500
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:10 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik zit nu een beetje overal te lezen, en het is een beetje als het FOK vs Tweakers idee volgens mij
maar dat zijn toch ook 2 hele verschillende dingen?
pi_56110553
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:17 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

hmz... raar hoor sowieso zijn die standaard dingen van FS niet echt boeiend toch? Btje de basics onder de knie krijgen, en dan gauw verder met een echte simulatie
Zovaak doe ik het niet, maar ben het "gewone" vliegen nu wel een beetje zat
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:15 schreef TC_Artemis het volgende:
Of gewoon puur een kwestie van voorkeur,
Ik lees dat verhaal soms ook weer precies andersom. Voorlopig ben ik net op IVAO, en ik blijf ik daar nog ff
Misschien dat ik later nog wel overstap, om toch ff te kijken
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:18 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

maar dat zijn toch ook 2 hele verschillende dingen?
Niet op DIG gebied
Een beetje van: "We mogen elkaar niet, en we zullen elkaar ook nooit mogen", terwijl er eigenlijk niet een duidelijke reden voor is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')