abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53014160


Microsoft Flight Simulator
quote:
Of je nou een beginnertje bent of een gevorderde piloot; Flight Simulator stelt iedereen in staat om binnen een rédelijke termijn goed te vertrekken en veilig te landen.

Dit topic is bedoeld om te genieten van elkaars vliegkunsten, foto's te plaatsen en elkaar te voorzien van tips and tricks om progressie te maken als virtueel piloot.

Wil je screenshots plaatsen, post dan maximaal drie foto's in één post, met een breedte van 500 pixels.

Heb je de basis van het vliegen nog niet helemaal onder de knie? Neem dan eerst even tijd voor de lessen op de CD ROM of DVD's. Schroom niet om vragen te stellen.
Handige links:
http://www.precisionmanuals.com/
http://www.avsim.com/
http://www.ifdg.net/downloadmain.php
http://www.projectopensky.com/
http://ivao.aero/hq
http://www.vatsim.net/

Plaatjes (FS04)



Oude topics
[PC] MS Flight Simulator 2004: A Century of Flight #1
Microsoft Flight Simulator #2
Microsoft Flight Simulator #3
Microsoft Flight Simulator #4
Microsoft Flight Simulator #5

Laatste posts:
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:06 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Mmm wat kost een beetje joystick?

Ene vertel eens even waar ik de grafische dingen kan wijzigen?
Als het spel dan ook nog leuk draait op hoge resolutie dan koop ik het wel.
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:11 schreef Piles het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik, voldoet perfect
Prijzen

En je grafische instellingen kan ik zo niet zeggen, ik heb namelijk FSX
De OP

[ Bericht 2% gewijzigd door Piles op 09-09-2007 14:28:43 ]
  vrijdag 7 september 2007 @ 20:37:21 #2
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53014706
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_53014743
Sinds SP1 en 2GB RAM draait FSX goed zat met hoge graphics .
pi_53014953
Merk je duidelijk verschil met dat SP?

Ik ga het eens even downloaden. Al een tijdje geen FSX meer gespeeld .
pi_53015306
Ben ik weer.

Die joysticks zijn niet eens zo duur, maar eens even kijken in de winkel
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53015772
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:03 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ben ik weer.

Die joysticks zijn niet eens zo duur, maar eens even kijken in de winkel
Viel mij ook mee idd. Wel opletten dat er een hendel voor het gas opzit, en dat je de joystick om z'n as kan draaien (hoe leg je dat uit ), anders kun je slecht taxieen
pi_53015836
Ja precies, weet wat je bedoelt.

Maar goed...Hoe kan ik ooit FS2004 leren in het duits?
Heb je msn. Piles?
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53015989
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:22 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Maar goed...Hoe kan ik ooit FS2004 leren in het duits?
Heb je msn. Piles?
Heb wel msn, maar dat legt lastig uit

Als je zeker weet dat je wil gaan leren vliegen zou ik gewoon de engelse versie kopen, heb ik toen ook gedaan
Het is zonde als je een joystick koopt, maar hem niet gebruikt omdat je het spel niet snapt
Voor 20 euro heb je FS2004 en vele uren/dagen vliegplezier
pi_53016333
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:47 schreef MrX1982 het volgende:
Merk je duidelijk verschil met dat SP?

Ik ga het eens even downloaden. Al een tijdje geen FSX meer gespeeld .
Zeker weten, echt een must .
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:52:07 #10
156146 Bron
Positive user
pi_53016664
Zojuist een nieuw systeem besteld met oog op FSX.

Een E6850 Core 2 duo 3.0 gHz
2Gb Ram
8800GTS 640mb
pi_53016721
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:52 schreef Bron het volgende:
Zojuist een nieuw systeem besteld met oog op FSX.

Een E6850 Core 2 duo 3.0 gHz
2Gb Ram
8800GTS 640mb
Moet werken

Maar ik zie meer in een 2x 8800GTX in SLI-opstelling, maarja, budget he
pi_53016767
Ik zat net in een boeing.

Doe F1 F2 F3 F4, motors beginnen te ronken en ik ga vooruit. Daarna druk ik pijltje naar beneden in en we gaan omhoog, gaat dit goed zo? of moeten er nog andere dingen gebeuren.
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53016837
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:55 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ik zat net in een boeing.

Doe F1 F2 F3 F4, motors beginnen te ronken en ik ga vooruit. Daarna druk ik pijltje naar beneden in en we gaan omhoog, gaat dit goed zo? of moeten er nog andere dingen gebeuren.
Als je vliegt is het goed toch

Nee, er moet nog veel meer gebeuren, maar dat is net hoe realistisch je het wil maken
pi_53016920
Vertel eens wat er dan zoal moet gebeuren zodat ik er een beetje een idee van krijg?

Kan niet wachten met beginnen!
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53017115
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 22:00 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Vertel eens wat er dan zoal moet gebeuren zodat ik er een beetje een idee van krijg?

Kan niet wachten met beginnen!
- Je dient een vluchtplan te maken, en clearance te vragen aan de ATC
- Startup, lichten e.d.
- Taxien
- Instellen van de autopilot
- Takeoff-clearence
- Flaps, autobrakes op Rejected Takeoff, landingslichten aan en nog wat dingen
- Takeoff

Maar ik zou beginnen met het kopen van een joystick, FS2004 en het leren vliegen in een Cessna
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:20:12 #16
156146 Bron
Positive user
pi_53017467
Als je met een klein vliegtuigje de wereld rond wil, kun je dan gewoon op tussengelegen luchthavens tanken?
pi_53017515
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 22:20 schreef Bron het volgende:
Als je met een klein vliegtuigje de wereld rond wil, kun je dan gewoon op tussengelegen luchthavens tanken?
Volgens mij kan je fuel niet op
Als ik het goed heb is dat een optie die je aan/uit kan zetten (maar ik kan het mis hebben)
pi_53018926
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:40 schreef Kevin1Bravo het volgende:

[..]

Zeker weten, echt een must .
Ik heb het net heel even getest en het lijkt inderdaad beter te draaien. Binnenkort maar weer eens wat vluchtjes vliegen als ik nog weet hoe het moet .
pi_53020426
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:52 schreef Bron het volgende:
Zojuist een nieuw systeem besteld met oog op FSX.

Een E6850 Core 2 duo 3.0 gHz
2Gb Ram
8800GTS 640mb
Gaat goed werken, heb een E6600, 2GB XMS2 RAM en een 7800GT en draait als een trein. Met die videokaartjes scheelt het ook maar 2FPS op de hoogste settings volgens benchmarks .
pi_53045260
Ik heb nu FS2004 en een joystick.

Mijn eerste vraag:
Ik ben aan het oefenen in een cessna. Op een gegeven moment zegt hij ga naar 1500 ft. maar waar kan ik zien hoe hoog ik zit en hoe hou ik hem constant op de goede hoogte?
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53045471
De hoogte lees je af op de hoogtemeter (alt) en op hoogte hou je 'm door zo snel te vliegen dat de lift van de vleugels gelijk is aan het gewicht van het vliegtuig.
Als dat niet uitkomt moet je 'm aftrimmen maar dat kost extra brandstof.
Wie dit leest is gek
  zondag 9 september 2007 @ 11:13:37 #22
156146 Bron
Positive user
pi_53045554
Je ziet vaak dat vliegsturen voor Flight Simulator verkocht worden in combinatie met van die pedalen. Waar zijn die pedalen voor en bij wat voor vliegtuigen gebruik je die...
pi_53045596
quote:
Op zondag 9 september 2007 11:13 schreef Bron het volgende:
Je ziet vaak dat vliegsturen voor Flight Simulator verkocht worden in combinatie met van die pedalen. Waar zijn die pedalen voor en bij wat voor vliegtuigen gebruik je die...
Met de pedalen bedien je de rudder. En de rudder wordt gebruikt om de "yaw" te regelen (de draai om de verticale as... zeg maar het soort draai dat een vliegtuig maakt tijdens het taxiën)...
Heb je nodig bij zo'n beetje alle vliegtuigen.



Bij zo'n pedalenset, horen de pedalen tegenovergesteld van elkaar te bewegen (dus als je links intrapt, moet rechts omhoog komen)... Als dat niet gebeurt, is het gewoon een racestuur, vermoed ik...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 9 september 2007 @ 11:31:16 #24
156146 Bron
Positive user
pi_53045769
quote:
Op zondag 9 september 2007 11:17 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Met de pedalen bedien je de rudder. En de rudder wordt gebruikt om de "yaw" te regelen (de draai om de verticale as... zeg maar het soort draai dat een vliegtuig maakt tijdens het taxiën)...
Heb je nodig bij zo'n beetje alle vliegtuigen.

[afbeelding]

Bij zo'n pedalenset, horen de pedalen tegenovergesteld van elkaar te bewegen (dus als je links intrapt, moet rechts omhoog komen)... Als dat niet gebeurt, is het gewoon een racestuur, vermoed ik...
Er staan op marktplaats weleens van die CH product setjes, echt rete duur die dingen, nieuwprijs 300 euro ofzo. Echt ziek.
pi_53046370
quote:
Op zondag 9 september 2007 11:31 schreef Bron het volgende:

[..]

Er staan op marktplaats weleens van die CH product setjes, echt rete duur die dingen, nieuwprijs 300 euro ofzo. Echt ziek.
CH products pedalen kosten ongeveer 150 euro (nieuw). Gek genoeg kun je ze nu alleen als set met de yoke kopen bij de luchtvaarthobbyshop. Dan is de set wel 300 euro.
pi_53046390
Best nog moeilijk omdat vliegtuigje constant te laten stijgen/dalen maar het gaat wel steeds wat beter.
Sommige lessen moet ik over doen omdat hij vindt dat ik het niet goed doe en overnieuw moet beginnen
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53046675
Ik heb die dingen nog nooit gebruikt

Je kan ook prima vliegen zonder pedalen
pi_53047140
'k speel het niet zoveel meer, maar ik gebruik een joystick die om z'n as kan draaien.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_53047185
Ik wist niet eens dat die bestonden
  zondag 9 september 2007 @ 12:51:35 #30
156146 Bron
Positive user
pi_53047230
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:20 schreef NED het volgende:
Ik heb die dingen nog nooit gebruikt

Je kan ook prima vliegen zonder pedalen
ja duhh snapt m'n neus Het gaat om de beleving
pi_53047456
Ik ben nu bezig met landen op de ILS maar hij zegt dan turn to 130 graden maar hoe zie ik of ik goed ga etc? snap er de ballen niet van
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53047998
Kompas?
Wie dit leest is gek
pi_53048070
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:02 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ik ben nu bezig met landen op de ILS maar hij zegt dan turn to 130 graden maar hoe zie ik of ik goed ga etc? snap er de ballen niet van
Heb je wel al vlieglessen gehad?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_53048121
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:02 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ik ben nu bezig met landen op de ILS maar hij zegt dan turn to 130 graden maar hoe zie ik of ik goed ga etc? snap er de ballen niet van
Volg nou gewoon eerst die vlieglessen eens, wij hebben het ook niet geleerd door zomaar wat te doen
pi_53048976
Ik heb al wat vlieglessen gedaan hoor!!

Mare af en toe wil ik ook even ontspannen door zelf wat te vliegen.
Ik heb een vluchtplan gemaakt voor Schiphol naar Frankfurt Main. Nu zit ik al een tijdje in de lucht op AP maar hij volgt niet automatisch de route naar Frankfurt ik moet hem zelf corrigeren, kan iemand mij nu helpen de coördinaten voor Frankfurt in te stellen?
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53049180
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:23 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[...]
Probeer het anders een VFR, niet IFR

Voor IFR: begin eens met lezen vanaf hier
pi_53049212
Wat bedoel je met VFR en IFR?
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53049359
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:32 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Wat bedoel je met VFR en IFR?
Laat maar

Maar je hoeft geen Flight Plan te maken, gewoon als locatie Schiphol instellen, en vliegen maar
Radio-verkeer moet je maar zien of dat lukt, en anders niet. Maar dan kun je tenminste gewoon vrij vliegen
Ik weet niet of je je GPS al gevonden hebt (Shift-3), maar die kan dan van pas komen om een vliegveld te vinden
pi_53049470
Is er al een patch waarbij je het beeld naar buiten boven de cockpit in FSX hoger en lager kunt zetten, zoals tot FS2004 altijd wel kon?
Wie dit leest is gek
pi_53049558
Het gaat mij erom dat ik ergens kom en kan landen.

Wat moet ik bijvoorbeeld hier doen en invullen?
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53049605
Ja die GPS (SHIFT 3) heb ik al gevonden maar ik weet niet wat ik met die knoppen moet doen.

Mare ik zit nog steeds in de lucht en wil wel veilig landen in Frankfurt dus help mij!
Wie heeft msn?
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53049611
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:50 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Het gaat mij erom dat ik ergens kom en kan landen.

Wat moet ik bijvoorbeeld hier doen en invullen?
[afbeelding]
Niks, dat is pas voor het allerlaatste stukje...
Heb je het vorige topic al doorgelezen?
pi_53049624
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:52 schreef Piles het volgende:

[..]

Niks, dat is pas voor het allerlaatste stukje...
Heb je het vorige topic al doorgelezen?
Ja maar dat is voor mij nog abacabra, oke die radio heb ik nu weggedaan...hoe moet ik die GPS gebruiken?
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53049729
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:53 schreef LeipeShitOuwe het volgende:

[..]

Ja maar dat is voor mij nog abacabra, oke die radio heb ik nu weggedaan...hoe moet ik die GPS gebruiken?
Op de D van direct drukken geloof ik in het GPS scherm
En dan de code van Frankfurt invoeren
Dan nav schakelaar op gps
Nav on en Ap on
Wie dit leest is gek
pi_53049730


Dit staat er nu bij mij
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53049758
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:58 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Op de D van direct drukken geloof ik in het GPS scherm
En dan de code van Frankfurt invoeren
Dan nav schakelaar op gps
Nav on en Ap on
Ik druk op D maar er gebeurd niets
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53049820
Niet op het toetsenbord maar daar rechts op dat scherm dat je laat zien

Maar dat hoeft niet want hij heeft al een waypoint.
Je moet je autopilot zo instellen dat iede GPS lijn gaat volgen
Doe maar een screenshot van je cockpit
Wie dit leest is gek
pi_53049828
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:59 schreef LeipeShitOuwe het volgende:

[..]

Ik druk op D maar er gebeurd niets
De eerste 2 stappen hoef je niet te doen, de route zit al in je GPS
GPS aan in je cockpit (schakelen van NAV naar GPS), en dan VOR LOC oid aan. Ik weet niet hoe die knop heet in FS2004 (kun je anders eens een screenshot van je cockpit geven).

2 zielen, 1 gedachte
pi_53049914
U vraagt wij draaien.

Ik heb in de cockpit net de schakel van NAV naar GPS gezet.

Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53050060
En helpt dat?
Wie dit leest is gek
pi_53050099
Nee helpt niet, hij vliegt gewoon recht door.
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53050155
Heeft dat ding wel een autopilot
Vlieg eens met een Boeing 737, zit een simpele autopilot op
(en ff een screenshotje graag )
pi_53050230
oke ik doe wel even opnieuw met 737 en dan kortere roete

Jullie moeten aanwezig blijven want ik wil ook landen met ILS
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53050307
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
  zondag 9 september 2007 @ 15:25:52 #55
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_53050331
Probeer eerst maar eens om een Cessna goed te kunnen vliegen, voordat je een 737 pakt
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_53050412
Hij zegt Overspeed? wat te doen?

Wat is je msn piles?
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
  zondag 9 september 2007 @ 15:30:40 #57
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_53050441
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:29 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Hij zegt Overspeed? wat te doen?
Minder snel vliegen
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_53050465
Oke, hij begint nu te draaien uit zichzelf.

Heb die schakelaar op GPS gezet en heb de NAV knop aangedrukt. De motors heb ik langzamer gezet zodat overspeed opgeslost is.
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53050482
Oja en AP aangezet natuurlijk
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53050566
Who hij doet het jongens!

Nu komen we straks bij ILS! hulp!!
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53050578
Zet je PM ff aan, dan krijg je m'n msn
Maar ik ga nu eerst ff een 747 op Innsbruck zetten
pi_53050693
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:37 schreef Piles het volgende:
Zet je PM ff aan, dan krijg je m'n msn
Maar ik ga nu eerst ff een 747 op Innsbruck zetten
Done!!

Ik zit nu op 8500 ft en moet straks wel gaan landen (korte vlucht) de AP blijft maar stijgen :S

HELP!!!
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
  zondag 9 september 2007 @ 15:50:04 #63
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_53050778
Heb je wel een hoogte ingesteld dan?
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_53050814


Oke we hebben contact gehad met Eelde en we mogen landen...wat nu?
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53050837
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Heb je wel een hoogte ingesteld dan?
Nee moet dat?

Zo ja: waarschijnlijk wel Maar hoe?
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53050890
Ik laat hem nu dalen naar 2900 ft.
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53050919
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:54 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ik laat hem nu dalen naar 2900 ft.
Verder via msn? Anders vervuilen we dit topic wel erg
pi_53050931
oke!
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
  zondag 9 september 2007 @ 15:57:56 #69
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_53050976
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:52 schreef LeipeShitOuwe het volgende:

[..]

Nee moet dat?
quote:
Zo ja: waarschijnlijk wel Maar hoe?
Op je AP panel staat altitude. Met dat draaiwieltje kun je een hoogte instellen bijv. 5000. Druk dan op het knopje [alt] (moet wel je AP aan staan) en je vliegtuig klimt/daalt naar de geselecteerde hoogte.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  zondag 9 september 2007 @ 18:46:54 #70
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_53054630
je moet echt die lessen doen + lezen kerol
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_53055142
met behulp van Piles ben ik net wel naar Eelde gevlogen volledig op navigatie. alleen bij het landen waarbij ik zelf weer de controls overnam ging het mis.

Vanavond van Heatrow naar Schiphol!
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53055156
Oja waar kan ik die skins voor vliegtuigen enzo downloaden? want ik heb alleen die standaard en wil graag KLM enzo hebben
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53056405
quote:
Op zondag 9 september 2007 19:09 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Oja waar kan ik die skins voor vliegtuigen enzo downloaden? want ik heb alleen die standaard en wil graag KLM enzo hebben
http://library.avsim.net/
pi_53058210
Hoe kan ik het zicht vanuit de cockpit verbeteren? Dwz meer zicht naar de grond en niet alleen bleu sky.
Wie dit leest is gek
pi_53059883
quote:
Op zondag 9 september 2007 21:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hoe kan ik het zicht vanuit de cockpit verbeteren? Dwz meer zicht naar de grond en niet alleen bleu sky.
Kun je het beste de Virtual Cockpit (3D Cockpit) gebruiken. Anders page up page down toch?
pi_53060456
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:00 schreef Kevin1Bravo het volgende:

[..]

Kun je het beste de Virtual Cockpit (3D Cockpit) gebruiken. Anders page up page down toch?
Volgens mij niet. Tot fs2004 was het altijd shift-enter en shift-backspace maar bij fsX werkt dat niet.
En virtual cockpit is ongeschikt om goed de instrumenten af te kunnen lezen
Wie dit leest is gek
pi_53060652
Control-enter?
Anders moet je ff kijken welke keys je nodig hebt om je stoel "hoger" te zetten
pi_53061178
Ik heb fsX er net afgegooid om bovenstaande reden. Kan iemand met fsX het even uittesten dan installeer ik 'm weer.
Wie dit leest is gek
pi_53061765
Dit is ws een hele domme vraag, maar hoe pas ik de resolutie aan in FS2004?!?!?

Ik heb hem uit de grabbelbak gehaald, maar ik zie nergens een optie om die aan te passen?!

Is er iemand die me kan vertellen hoe dat moet?
pi_53062448
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:06 schreef NED het volgende:
Is er iemand die me kan vertellen hoe dat moet?
Settings, display, hardware als ik het goed zeg
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb fsX er net afgegooid om bovenstaande reden. Kan iemand met fsX het even uittesten dan installeer ik 'm weer.
Het kan, maar ik kan het nu ff niet testen
Ik zal zo ff kijken
pi_53064036
Klopt wat Piles zegt.

Piles heeft mij zojuist geholpen bij het landen op Schiphol nadat ik eerst een keer over de landingsbaan vloog. na een rondje kon ik alsnog landen!!

Piles bedankt!
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
  maandag 10 september 2007 @ 17:07:07 #82
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_53075714
Waar is de squawk code voor?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_53076450
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:07 schreef GoodGawd het volgende:
Waar is de squawk code voor?
Deze code krijg je van de ATC (Air Traffic Control) en voer je in in de transponder. De transponder zendt deze vervolgens naar de ATC terug , waardoor de ATC jouw vliegtuig kan identificeren op de radar.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_53081433
quote:
Op maandag 10 september 2007 00:38 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Klopt wat Piles zegt.

Piles heeft mij zojuist geholpen bij het landen op Schiphol nadat ik eerst een keer over de landingsbaan vloog. na een rondje kon ik alsnog landen!!

Piles bedankt!
Wat klopt er? Dat je met Ctrl-enter je stoel hoger zet? En hoe dan weer lager?
Wie dit leest is gek
pi_53081827
Volgends mij is het Shift+Enter stoel omhoog, Shift+Backspace stoel omlaag.
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53081841
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:38 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Deze code krijg je van de ATC (Air Traffic Control) en voer je in in de transponder. De transponder zendt deze vervolgens naar de ATC terug , waardoor de ATC jouw vliegtuig kan identificeren op de radar.
Welke moet ik dan nemen? nav2 ofzo?
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53082648
quote:
Op maandag 10 september 2007 21:36 schreef LeipeShitOuwe het volgende:

[..]

Welke moet ik dan nemen? nav2 ofzo?
Volgens mij gaat het vanzelf
Ik heb iig nog nooit ingesteld

Maar ik denk dat het de onderste (of die daar boven) radio is (Transponder)
pi_53083494
quote:
Op maandag 10 september 2007 21:36 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Volgends mij is het Shift+Enter stoel omhoog, Shift+Backspace stoel omlaag.
Niet in FS 10
Wie dit leest is gek
pi_53083647
quote:
Op maandag 10 september 2007 21:36 schreef LeipeShitOuwe het volgende:

[..]

Welke moet ik dan nemen? nav2 ofzo?
De transponder is dat kleine blokje onder de radio en navigatieapparatuur.
heeft een schermpje waar vier cijfertjes in staan (doorgaans 1200, geloof ik)

Als je van de ATC een squawk-code krijgt, voer je deze in in de transponder en druk je op 'ident'. Je stuurt dan de informatie over je vliegtuig naar de ATC en identificeert jezelf, zodat ze weten welk stipje op de radar jij bent.

Maar het zou me niets verbazen als het idd automatisch wordt ingesteld.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_53084606
quote:
Op maandag 10 september 2007 22:36 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Niet in FS 10
O sorry ging het over FSX ik had het idd over FS2004, mijn excuus.
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53086045
quote:
Op maandag 10 september 2007 22:36 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Niet in FS 10
Ik ga het morgen proberen voor je
pi_53086651
Soms ben ik die groene pijlen van de runway kwijt op mijn GPS. Hoe komt het dat die af en toe niet te zien zijn en nog beter, hoe krijg ik ze terug?
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
  dinsdag 11 september 2007 @ 00:47:50 #93
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_53086920
Saitek X52 is no more...





Saitek X52 pro flight it is
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_53161452
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 00:31 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Soms ben ik die groene pijlen van de runway kwijt op mijn GPS. Hoe komt het dat die af en toe niet te zien zijn en nog beter, hoe krijg ik ze terug?
Niemand?
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
  zaterdag 15 september 2007 @ 02:11:01 #95
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_53189872
zoom in
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_53200793
Helpt niet

[ Bericht 5% gewijzigd door LeipeShitOuwe op 15-09-2007 18:48:02 ]
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
  zaterdag 15 september 2007 @ 21:47:41 #97
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_53205835
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 00:31 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Soms ben ik die groene pijlen van de runway kwijt op mijn GPS. Hoe komt het dat die af en toe niet te zien zijn en nog beter, hoe krijg ik ze terug?
Die groene pijlen hebben te maken met de ILS van de runway. Niet elke runway heeft ILS, dus je zult ook niet overal die groene pijlen zien. Als er wel ILS zou moeten zijn moet je inderdaad inzoomen. Maar verder staat het antwoord van veel van je vragen al honderden keren op internet, dus zoek liever wat langer door. Anders bestaat dit topic uit één en al vragen .

[ Bericht 3% gewijzigd door ForeverEternalFreak op 15-09-2007 21:54:32 ]
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_53207988
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:47 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

[..]

Die groene pijlen hebben te maken met de ILS van de runway. Niet elke runway heeft ILS, dus je zult ook niet overal die groene pijlen zien. Als er wel ILS zou moeten zijn moet je inderdaad inzoomen. Maar verder staat het antwoord van veel van je vragen al honderden keren op internet, dus zoek liever wat langer door. Anders bestaat dit topic uit één en al vragen .
Bedankt voor je antwoord.
Maar zo erg is dat niet dat hier wat vragen gesteld worden want dit topic is zo goed als dood dus daar mag wel eens wat meer in gepost worden.
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53208128
wel grappig dat mijn screens nogsteeds gebruik worden in de OP
pi_53208192
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:24 schreef LoggedIn het volgende:
wel grappig dat mijn screens nogsteeds gebruik worden in de OP
Ik ben NL-2000 aan het downloaden
Als ik die heb zal ik eens wat nieuws maken (als mn pc dat trekt )
pi_53208242
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:27 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik ben NL-2000 aan het downloaden
Als ik die heb zal ik eens wat nieuws maken (als mn pc dat trekt )
mijn PC trok nl2000 absoluut niet, voor zo ver ik me nog kan herinneren. Weet niet of ik het met mn "nieuwe" config al getest had.. Iig zat ie met PMDG 747 alleen al flink aan de max, dus denk niet dat ik mooie resultaten krijg icm nl2000 dan
  zondag 16 september 2007 @ 12:28:29 #102
191651 YellowBanana
Hoe een banaan moet zijn
pi_53215534
Flight Sim 04, geweldig 'spel'
Go bananas!
  zondag 16 september 2007 @ 18:10:45 #103
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_53223766
NL-2000? Is dat de nieuwe texture van Nederland? Zo ja waar heb je die vandaan ?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zondag 16 september 2007 @ 18:11:29 #104
191651 YellowBanana
Hoe een banaan moet zijn
pi_53223778
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:10 schreef GoodGawd het volgende:
NL-2000? Is dat de nieuwe texture van Nederland? Zo ja waar heb je die vandaan ?
Is dat neit 4 gb groot ofzo?
Go bananas!
pi_53223990
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:11 schreef YellowBanana het volgende:

[..]

Is dat neit 4 gb groot ofzo?
5 DVD's ja
http://www.nl-2000.com/ en hij is vet
  zondag 16 september 2007 @ 18:31:49 #106
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_53224249
Soort van Addon?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zondag 16 september 2007 @ 18:33:34 #107
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_53224296
trouwens mijn pc kan fsx net aan. Net = medium High. Heeft NL2000 dan wel zin
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_53224423
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:31 schreef GoodGawd het volgende:
Soort van Addon?
Nederland in detail
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:33 schreef GoodGawd het volgende:
trouwens mijn pc kan fsx net aan. Net = medium High. Heeft NL2000 dan wel zin
NL2000 is voor FS2004 hè
Mijn pc is nog iets trager als jouwe denk ik, en hier werkt NL2000 prima
  zondag 16 september 2007 @ 18:46:40 #109
191651 YellowBanana
Hoe een banaan moet zijn
pi_53224554
Die NL2000 is groter dan het spel
Go bananas!
pi_53224805
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:46 schreef YellowBanana het volgende:
Die NL2000 is groter dan het spel
Beetje maar
4 CD's <--> 5 DVD's
  zondag 16 september 2007 @ 18:58:06 #111
191651 YellowBanana
Hoe een banaan moet zijn
pi_53224854
Heeft iemand hier FS04? Ik heb wat tips nodig, misschien ga ik het nog wel een keer installen..
Go bananas!
  zondag 16 september 2007 @ 18:58:52 #112
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_53224877
Ah jammer dat het voor 2004 is. Is er ook zoeits voor FSX? Of is FSX al standaart zo mooi dat dat niet hoeft ?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_53224879
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:58 schreef YellowBanana het volgende:
Heeft iemand hier FS04? Ik heb wat tips nodig, misschien ga ik het nog wel een keer installen..
Ik heb allebei
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:58 schreef GoodGawd het volgende:
Ah jammer dat het voor 2004 is. Is er ook zoeits voor FSX? Of is FSX al standaart zo mooi dat dat niet hoeft ?
FSX is al een stuk actueler natuurlijk, maar wel met alle standaardgebouwen, en niet de realistische
Maar ik neem aan dat ze beginnen met het ontwikkelen voor FSX
  zondag 16 september 2007 @ 19:03:40 #114
191651 YellowBanana
Hoe een banaan moet zijn
pi_53224997
Ja, ik ben dus een FS noob, ik kan alleen een beetje die autopilot gebruiken om te landen. Had ik een keer gelezen. Dan gaat ie dus met de GPS die lijnen doen en dan vlieg je die routen. Maar ik verkak het landen altijd flink.
Go bananas!
pi_53225229
Je GPS weet de weg naar het vliegveld, niet naar de actieve landingsbaan
Daar is ILS voor, daar staat in het vorige topic ook een hele rij berichten over
  zondag 16 september 2007 @ 19:16:02 #116
191651 YellowBanana
Hoe een banaan moet zijn
pi_53225285
Ja, ILS heette dat ofzo. Dus dan ging ie lama zeggen naar het vliegveld en dan kwam ik redelijk recht op het vliegveld af... maar wat doe ik dan? Hoe krijg ik die 747 aan de grond?
Go bananas!
pi_53225422
quote:
Op zondag 16 september 2007 19:16 schreef YellowBanana het volgende:
Ja, ILS heette dat ofzo. Dus dan ging ie lama zeggen naar het vliegveld en dan kwam ik redelijk recht op het vliegveld af... maar wat doe ik dan? Hoe krijg ik die 747 aan de grond?
Voor jou hetzelfde als wat ik vorige keer tegen LeipeShitOuwe zei:
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:42 schreef Piles het volgende:
Volg nou gewoon eerst die vlieglessen eens, wij hebben het ook niet geleerd door zomaar wat te doen
  zondag 16 september 2007 @ 19:21:35 #118
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_53225444
App eraf gooien en zelf vliegen
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zondag 16 september 2007 @ 19:23:35 #119
191651 YellowBanana
Hoe een banaan moet zijn
pi_53225511
Ja, maar dat duurt zo lang. En dan zit je in die kleine. Ik kon eerst de GPS instellen dat ik er naartoe ging en dan kon ik de approach doen en alles, ik kon dat ook doorgeven aan het desbetreffende vliegveld maar de landen lukt nooit. Ik ga altijd scheef, de wings niet geleveld of ik mis het hele vliegveld. Frustrerend.
Go bananas!
pi_53226101
quote:
Op zondag 16 september 2007 19:23 schreef YellowBanana het volgende:
Ik ga altijd scheef, de wings niet geleveld of ik mis het hele vliegveld. Frustrerend.
Wel een joystick toch? Zonder gaat het niet
  zondag 16 september 2007 @ 19:49:19 #121
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_53226251
Probeer dan eens echt de procedures te volgen er de tijd voor te nemen. Weet precies wat je moet gaan doen, snelheid flaps etc. Dan is het alleen nog maar een kwestie van een paar keer oefen en je hebt het zo onder de knie.
Een Cessna lukt toch wel ?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zondag 16 september 2007 @ 20:40:22 #122
191651 YellowBanana
Hoe een banaan moet zijn
pi_53227528
Ja, een joystick heb ik dan weer wel.
Zo'n Cessna is niet leuk. Ik vind het leuker met zo'n Boeing. Ik weet alleen niet wat ik moet doen dan.
Ik zie dat vliegveld in de verte een beetje, en op de GPS. En dan? Welke stappen moet ik dan nemen? Flaps enzo weet ik wel een beetje maar meer ook niet echt
Go bananas!
  zondag 16 september 2007 @ 23:41:34 #123
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_53232376
Cessna is mischien niet leuk maar zo leer je het wel. Als je wilt leren fietsen zul je ook eerst moeten leren lopen. Communiceer je al met de ATC?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_53233218
leren vliegen doe je in een kleine prop. Overstappen naar een 747 is dan eigenlijk een kwestie van wat extra instrumenten leren begrijpen en bedienen, en wat "protocollen" als je het echt netjes wil doen.
  maandag 17 september 2007 @ 06:31:10 #125
191651 YellowBanana
Hoe een banaan moet zijn
pi_53235354
Ik communiceer al met ATC, ik kan best veel met die boeing, behalve landen.
Go bananas!
  maandag 17 september 2007 @ 08:06:27 #126
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_53235776
Niet kunnen landen = onvermijdelijke crash
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  maandag 17 september 2007 @ 10:51:36 #127
191651 YellowBanana
Hoe een banaan moet zijn
pi_53238649
Maareh. leg uit wat ik moet doen dan als ik dat vliegveld recht voor me heb.
Go bananas!
pi_53238779
Alles uit en op de hand, afremmen met flaps.
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
  maandag 17 september 2007 @ 11:39:27 #129
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_53239824
quote:
Op maandag 17 september 2007 08:06 schreef GoodGawd het volgende:
Niet kunnen landen = onvermijdelijke crash
Zet je de crash uit
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_53240943
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:51 schreef YellowBanana het volgende:
Maareh. leg uit wat ik moet doen dan als ik dat vliegveld recht voor me heb.
Als het goed is krijg je te horen welke landingsbaan je moet gebruiken en of je toegang hebt.

Het nummer van de landingsbaan is de hoek ten opzichte van het Noorden in tientallen graden, met de klok mee.
Landingsbaan 36 is 360 graden, dus gelijk aan het noorden. Landingsbaan 9 is 90 graden, dus het oosten.
De banen worden vaak in twee richtingen gebruikt, dus baan 9 en baan 27 zijn dezelfde fysieke baan, alleen worden ze in tegenovergestelde richtingen gebruikt. Bij parallelle banen wordt er gebruik gemaakt van een L, C of R om respectievelijk de linker, middelste of de rechterbaan aan te duiden.

Ik neem aan dat je geen poging doet om te landen met mist of andere nare omstandigheden... Je kan dan gebruik maken van de Visual Approach Slope... Naast de landingsbaan staan twee setjes met lichten. Als je op de goede hoek aan het dalen bent, zie je een rood en een wit licht. Als je te hoog zit, zie je twee witte lichten. Als je te laag zit, zie je twee rode lichten. Je hebt ook nog een versie met vier sets lichten... Twee wit & twee rood is goed. drie wit is iets te hoog, vier wit is veel te hoog, drie rood is iets te laag, vier rood is veel te laag.
Aan de hand van de VAS kan je in ieder geval met de juiste hoek de landingsbaan benaderen, wat wel handig is als je het vliegtuig niet als een speer in de grond wil planten.
Aanvlieghoogte krijg je van de toren, denk ik (het is alweer een poos geleden dat ik het voor het laatst gespeeld heb)...

Maar wees gewoon niet zo donders eigenwijs en doe gewoon de vlieglessen in een klein vliegtuig. Moet je even de tijd voor nemen, maar het is ècht leuk om gewoon eerst de basis te leren en te begrijpen... Radio, navigeren, opstijgen/landen, leren een weg te banen boven en op een vliegveld, etc.
En neem het van mij aan: voor de eerste keer een klein vliegtuig netjes aan de grond zetten is echt al lastig zat. Het lukt je op dit moment ècht niet om een Boeing fatsoenlijk aan de grond te zetten. Lukt mij ook niet en ga er maar vanuit dat het niemand gelijk lukt. En zelfs al zou het je lukken om een Boeing zonder teveel schade op de landingsbaan te kwakken, heb je er nog niets aan, omdat je gewoon niet de benodigde basiskennis hebt... Zonder die kennis kom je niet verder in Flight Simulator.
Zoals ik al zei: een klein vliegtuig is lastig zat en je hebt echt genoeg te doen tijdens de landing van een klein vliegtuig. Bij een groot vliegtuig komen er ook toffe zaken als motormanagement bij. Wil je een beetje geinig kunnen vliegen in Flight Simulator, kom je er gewoon niet onderuit om ook het één en ander te leren...
Dus neem de vlieglessen! De instructeur is een eikel zonder enig gevoel voor humor (tenminste de instructeur die ik heb gevolgd), maar de uitleg is wèl duidelijk en de leercurve is niet vreselijk hoog (hoe beter je bent, hoe sneller je door de lessen gaat, dat wel). Komt bij dat de vragen die je nu stelt, allemaal gewoon behandeld worden in de lessen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jordy-B op 17-09-2007 12:51:52 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 17 september 2007 @ 13:05:03 #131
191651 YellowBanana
Hoe een banaan moet zijn
pi_53241829
Oke bedankt Jordy, echt vet. Ik zal maar eens die lessen gaan volgen dan. Heeft iemand btw een (leuke) route om te vliegen met zon cessna (van blabla naar blabla), niet te lang maar dat ik het landen kan oefenen?
Go bananas!
pi_53241897
LESSEN!
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
  maandag 17 september 2007 @ 13:24:57 #133
191651 YellowBanana
Hoe een banaan moet zijn
pi_53242239
OKE!
(ga jij ff naar anger management class keej?)
Go bananas!
pi_53242244
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:05 schreef YellowBanana het volgende:
Oke bedankt Jordy, echt vet. Ik zal maar eens die lessen gaan volgen dan. Heeft iemand btw een (leuke) route om te vliegen met zon cessna (van blabla naar blabla), niet te lang maar dat ik het landen kan oefenen?
Ik vind het zelf wel geinig om een gebiedje met eilandjes te zoeken en vervolgens gewoon van het ene naar het andere eilandje te vliegen. Kan je met een kwartiertje klaar zijn.

Als je landingen wil oefenen, vlieg je gewoon een blokje om en land je op hetzelfde vliegveld (en wellicht dezelfde baan) als waar je vertrekt. Doe dan gewoon een reeks touch-and-go's.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 19 september 2007 @ 23:13:20 #135
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_53315315
Waarom zijn online FS communities zoals IVAO en VATSIM beter dan de gewone online FS?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_53316162
quote:
Op woensdag 19 september 2007 23:13 schreef GoodGawd het volgende:
Waarom zijn online FS communities zoals IVAO en VATSIM beter dan de gewone online FS?
Ze zijn zo realistisch mogelijk, als je dat leuk vindt tenminste.
De drempel om te beginnen is er hoog vind ik, omdat je zelf moet praten met een echte ATC, vluchtplan maken e.d.
pi_53332323
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:20 schreef Piles het volgende:

[..]

5 DVD's ja
http://www.nl-2000.com/ en hij is vet
Kheb de filmpjes van NL2000 op YuoTube bekeken
en het ziet er goed uit.....

En ben nu de DVDs aan het dll


Verkapte TVP
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]ESTOFEX[/b]&lt;/a&gt;
  donderdag 20 september 2007 @ 18:11:23 #138
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_53333560
quote:
Op woensdag 19 september 2007 23:48 schreef Piles het volgende:

[..]

Ze zijn zo realistisch mogelijk, als je dat leuk vindt tenminste.
De drempel om te beginnen is er hoog vind ik, omdat je zelf moet praten met een echte ATC, vluchtplan maken e.d.
Oh dat kan ik wel. Maar het installeern van VATSIM is zo verdamt lastig ...erg onduidelijk allemaal ik snap er vrij weinig van.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_53334613
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:11 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Oh dat kan ik wel. Maar het installeern van VATSIM is zo verdamt lastig ...erg onduidelijk allemaal ik snap er vrij weinig van.
VATSIM ben ik niet bekend mee helaas.
Ik heb IVAO wel eens geinstalleerd, en daar is ook best veel over te vinden (tutorials e.d.)

Als er nog meer mensen zijn die FS04 hebben is een FOK!-multiplayer-sessie misschien eens leuk?
pi_53342503
Lijkt me FSX toch net wat gebruiksvriendelijker voor, maar goed . Ben benieuwd naar de Wilco A330 en A340 set.
pi_53342903
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:53 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Lijkt me FSX toch net wat gebruiksvriendelijker voor, maar goed . Ben benieuwd naar de Wilco A330 en A340 set.
FSX vindt ik ook best, maar die zijn er niet zoveel denk ik.
En FS2004 gaat ook prima hoor.

Alleen hoe werkt ATC in Multiplayer-mode?
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:55:43 #142
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_53357268
je moet de deluxe versie van FSX hebbne
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  vrijdag 21 september 2007 @ 16:09:10 #143
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_53359242
waar downloaden jullie trouwens vliegtuigen? met name FSX want diekanik bijna niet vinden
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_53359885
Echt dom, ik vloog een keer van Amsterdam naar Brussel. Alles goed en wel, maar toen ik over België vloog zei de toren ineens niks meer. Ik vlieg altijd op de instructies van de toren (IFR volgens mij). Ik vloog dus lekker, maar ik vond het wel heel raar dat ik al een heel lange tijd niks meer te horen kreg van de toren. Ik kijken op de kaart, vloog ik ergens ten zuiden van Parijs

Ik omkeren, toen kreeg ik wel weer contact. Landing inzetten, je kent het wel. Heb ik toestemming om te landen, kom ik aanvliegen, sta ik bijna aan de grond, zie ik ineens een ander vliegtuig op de baan staan die aan het opstijgen is in mijn richting

Is niet zo goed afgelopen

[ Bericht 2% gewijzigd door Irritatie100 op 21-09-2007 17:25:28 ]
  vrijdag 21 september 2007 @ 17:14:07 #145
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_53360839
Was dat online? Waarschijnlijk had de ATC gezegd: Follow own navagation...
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_53361113
Nee, was niet online
pi_53361279
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Echt dom, ik vloog een keer van Amsterdam naar Brussel. Alles goed en wel, maar toen ik over België vloog zei de toren ineens niks meer. Ik vlieg altijd op de instructies van de toren (IFR volgens mij). Ik vloog dus lekker, maar ik vond het wel heel raar dat ik al een heel lange tijd niks meer te horen kreg van de toren. Ik kijken op de kaart, vloog ik ergens ten zuiden van Parijs

Ik omkeren, toen kreeg ik wel weer contact. Landing inzetten, je kent het wel. Heb ik toestemming om te landen, kom ik aanvliegen, sta ik bijna aan de grond, zie ik ineens een ander vliegtuig op de baan staan die aan het opstijgen is in mijn richting

Is niet zo goed afgelopen
Oeps.....
Traffic Controler was in slaap gevallen......
Hierbij is ie op staande voet ontslagen
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]ESTOFEX[/b]&lt;/a&gt;
pi_53361651
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Nee, was niet online
Heb ik al een paar keer gehad idd. Vervelende bug
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:09 schreef GoodGawd het volgende:
waar downloaden jullie trouwens vliegtuigen? met name FSX want diekanik bijna niet vinden
http://library.avsim.net ?
pi_53409494
Nu heb ik de 5DVDs en alles uitgepakt naar de harde schijf
(voordat ik er 5 DVDs aan verkooi )

Klik op NL200V3.exe....... what happens

NL200V3.exe - toepassingsfout

Kan toepassing niet juist installeren (0xc00001350. Klik om toepassing te beeindigen.


Iemand een iedee wat dat kan zijn
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]ESTOFEX[/b]&lt;/a&gt;
pi_53409575
Beschadigde download?
Moet je ff die met die hashes controleren of je download gelukt is (hoe dat precies moet weer ik niet)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')