en vooral om het trauma te verwerken. Vooral voor Colinquote:Op zondag 9 september 2007 14:53 schreef Wooldoor het volgende:
Opzich komt deze interland ronde wel goed uit, tijd voor Ogararu om fit te worden en hetzelfde geld voor Luque om vertrouwd te raken met de andere spelers.
Moeten we dan lief doen tegen feijenoord supporters ?quote:Op zondag 9 september 2007 16:10 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Een vriend van mij werkt bij KPN en die wist mij te vertellen dat (ik meen 10 oktober) in het kader van de tolerantie jegens homo's de Arena een aantal dagen roze verlicht zal gaan worden. Dit is een
initiatief van KPN en ik geloof red ribbon ofzo (iig een homo organisatie). Was dit al bekend?
Leuk he?![]()
feyenoord?quote:Op zondag 9 september 2007 16:10 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
(iig een homo organisatie)
Ze willen Ajax echt dichter bij Feyenoord brengen ofzo? Ten eerste is Ajax kwalitatief slechter en Feyenoord een stuk beter geworden. Krijgt Ajax Fortis op het shirt!!quote:Op zondag 9 september 2007 16:10 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Een vriend van mij werkt bij KPN en die wist mij te vertellen dat (ik meen 10 oktober) in het kader van de tolerantie jegens homo's de Arena een aantal dagen roze verlicht zal gaan worden. Dit is een
initiatief van KPN en ik geloof red ribbon ofzo (iig een homo organisatie). Was dit al bekend?
Leuk he?![]()
Ja alles is de schuld van Fonteinquote:Op zondag 9 september 2007 16:27 schreef toma het volgende:
[..]
Ze willen Ajax echt dichter bij Feyenoord brengen ofzo? Ten eerste is Ajax kwalitatief slechter en Feyenoord een stuk beter geworden. Krijgt Ajax Fortis op het shirt!!en dan ook nog eens roze verlichting!
ze zijn echt gek. Zeker weer zo'n ideetje van deze debiel.
[afbeelding]
dat stadion van ons maakt heel wat mee buiten ons omquote:De Amsterdam Arena was afgelopen vrijdag voor het eerst het toneel van een huwelijk. Ajax-fans Daniëlle en Remon Damman werden door Elvira Sweet, voorzitter van stadsdeel Zuidoost, op de middenstip van het Ajax-stadion getrouwd. Doordat het stadsdeel haar regels heeft aangepast is het tegenwoordig ook mogelijk buiten het stadsdeelkantoor te trouwen.
Het kersverse echtpaar beleefde ook een bijzondere huwelijksnacht. In de Arena was een skybox omgebouwd tot bruidssuite.
Krikken in de Arenaquote:Op zondag 9 september 2007 19:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat stadion van ons maakt heel wat mee buiten ons om
quote:Op zondag 9 september 2007 20:15 schreef jna het volgende:
Mag ik hem inkoppen?
Ja?
Nou dat is dan 1 van de weinige hoogtepunten geweestin de arena de laatste paar jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |