Hoe is ''Rita'' dan precies ''monddood'' gemaak?quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:07 schreef Mr.Spock het volgende:
Vorige keer heb ik VVD gestemd, maar nu Rita monddood gemaakt is door de interne Linkse stromingen blijft er voor mij nog maar één partij over: Wilders.
wilders aanhangers en nuancequote:Op vrijdag 7 september 2007 17:17 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Hoe is ''Rita'' dan precies ''monddood'' gemaak?Het enige dat er gebeurd is, is dat Rutte leider is geworden en Verdonk constant probeerde hem onderuit te halen en zijn positie aan te tasten, om zelf leider te worden.
Toen de VVD daar (TERECHT) een stokje voor stak is ze volgens jou dus ''monddood'' gemaakt. Sorry hoor, maar dat is triest, om zo ongenuanceerd te denken.
Inderdaad. Ik vind het veel belangrijker dat hij zegt wat hij vindt, dan dat hij ook daadwerkelijk voor elkaar krijgt waar hij voor pretendeert te staan. Dat is ook niet erg waarschijnlijk, want zeggen wat je vindt komt bij Wilders vaak neer op alles en iedereen schofferen wanneer je maar kuntquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:11 schreef nappel het volgende:
Wilders durft tenminste te zeggen wat hij vindt, terwijl al bijna zeker is dat hij daardoor een keer wordt omgelegd door 'echte' extremisten...
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:11 schreef nappel het volgende:
PIM durft tenminste te zeggen wat hij vindt, terwijl al bijna zeker is dat hij daardoor een keer wordt omgelegd door 'echte' extremisten...
inderdaad! en dat hij dan niet in kan gaan op inhoudelijke argumenten doen er dan niet meer toe natuurlijk!quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:11 schreef nappel het volgende:
Wilders durft tenminste te zeggen wat hij vindt, terwijl al bijna zeker is dat hij daardoor een keer wordt omgelegd door 'echte' extremisten...
Juist en hij komt niet met oplossingen, maar alleen met problemen. Die problemen aankaarten dat doet hij goed, maar dan gaat hij roepen dat moslims de helft van de koran eruit moeten scheuren en dat soort dingen. Op zijn manier wordt nooit iets opgelost.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:26 schreef Seneca het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind het veel belangrijker dat hij zegt wat hij vindt, dan dat hij ook daadwerkelijk voor elkaar krijgt waar hij voor pretendeert te staan. Dat is ook niet erg waarschijnlijk, want zeggen wat je vindt komt bij Wilders vaak neer op alles en iedereen schofferen wanneer je maar kunt
Je kunt je mening namelijk ook geven zonder je gesprekspartner tot meerdere malen toe voor 'knettergek' uit te maken. Maar dat lijken Wilders adepten niet te beseffen.
wilders op 3!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:29 schreef max2slow het volgende:
mocht er keer een deadpool komen, dan staat wilders op nummer 2...
op 1 staat gerard joling...
Ga terug je kraakpand in kneus...quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:55 schreef Kenkerkees het volgende:
Wie denkt die vent wel dat 'ie isJezus zeg
Die vent is gewoon een vieze rascist... Een echte extremist is het
En dan andere mensen knettergek noemen!
Ik stel voor: nekschot.
Nee hoor, want die werkte samen met de mensen die Wilders nu bestrijdtquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wilders had verdomme in de partijtop van de NSDAP kunnen zitten.
gore racist/neo-nazi
Inderdaad een belachelijke vergelijking. Hitler liet in zoveel mogelijk landen alle Joden op verschrikkelijke manier uitmoorden. Een vergelijking die het totale gebrek aan enige vorm van inteligentie bij de gene die dat postte laat zien.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:01 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Nee hoor, want die werkte samen met de mensen die Wilders nu bestrijdt
Tevens vind ik deze vergelijking nogal ver gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |