Maar zolang Foppe dat maar al te lang blijft zeggen gaat Aissati wellicht naar alternatieven zoeken. En gezien PSV op dit moment in de winterstop het laatste moment heeft om flink te cashen voor Aissati (tenzij hij zijn contract verlengt), mag dat aanmodderen van mij wel voortduren. En dan moet Van Geel niet zo zuinig 3,5 miljoen bieden, maar pakweg het dubbele.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het heeft niks met stoken te maken, het klopt als een bus. Een jongen op die leeftijd totaal misbruiken is doodzonde.
Klopt, naja volgende keer breng ik me seizoenskaart dag van te voren, kan je tenminste uitslapen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:22 schreef devv05 het volgende:
Ik doe al niet eens meer moeite om voor zulke wedstrijden kaarten te krijgenVeel te vaak mislukt, laat maar dan.
Ja, ik!!!quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:22 schreef Noshiba het volgende:
1 kaart az over! intresse?
hijs nog niet weg hoor ben ff prijs aan t betalen maar voor 200¤ komt ik em brengen met een strikje eromheen?quote:
Hahaha, dat gaat tever natuurlijkquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:58 schreef Noshiba het volgende:
[..]
hijs nog niet weg hoor ben ff prijs aan t betalen maar voor 200¤ komt ik em brengen met een strikje eromheen?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:58 schreef Noshiba het volgende:
[..]
hijs nog niet weg hoor ben ff prijs aan t betalen maar voor 200¤ komt ik em brengen met een strikje eromheen?
Whehequote:Op zaterdag 8 september 2007 19:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad, dat strikje hoeft écht niet.
wtfquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb ook nog kaarten voor AZ - Ajax over.
Oh dan hadden we bijna wel een meet kunnen houdenquote:
Ik gooi geen Ajacieden, ik gooi niemand johquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oh dan hadden we bijna wel een meet kunnen houden. Of had je me dan van de 2e ring gegooid
.
Ow dus je doet je eigen eigenlijk altijd stoer voorquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik gooi geen Ajacieden, ik gooi niemand joh![]()
jij ging er ook bijna heen?
Hehe Qlimax moet ik ook een keer heen idd, op i-net ben ik altijd stoer jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ow dus je doet je eigen eigenlijk altijd stoer voor.
Ja bijna. Wel Qlimax over een tijdje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |