Ja maaaaar. De reactie waarop hij "quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, hij moet lachen om een reactie. Mijn inziens ontopic. Tja, dat het weinig discussie geeft hoeft en kan ook niet altijd. Beetje luchtig Ludo![]()
Gesneuveld met opschonenquote:Op zaterdag 8 september 2007 02:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja maaaaar. De reactie waarop hij "" doet is wel verwijdert..
Bemoei je er niet mee, nee ik neem dit niet terug. Sterker nog ik herhaal het nog eens, bemoei je er niet mee!quote:
T is ook weer de media die alles opblaast.quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:06 schreef kraaksandaal het volgende:
Wie is er nu erger, het figuur Wilders of de mensen die 'm groot maken?
Persoonlijk kan ik altijd wel lachen om de man, humor heeft ie wel.
Ludo,je valt in herhalingquote:Op zaterdag 8 september 2007 02:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, nee ik neem dit niet terug. Sterker nog ik herhaal het nog eens, bemoei je er niet mee!
Dat maken we altijd zelf nog uit mijn vriend.quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, nee ik neem dit niet terug. Sterker nog ik herhaal het nog eens, bemoei je er niet mee!
dank jequote:Op zaterdag 8 september 2007 02:26 schreef the_legend_killer het volgende:
knettergek zijn jullie.
heb ik al eens gezegt dat jullie knettergek zijn.
Dat kan gewoon niet daarvoor moet je knettergek zijn
Ik herhaal het nog eens:' jullie zijn knettergek
en omdat een kamervraag die gesteld woord door groep Wilders is het tof dat die door hun gesteld word(ookal kosten de de rest van de kamervragen die absoluut geen zin hebben de belasting betaler geld)?quote:Op zondag 9 september 2007 01:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Wilders is wel weer de enige die kamervragen heeft over die gouden handdrukken.
Dat durft de SP ook , en zij willen ook geen compromissen sluiten om in een evt regering te komen.quote:Op zondag 9 september 2007 01:07 schreef Repelstela het volgende:
Wilders is wel een bijzonder persoon, hij durft in elk geval dingen te vragen, te zeggen en te protesteren hij is de enige daar die wakker lijkt te zijn
Ik hoor niets meer van die spquote:Op zondag 9 september 2007 01:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat durft de SP ook , en zij willen ook geen compromissen sluiten om in een evt regering te komen.
Wilders wil ras Nederlanders en mensen die zich aanpassen voortrekken op de rest.quote:Op zondag 9 september 2007 01:07 schreef Repelstela het volgende:
Wilders is wel een bijzonder persoon, hij durft in elk geval dingen te vragen, te zeggen en te protesteren hij is de enige daar die wakker lijkt te zijn
Idd de mensen stemmen massaal op ze en dan doen ze er gewoon niks meequote:Op zondag 9 september 2007 01:13 schreef Repelstela het volgende:
[..]
Ik hoor niets meer van die sp
waar zijn ze nu?
bestaan ze wel?
de SP past het gewoon slimmer toe (nu ze al zo'n 10 jaar in de kamer vertegenwoordigd zijn), als Wilders zn partij bijeen kan houden zou dat over vijf jaar hetzelfde zijn, maar op dit moment vind ik wilders eerlijk gezegd te ver gaan. Dat hij bepaalde groepen strenger wil aanpakken vind ik niet erg, maar de manier waarop hij op een bijna autistische manier de islamitische geloofsgroep aanpakken wil keur ik af.quote:Op zondag 9 september 2007 01:13 schreef Repelstela het volgende:
[..]
Ik hoor niets meer van die sp
waar zijn ze nu?
bestaan ze wel?
Achja, ik ben dan geen SP stemmer(niet bij de laatste twee verkiezingen tenminste) maar ik kan heus begrijpen dat ze niet met de CDA in een coalitie gingen zitten. zeker omdat ze dat van te voren eilk altijd al verkondigd hebben.quote:Op zondag 9 september 2007 01:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd de mensen stemmen massaal op ze en dan doen ze er gewoon niks mee
Mijn stem krijgen ze nooit meer
Ik begrijp dat niet, principes?quote:Op zondag 9 september 2007 01:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Achja, ik ben dan geen SP stemmer(niet bij de laatste twee verkiezingen tenminste) maar ik kan heus begrijpen dat ze niet met de CDA in een coalitie gingen zitten. zeker omdat ze dat van te voren eilk altijd al verkondigd hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |