Hoe is ''Rita'' dan precies ''monddood'' gemaak?quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:07 schreef Mr.Spock het volgende:
Vorige keer heb ik VVD gestemd, maar nu Rita monddood gemaakt is door de interne Linkse stromingen blijft er voor mij nog maar één partij over: Wilders.
wilders aanhangers en nuancequote:Op vrijdag 7 september 2007 17:17 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Hoe is ''Rita'' dan precies ''monddood'' gemaak?Het enige dat er gebeurd is, is dat Rutte leider is geworden en Verdonk constant probeerde hem onderuit te halen en zijn positie aan te tasten, om zelf leider te worden.
Toen de VVD daar (TERECHT) een stokje voor stak is ze volgens jou dus ''monddood'' gemaakt. Sorry hoor, maar dat is triest, om zo ongenuanceerd te denken.
Inderdaad. Ik vind het veel belangrijker dat hij zegt wat hij vindt, dan dat hij ook daadwerkelijk voor elkaar krijgt waar hij voor pretendeert te staan. Dat is ook niet erg waarschijnlijk, want zeggen wat je vindt komt bij Wilders vaak neer op alles en iedereen schofferen wanneer je maar kuntquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:11 schreef nappel het volgende:
Wilders durft tenminste te zeggen wat hij vindt, terwijl al bijna zeker is dat hij daardoor een keer wordt omgelegd door 'echte' extremisten...
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:11 schreef nappel het volgende:
PIM durft tenminste te zeggen wat hij vindt, terwijl al bijna zeker is dat hij daardoor een keer wordt omgelegd door 'echte' extremisten...
inderdaad! en dat hij dan niet in kan gaan op inhoudelijke argumenten doen er dan niet meer toe natuurlijk!quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:11 schreef nappel het volgende:
Wilders durft tenminste te zeggen wat hij vindt, terwijl al bijna zeker is dat hij daardoor een keer wordt omgelegd door 'echte' extremisten...
Juist en hij komt niet met oplossingen, maar alleen met problemen. Die problemen aankaarten dat doet hij goed, maar dan gaat hij roepen dat moslims de helft van de koran eruit moeten scheuren en dat soort dingen. Op zijn manier wordt nooit iets opgelost.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:26 schreef Seneca het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind het veel belangrijker dat hij zegt wat hij vindt, dan dat hij ook daadwerkelijk voor elkaar krijgt waar hij voor pretendeert te staan. Dat is ook niet erg waarschijnlijk, want zeggen wat je vindt komt bij Wilders vaak neer op alles en iedereen schofferen wanneer je maar kunt
Je kunt je mening namelijk ook geven zonder je gesprekspartner tot meerdere malen toe voor 'knettergek' uit te maken. Maar dat lijken Wilders adepten niet te beseffen.
wilders op 3!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:29 schreef max2slow het volgende:
mocht er keer een deadpool komen, dan staat wilders op nummer 2...
op 1 staat gerard joling...
Ga terug je kraakpand in kneus...quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:55 schreef Kenkerkees het volgende:
Wie denkt die vent wel dat 'ie isJezus zeg
Die vent is gewoon een vieze rascist... Een echte extremist is het
En dan andere mensen knettergek noemen!
Ik stel voor: nekschot.
Nee hoor, want die werkte samen met de mensen die Wilders nu bestrijdtquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wilders had verdomme in de partijtop van de NSDAP kunnen zitten.
gore racist/neo-nazi
Inderdaad een belachelijke vergelijking. Hitler liet in zoveel mogelijk landen alle Joden op verschrikkelijke manier uitmoorden. Een vergelijking die het totale gebrek aan enige vorm van inteligentie bij de gene die dat postte laat zien.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:01 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Nee hoor, want die werkte samen met de mensen die Wilders nu bestrijdt
Tevens vind ik deze vergelijking nogal ver gaan.
Nounou, veel IQ heb je ook niet, je bent net zo erg als een extremistische nazi want die gaven nekschoten in WO2.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:55 schreef Kenkerkees het volgende:
Wie denkt die vent wel dat 'ie isJezus zeg
Die vent is gewoon een vieze rascist... Een echte extremist is het
En dan andere mensen knettergek noemen!
Ik stel voor: nekschot.
Je doet zeker ook laaggeschoold werk met een lage opleidingquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:44 schreef RijstNatie het volgende:
Vandaag zag ik een filmpje op tv van hem, hij zo: de grenzen zijn nu open, het land wordt overstroomd met poolse arbeiders blabla
wie moet anders al dat laaggeschoolde klote werk doen? Nederlanders staan er niet op te springen
Ook begon die over dat corrupte oost europese landen bij de EU willen horen en dat we dat niet moeten toelaten, wtf zn vrouw is zelf een hongaarse hoer...
Zou jij vrijwillig die taak op willen nemen dan?quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je doet zeker ook laaggeschoold werk met een lage opleiding![]()
Breaking News: Hongarije is sinds 1 mei 2004 lid van de EU.
Maar hoe weet je dat zijn vrouw een hoer is?
haha sukkel ik heb toch niet vermeld welke landen, hij had het over roemenie enzoquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je doet zeker ook laaggeschoold werk met een lage opleiding![]()
Breaking News: Hongarije is sinds 1 mei 2004 lid van de EU.
Maar hoe weet je dat zijn vrouw een hoer is?
heej pik, net was het alleen een hoer en nu ineens een zigeunerhoer, nogmaals, hoe weet je dat of ben je alleen dom uit je rijstmolen aan blaten?quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:00 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
haha sukkel ik heb toch niet vermeld welke landen, hij had het over roemenie enzo
maar hongarije is ook corrupt, hij kan beter zn eigen zigeuner hoer uit hongarije het land uit zetten dan zich druk te maken over randzaken
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:46 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik zou zo'n enorme toevoeging aan de discussie in dit topic ook nooit terugnemen.
Geweldig beargumenteerd in ieder geval.![]()
Iemand die aanhanger is van Geert Wilders en/of Filip Dewinter.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:01 schreef Teteteterek het volgende:
wat is een rascist
was dat voor mij bedoelt,nee toch zeker ?(verwoord me uiterst vriendelijk als het om geert wilders gaat)quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:50 schreef Biogarde het volgende:
Opnieuw opgeschoond.
Zerg: Meningen zijn oke tot op zekere hoogte. Je mag je mening uiten maar ook tot op zekere hoogte.
Dergelijke reactie's lokken reactie's uit en voor we het weten slaan we elkaar de hersens in omdat jij zonodig je mening moest verkondigen.
Dat doen we dus niet. Kusje. Val niet in herhaling bitte.
Nee, was niet voor jou. User Zerg was de boosdoenertquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:53 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
was dat voor mij bedoelt,nee toch zeker ?(verwoord me uiterst vriendelijk als het om geert wilders gaat)![]()
oh okay,kon me al niet voorstellen dat het om miijn reply ging,ben zeer mild namelijkquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, was niet voor jou. User Zerg was de boosdoenert![]()
Doe het volgende keer goed dan.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:09 schreef Biogarde het volgende:
Bagger verwijderd.
quote:[b]Op zaterdag 8 september 2007 01:55 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
oh okay,kon me al niet voorstellen dat het om miijn reply ging,ben zeer mild namelijk(misschien handig om er volgende keer een naam bij te vermelden ?
)
quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:50 schreef Biogarde het volgende:
Opnieuw opgeschoond.
Zerg: Meningen zijn oke tot op zekere hoogte. Je mag je mening uiten maar ook tot op zekere hoogte.
Dergelijke reactie's lokken reactie's uit en voor we het weten slaan we elkaar de hersens in omdat jij zonodig je mening moest verkondigen.
Dat doen we dus niet. Kusje. Val niet in herhaling bitte.
Jaja vast. Maar ik zie ook nog post met enkel een "quote:
Ja, hij moet lachen om een reactie. Mijn inziens ontopic. Tja, dat het weinig discussie geeft hoeft en kan ook niet altijd. Beetje luchtig Ludoquote:Op zaterdag 8 september 2007 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jaja vast. Maar ik zie ook nog post met enkel een "" bevattend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |