Of gewoon puur een kwestie van voorkeur, ik heb ook op ivao gevlogen maar daar moest ik eerst 400(!!) mb aan modelsets downloaden voordat ik uberhaupt eens online kon. Verder was de atc ook niet echt netjes en voelde me niet echt thuis op het netwerk.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit nu een beetje overal te lezen, en het is een beetje als het FOK vs Tweakers idee volgens mij
hmz... raar hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:56 schreef Piles het volgende:
[..]Niet echt dus
Met standaard FS kan ik nu aardig overweg (ILS landingen e.d.), maar voor de rest ben ik nog behoorlijk beginner
Maar kan iemand me nou vertellen hoe het wel moet
[..]
Klopt, maar dan nog snap ik je reactie niet
Zit nog steeds met het probleem van de hoogte in de APquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:13 schreef GoodGawd het volgende:
Wat moet je weten?
maar dat zijn toch ook 2 hele verschillende dingen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit nu een beetje overal te lezen, en het is een beetje als het FOK vs Tweakers idee volgens mij
Zovaak doe ik het niet, maar ben het "gewone" vliegen nu wel een beetje zatquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:17 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
hmz... raar hoorsowieso zijn die standaard dingen van FS niet echt boeiend toch? Btje de basics onder de knie krijgen, en dan gauw verder met een echte simulatie
Ik lees dat verhaal soms ook weer precies andersom. Voorlopig ben ik net op IVAO, en ik blijf ik daar nog ffquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:15 schreef TC_Artemis het volgende:
Of gewoon puur een kwestie van voorkeur,
Niet op DIG gebiedquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:18 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar dat zijn toch ook 2 hele verschillende dingen?
Dus toen wist ik het ook niet meerquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:30 schreef GoodGawd het volgende:
Ik hoor het al weer bij jou moet ik niet in het vliegtuig zitten![]()
Dat was eigenlijk een algemen opmerking over jou, niet over datquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:31 schreef Piles het volgende:
Zo werkte het dus ook, maar ik kreeg deze reactie:
[..]
Dus toen wist ik het ook niet meer
Heb m nuquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:33 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk een algemen opmerking over jou, niet over dat
Dan heb je tenminste wel mooie MTL's die bij vatsim zien er nog steeds bagger uitquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:15 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Of gewoon puur een kwestie van voorkeur, ik heb ook op ivao gevlogen maar daar moest ik eerst 400(!!) mb aan modelsets downloaden voordat ik uberhaupt eens online kon. Verder was de atc ook niet echt netjes en voelde me niet echt thuis op het netwerk.
Vatsim daarintegen beviel me een stuk beter.
donequote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:03 schreef ChrisRip het volgende:
Iemand die mij persoonlijk via MSN met mij FS2004 door wilt lopen? Die lessen zijn leuk, maar het hele GPS gedoe en alle precieze dingetje worden er niet goed genoeg (vind ik persoonlijk) in uitgelegd. Voeg me maar toe. chrisriphagen@hotmail.com
Misschien kunnen we samen heel wat vliegplezier beleven:)!
Groetjes Chris
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
Weet iemand misschien hoe je in FSX de stoel van de piloot hoger kunt zetten?
Ik heb het nog altijd niet kunnen vinden
Virtual Cockpit is kut.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:30 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Shift + Enter
Alleen mogelijk in de Virtual cockpit
Niet in combinatie met fsinn + addons als pmdg, captainsim etcquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:04 schreef Tecnix het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste wel mooie MTL's die bij vatsim zien er nog steeds bagger uit
Actually: De virtual Cockpit is better dan dat rare schematische ding. Ze moeten het alleen nog iets scherper maken en het is perfect.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Virtual Cockpit is kut.
Ik wil het in de normale cockpit.
je hebt te weinig overzicht.. Alles is zo klein, je kan text niet lezen, en tegelijkertijd zie je ook geen reet als je naar dat kleine overblijvende vierkantje kijkt wat je raam moet voorstellen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:15 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Actually: De virtual Cockpit is better dan dat rare schematische ding. Ze moeten het alleen nog iets scherper maken en het is perfect.
Voldoet prima, hoor er goede verhalen overquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Zit eraan te denken om ook te beginnen met Flight Simulator. Als ik een joystick koop, is een Logitech Extreme 3D Pro een goede keus?
Ik heb er 1 gehad en die kon niet meer naar links sturen. Zoek er voor de gein eens op bij google, hele inet staat vol met dat zelfde probleem. Zo overmatig gebruikte ik m niet eens. Heb nu een Saitek genomen met zelfde functionaliteiten en die was net zo duurquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Zit eraan te denken om ook te beginnen met Flight Simulator. Als ik een joystick koop, is een Logitech Extreme 3D Pro een goede keus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |