Won't happen.quote:Op maandag 10 september 2007 17:22 schreef Cheiron het volgende:
Hij mag terugkomen, absoluut. Geweldige speler. Komop van Geel, actie!!
En z'n knie is kutquote:Op maandag 10 september 2007 17:28 schreef Blight het volgende:
Zijn salaris eisen zullen niet mals zijn.
Moet hij dan maar aanpassen die eissen, dan kan hij weer naar een topclub..quote:Op maandag 10 september 2007 17:28 schreef Blight het volgende:
Zijn salaris eisen zullen niet mals zijn.
Nee dank je, dan moeten we nog vaker onze beste spelers verkopen.quote:Op maandag 10 september 2007 16:39 schreef BoNi het volgende:
Liever terug naar 30.000 dan naar 60.000
Als ik mag schatten denk ik dat een stadion voor 30.000 man dat een keer of 25 vol zit uiteindelijk netto bijna net zoveel oplevert als een stadion voor 60.000 man dat maar een keer of 5 uitverkocht is.quote:Op maandag 10 september 2007 17:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee dank je, dan moeten we nog vaker onze beste spelers verkopen.
Vrijdag voor het laatst contact gehad, toen vertelde hij dat het steeds wat beter gingquote:
Denk ik niet, er zitten altijd minstens 35.000 man.quote:Op maandag 10 september 2007 18:29 schreef BoNi het volgende:
[..]
Als ik mag schatten denk ik dat een stadion voor 30.000 man dat een keer of 25 vol zit uiteindelijk netto bijna net zoveel oplevert als een stadion voor 60.000 man dat maar een keer of 5 uitverkocht is.
Ik hoef ook niet elk uur een updatequote:Op maandag 10 september 2007 18:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vrijdag voor het laatst contact gehad, toen vertelde hij dat het steeds wat beter ging
Lange teentjes? Ga lekker de Prive lezen ofzo.quote:Op zondag 9 september 2007 23:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Denk dat jij daar niets over te zeggen hebt![]()
aanvoerder of niet
Vorige week dinsdag waren er nog maar een paar vakken waar ik 4 kaartjes voor kon halen.quote:Op maandag 10 september 2007 17:12 schreef Madine het volgende:
Klopt het dat Ajax - Zagreb al is uitverkocht? :S
We zullen het snel genoeg merken.. Ik zie wel iets in Luque - Huntelaar - Suarez of Luque - Huntelaar met Suarez erachter..quote:Op maandag 10 september 2007 20:06 schreef w00h00 het volgende:
Ajax.nl:
"Albert Luque was in deze ochtendsessie de maker van de mooiste doelpunten. De in vorm verkerende Spanjaard schoot uit alle hoeken en standen raak."
Ik verwacht wat van hem.
Lijkt me niet. Ze verkopen elk jaar toch al 40000 seizoenskaarten ofzo? Bovendien zit er elke wedstrijd wel minstens 40.000 man.quote:Op maandag 10 september 2007 18:29 schreef BoNi het volgende:
[..]
Als ik mag schatten denk ik dat een stadion voor 30.000 man dat een keer of 25 vol zit uiteindelijk netto bijna net zoveel oplevert als een stadion voor 60.000 man dat maar een keer of 5 uitverkocht is.
k denk dat je juist luque op 10 moet laten spelen met suarez en huntelaar daarvoor..quote:Op maandag 10 september 2007 20:18 schreef Ordinair het volgende:
[..]
We zullen het snel genoeg merken.. Ik zie wel iets in Luque - Huntelaar - Suarez of Luque - Huntelaar met Suarez erachter..
Of naar Alkmaar verhuizen.quote:Op maandag 10 september 2007 20:36 schreef koningdavid het volgende:
Als je terugwilt naar een stadion met 30.000 man, kan je beter gelijk al je ambities opgeven.
Wie met jou gaat is al gek in ze kop jaquote:Op maandag 10 september 2007 21:26 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ga oa met montana naar Zagreb. Spoor ik wel?
Ik bedoel als Sethje het zelfs niet aandurft
Doen jullie wel voorzichtig daar kinders?quote:Op maandag 10 september 2007 21:26 schreef PLAE@ het volgende:
Of Slavia supporten.quote:
cultureel gezien nog een stukje interessanter (quote:Op maandag 10 september 2007 22:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Doen jullie wel voorzichtig daar kinders?
Ik ga naar Moskou als het goed is![]()
moet niet gekker worden.quote:In Almere was Jong Omniworld dankzij een hele late treffer met 2-1 te sterk voor de ploeg van Adrie Koster en Aron Winter.
Donald.quote:Op maandag 10 september 2007 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie zijn er afgelopen seizoen precies doorgestroomd?
quote:'Maduro en Ajax willen met elkaar verder' 10 september 2007
Hedwiges Maduro heeft voor de camera van AT5 verklaard dat hij binnen enkele weken met Ajax gaat praten over contractverlenging. Dat meldt de website van Elf Voetbal. Waarschijnlijk willen Maduro en de club met elkaar verder. De 22-jarige middenvelder van de Amsterdammers heeft momenteel nog een verbintenis tot medio 2008.
Maduro maakte tijdens het seizoen 2004-2005 zijn debuut voor Ajax. Tot dusver speelde de international 58 competitieduels voor de Amsterdamse club, waarin hij zeven keer tot scoren kwam.
Vd Wiel speelde 4 wedstrijden de rest nog minder.....quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:19 schreef F1Bas het volgende:
Vurnon Anita
Mitchell Donald
Jeffrey Sarpong
Gregory van der Wiel
Je vraagt wie er zijn doorgestroomd....quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vd Wiel speelde 4 wedstrijden de rest nog minder.....
Je kunt inderdaad twisten over de definitie van doorstromen. Maar dat ze toevallig ook erbij mochten op de elftalfoto noem ik geen doorstromen...quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je vraagt wie er zijn doorgestroomd....
Tjah met Henk aan het roer zal niemand van jong Ajax doorstromen, ze halen liever Breedte aankopenquote:Op dinsdag 11 september 2007 01:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad twisten over de definitie van doorstromen. Maar dat ze toevallig ook erbij mochten op de elftalfoto noem ik geen doorstromen...
Overigens klopt je lijstje dan nog voor de helft niet, Anita en Sarpong waren er een jaar eerder al bij.
Vet dat het doorgaatquote:Op maandag 10 september 2007 21:26 schreef PLAE@ het volgende:
Nu doe je wel een beetje kortzichtig vind ik. Een grote speler wegkapen bij Norwich City, dé spelmaker van een eredivisie degradant contracteren, een Spaanse spits halen die aan de lopende band scoorde bij het o-zo grote Athletic de Bilbao en dan ook nog eens de superspits van CHARLTON ATHLETIC (waar hebben we het over) overnemen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 04:58 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Tjah met Henk aan het roer zal niemand van jong Ajax doorstromen, ze halen liever Breedte aankopen![]()
![]()
Wordt relaxed, man. Lekker cultureel, via België en Slovenië.quote:Op maandag 10 september 2007 21:26 schreef PLAE@ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |