abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53009434
Wie denkt die vent wel dat 'ie is Jezus zeg Die vent is gewoon een vieze rascist... Een echte extremist is het En dan andere mensen knettergek noemen!

Ik stel voor: nekschot.
pi_53009445
nu al een goed topic
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_53009491
Topic nummer 10,00000000000.04

Goede OP. 14.gif
  vrijdag 7 september 2007 @ 16:57:38 #4
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_53009505
Sterke analyse.
pi_53009509
Och, hij is dan niet echt bijster slim, maar dom is hij ook niet.
Alleen jammer dat op de manier zoals hij het brengt er zovelen verkeerd worden begrepen.
pi_53009557
TS is rechtse rakker die links in diskrediet wil brengen met een baggerOP.
Ik vind mezelf erg slim.
pi_53009616
Wilders
pi_53009747
Vorige keer heb ik VVD gestemd, maar nu Rita monddood gemaakt is door de interne Linkse stromingen blijft er voor mij nog maar één partij over: Wilders.
ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:11:03 #9
17698 nappel
raar menneke..
pi_53009864
Wilders durft tenminste te zeggen wat hij vindt, terwijl al bijna zeker is dat hij daardoor een keer wordt omgelegd door 'echte' extremisten...
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:12:02 #10
184614 Olep
Semper Fi.
pi_53009881
Goed topic.
Fuck today, it's tomorrow.
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:17:31 #11
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_53010011
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:07 schreef Mr.Spock het volgende:
Vorige keer heb ik VVD gestemd, maar nu Rita monddood gemaakt is door de interne Linkse stromingen blijft er voor mij nog maar één partij over: Wilders.
Hoe is ''Rita'' dan precies ''monddood'' gemaak? Het enige dat er gebeurd is, is dat Rutte leider is geworden en Verdonk constant probeerde hem onderuit te halen en zijn positie aan te tasten, om zelf leider te worden.

Toen de VVD daar (TERECHT) een stokje voor stak is ze volgens jou dus ''monddood'' gemaakt. Sorry hoor, maar dat is triest, om zo ongenuanceerd te denken.
pi_53010186
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:17 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Hoe is ''Rita'' dan precies ''monddood'' gemaak? Het enige dat er gebeurd is, is dat Rutte leider is geworden en Verdonk constant probeerde hem onderuit te halen en zijn positie aan te tasten, om zelf leider te worden.

Toen de VVD daar (TERECHT) een stokje voor stak is ze volgens jou dus ''monddood'' gemaakt. Sorry hoor, maar dat is triest, om zo ongenuanceerd te denken.
wilders aanhangers en nuance
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_53010260
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:11 schreef nappel het volgende:
Wilders durft tenminste te zeggen wat hij vindt, terwijl al bijna zeker is dat hij daardoor een keer wordt omgelegd door 'echte' extremisten...
Inderdaad. Ik vind het veel belangrijker dat hij zegt wat hij vindt, dan dat hij ook daadwerkelijk voor elkaar krijgt waar hij voor pretendeert te staan. Dat is ook niet erg waarschijnlijk, want zeggen wat je vindt komt bij Wilders vaak neer op alles en iedereen schofferen wanneer je maar kunt

Je kunt je mening namelijk ook geven zonder je gesprekspartner tot meerdere malen toe voor 'knettergek' uit te maken. Maar dat lijken Wilders adepten niet te beseffen.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:27:32 #14
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_53010287
quote:
PIM durft tenminste te zeggen wat hij vindt, terwijl al bijna zeker is dat hij daardoor een keer wordt omgelegd door 'echte' extremisten...
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_53010314
In hindsight heb ik inderdaad respect voor Fortuyn. Die man zei ook wat hij vond, net als Wilders, maar hij had het daarbij nog over 'onze allochtonen', en hij schoffeerde alleen als hij werd geschoffeerd.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_53010331
quote:
inderdaad! en dat hij dan niet in kan gaan op inhoudelijke argumenten doen er dan niet meer toe natuurlijk!
pi_53010333
mocht er keer een deadpool komen, dan staat wilders op nummer 2...
op 1 staat gerard joling...
pi_53010387
Wilders
pi_53010598
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:26 schreef Seneca het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik vind het veel belangrijker dat hij zegt wat hij vindt, dan dat hij ook daadwerkelijk voor elkaar krijgt waar hij voor pretendeert te staan. Dat is ook niet erg waarschijnlijk, want zeggen wat je vindt komt bij Wilders vaak neer op alles en iedereen schofferen wanneer je maar kunt

Je kunt je mening namelijk ook geven zonder je gesprekspartner tot meerdere malen toe voor 'knettergek' uit te maken. Maar dat lijken Wilders adepten niet te beseffen.
Juist en hij komt niet met oplossingen, maar alleen met problemen. Die problemen aankaarten dat doet hij goed, maar dan gaat hij roepen dat moslims de helft van de koran eruit moeten scheuren en dat soort dingen. Op zijn manier wordt nooit iets opgelost.

De enige oplossing is overigens dat we fatsoenlijk met elkaar om leren gaan, maar dan moet er vooral ook vanaf de allochtonen echt iets veranderen. Want in groepen zijn veel allochtonen jongeren echt niet te luchten, die hebben geen eigen mening, maar doen met alles mee wat de groep doet. Beste voorbeeld is toch wel jong Oranje tegen jong Marokko. Marokanen die vooral in een discussie klaagde dat ze met scheve ogen aan worden gekeken op straat enzo stonden toen wel op het veld.
pi_53010614
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:29 schreef max2slow het volgende:
mocht er keer een deadpool komen, dan staat wilders op nummer 2...
op 1 staat gerard joling...
wilders op 3!!
mika op 1!!

figuren als wilders heb je nodig. klaar. anders wordt het helemaal zo'n achterlijke idiote zooi waarin alle islamiten het voor het zeggen krijgen zoals de pvda, de sp en gl dat wil zien zo langzamerhand. we hebben 1 linkse partij in dit land en 2 extreem linkse partijen. pvv brengt een beetje evenwicht hierin.

[ Bericht 30% gewijzigd door Red_85 op 07-09-2007 17:45:48 ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:45:29 #21
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_53010749
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 16:55 schreef Kenkerkees het volgende:
Wie denkt die vent wel dat 'ie is Jezus zeg Die vent is gewoon een vieze rascist... Een echte extremist is het En dan andere mensen knettergek noemen!

Ga terug je kraakpand in kneus...
pi_53010775
Lijkt me mooi om te zien wat er in Nederland gebeurt als Wilders Premier wordt. Kijken of er nog iets van de economie overblijft of hij 4 jaar lang bezig is om allochtonen erbuiten te schoppen
pi_53010819
Wilders had verdomme in de partijtop van de NSDAP kunnen zitten.
gore racist/neo-nazi
Brutal. Fucking. Metal.
pi_53011130
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wilders had verdomme in de partijtop van de NSDAP kunnen zitten.
gore racist/neo-nazi
Nee hoor, want die werkte samen met de mensen die Wilders nu bestrijdt

Tevens vind ik deze vergelijking nogal ver gaan.
pi_53011298
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 18:01 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Nee hoor, want die werkte samen met de mensen die Wilders nu bestrijdt

Tevens vind ik deze vergelijking nogal ver gaan.
Inderdaad een belachelijke vergelijking. Hitler liet in zoveel mogelijk landen alle Joden op verschrikkelijke manier uitmoorden. Een vergelijking die het totale gebrek aan enige vorm van inteligentie bij de gene die dat postte laat zien.
pi_53011556
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 16:55 schreef Kenkerkees het volgende:

Nounou, veel IQ heb je ook niet, je bent net zo erg als een extremistische nazi want die gaven nekschoten in WO2.
pi_53012192
Vandaag zag ik een filmpje op tv van hem, hij zo: de grenzen zijn nu open, het land wordt overstroomd met poolse arbeiders blabla

wie moet anders al dat laaggeschoolde klote werk doen? Nederlanders staan er niet op te springen

Ook begon die over dat corrupte oost europese landen bij de EU willen horen en dat we dat niet moeten toelaten, wtf zn vrouw is zelf een hongaarse hoer...
Nothing to see here, carry on
pi_53012365
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 18:44 schreef RijstNatie het volgende:
Vandaag zag ik een filmpje op tv van hem, hij zo: de grenzen zijn nu open, het land wordt overstroomd met poolse arbeiders blabla

wie moet anders al dat laaggeschoolde klote werk doen? Nederlanders staan er niet op te springen

Ook begon die over dat corrupte oost europese landen bij de EU willen horen en dat we dat niet moeten toelaten, wtf zn vrouw is zelf een hongaarse hoer...
Je doet zeker ook laaggeschoold werk met een lage opleiding

Breaking News: Hongarije is sinds 1 mei 2004 lid van de EU.

Maar hoe weet je dat zijn vrouw een hoer is?
pi_53012489
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 18:52 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Zou jij vrijwillig die taak op willen nemen dan?

En Wilders is verre van eerlijk. Hij stelt zich voor als one issue partij en doet populistische uitspraken.
Maar verder weten we helemaal niet wat zijn standpunten zijn inzake andere onderwerpen.

Voordat we het weten zitten we vast aan een JSF deel 2 project en zijn we samen met de VS. Iran aan het bombarderen.
pi_53012547
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 18:52 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

haha sukkel ik heb toch niet vermeld welke landen, hij had het over roemenie enzo
maar hongarije is ook corrupt, hij kan beter zn eigen zigeuner hoer uit hongarije het land uit zetten dan zich druk te maken over randzaken
Nothing to see here, carry on
pi_53012711
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 19:00 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

haha sukkel ik heb toch niet vermeld welke landen, hij had het over roemenie enzo
maar hongarije is ook corrupt, hij kan beter zn eigen zigeuner hoer uit hongarije het land uit zetten dan zich druk te maken over randzaken
heej pik, net was het alleen een hoer en nu ineens een zigeunerhoer, nogmaals, hoe weet je dat of ben je alleen dom uit je rijstmolen aan blaten?
pi_53012980
Gezellig topic.
  vrijdag 7 september 2007 @ 19:53:24 #33
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_53013735
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 19:46 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Ik zou zo'n enorme toevoeging aan de discussie in dit topic ook nooit terugnemen.
Geweldig beargumenteerd in ieder geval.
pi_53016970
wat is een rascist
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:09:20 #35
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_53017183
Bagger verwijderd.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_53018910
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 22:01 schreef Teteteterek het volgende:
wat is een rascist
Iemand die aanhanger is van Geert Wilders en/of Filip Dewinter.
Ook wel wilderist genoemd.
pi_53018984
Hij was gister jarig...

Zou 'ie z'n verjaardagen tegenwoordig iedere keer vieren alsof het de laatste kan zijn?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_53019121
hij heeft tenminste een goede reden om racist te zijn
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_53020207
Hij was wel lekker op dreef tegen die minister van defensie. Dat gekruip in iedereen zn reet is ook niet charmant wat menig politicus doet om elke groep te pleasen.
pi_53020304
Om even de sfeer te verbeteren:
Love is a difficult thing, but you can not without it!
  zaterdag 8 september 2007 @ 01:49:06 #41
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_53022399
die ubermensh van een wilders mag wat mij betreft met zijn schaapsachtige volgelingen in een zeecontainer stappen zodat deze vergrendelt kan worden,om deze vervolgens ergens op de zeebodem te dumpen,bij voorkeur in de bermuda driehoek
Ik ben ik,deal with it or just FOCK off !
  zaterdag 8 september 2007 @ 01:50:58 #42
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_53022418
Opnieuw opgeschoond.

Zerg: Meningen zijn oke tot op zekere hoogte. Je mag je mening uiten maar ook tot op zekere hoogte.

Dergelijke reactie's lokken reactie's uit en voor we het weten slaan we elkaar de hersens in omdat jij zonodig je mening moest verkondigen.

Dat doen we dus niet. Kusje. Val niet in herhaling bitte.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zaterdag 8 september 2007 @ 01:53:33 #43
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_53022456
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 01:50 schreef Biogarde het volgende:
Opnieuw opgeschoond.

Zerg: Meningen zijn oke tot op zekere hoogte. Je mag je mening uiten maar ook tot op zekere hoogte.

Dergelijke reactie's lokken reactie's uit en voor we het weten slaan we elkaar de hersens in omdat jij zonodig je mening moest verkondigen.

was dat voor mij bedoelt,nee toch zeker ?(verwoord me uiterst vriendelijk als het om geert wilders gaat)
  zaterdag 8 september 2007 @ 01:54:19 #44
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_53022464
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 01:53 schreef ZoetZuurHapje het volgende:

[..]

was dat voor mij bedoelt,nee toch zeker ?(verwoord me uiterst vriendelijk als het om geert wilders gaat)
Nee, was niet voor jou. User Zerg was de boosdoenert
  zaterdag 8 september 2007 @ 01:55:28 #45
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_53022483
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 01:54 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Nee, was niet voor jou. User Zerg was de boosdoenert
oh okay,kon me al niet voorstellen dat het om miijn reply ging,ben zeer mild namelijk (misschien handig om er volgende keer een naam bij te vermelden ? )
pi_53022506
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 22:09 schreef Biogarde het volgende:
Bagger verwijderd.
Doe het volgende keer goed dan.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zaterdag 8 september 2007 @ 02:01:45 #47
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_53022564
quote:
[b]Op zaterdag 8 september 2007 01:55 schreef ZoetZuurHapje het volgende:

[..]

oh okay,kon me al niet voorstellen dat het om miijn reply ging,ben zeer mild namelijk (misschien handig om er volgende keer een naam bij te vermelden ? )
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 01:50 schreef Biogarde het volgende:
Opnieuw opgeschoond.

pi_53022586
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 02:01 schreef Biogarde het volgende:
[b]
[..]

[..]
Jaja vast. Maar ik zie ook nog post met enkel een " " bevattend.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_53022595
Maar wilders heeft wel een .

want de mensen moeten zich toch aanpassen aan nederland, maar nee we pakken hun cultuur die honderden jaren achterligt er gewoon bij...
En dan gaan ze weer miljoenen in de integratie pompen
Welke integratie ?
  zaterdag 8 september 2007 @ 02:05:23 #50
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_53022617
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 02:03 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Jaja vast. Maar ik zie ook nog post met enkel een " " bevattend.
Ja, hij moet lachen om een reactie. Mijn inziens ontopic. Tja, dat het weinig discussie geeft hoeft en kan ook niet altijd. Beetje luchtig Ludo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')