Ach type Luquequote:Op vrijdag 7 september 2007 18:55 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Ooit was het een hele goeie, voordat ie twee jaar geblesseerd was ofzo. Daarna ging het bergaf.
Die gaat daar helemaal niet over.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:18 schreef Jasza het volgende:
Als Ajax echt geen 3 miljoen meer voor ARteta wilde betalen ga ik persoonlijk Jaakke voor ze bek slaan
Denk je dat, die zit daar ook wel mee te kloten hoor, officieel gaat ie er niet over nee, maar zal er toch vaak wel betrokken bij zijn, en anders Slopquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die gaat daar helemaal niet over.![]()
Dan mag ie dat beetje niveau op de bank zoeken. Ogararu is bijna terug. GELUKKIG.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:48 schreef BobbyHill het volgende:
Eerst de zenuwen in z'n poten schreeuwen, maar wel weer gaan brullen als hij alleen maar balletjes breed speelt en grote fouten maakt. Als je hem nou nog steunt haalt hij misschien nog een beetje niveau.
Ajax kan mischien wel rondkomen met Everton over een transfer van Arteta maar ik denk dat hij dat zelf nooit gaat doenquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:18 schreef Jasza het volgende:
Als Ajax echt geen 3 miljoen meer voor ARteta wilde betalen ga ik persoonlijk Jaakke voor ze bek slaan
Daar is iedereen het wel over eens. Ik zie alleen het nut niet van zwakkere spelers uitfluiten/uitschelden waardoor ze alleen maar nog kutter gaan spelen. Dat Zlatan zo'n fantastische speler bij Ajax werd heeft hij ook alles behalve te danken aan de supporters, want met een iets ander karakter was hij volledig verpest geweest.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:34 schreef Nashje het volgende:
Dan mag ie dat beetje niveau op de bank zoeken. Ogararu is bijna terug. GELUKKIG.
quote:7/9/2007 - Thuisduel tegen Dinamo Zagreb om 19.30 uur, uit om 18.30 uur
(Gepost door RvN)
Inmiddels heeft Ajax de aanvangstijden voor de twee UEFA Cup duels tegen Dinamo Zagreb bekendgemaakt. Het thuisduel op donderdag 4 oktober begint om 19.30 uur.
De aftrap voor de heenwedstrijd in Zagreb (20 september) wordt verricht om 18.30 uur. Daardoor kunnen de duels live worden uitgezonden.
Tsja ze zijn niet gekomen dus achteraf een beetje nutteloos.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
4 dagen weg en de roddels zijn niet meer bij te houden, Arteta, Braafheid, Augusto etc. Waar gaat dit over...
Ik ga rellen als ze die wedstrijden niet hier in de sports bar uitzenden.quote:
Rare tijd, maar goed, komt mij wel beter uitquote:
Mij niet, zit normaal gesproken tot 18.00 in rotterdamquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
Rare tijd, maar goed, komt mij wel beter uit.
Weet niet of het voorbij is gekomen.. maareh.. kunnen we geen afgevaardigde sturen van het Fok! Forum? Ik bied mezelf aanquote:Supporters forum in ontwikkeling
Amsterdam, 07 sep 2007
Ajax is momenteel hard aan het werk om het supportersforum op te richten. Voor de vertraging die is ontstaan, biedt de club excuses aan.
Het supportersforum is een brede afvaardiging bestaande uit 11 supporters van de verschillende tribunedelen in de Amsterdam ArenA, en vertegenwoordigers van de AFCA Supportersclub, Ajax Business Associates en de Supportersvereniging Ajax, die op reguliere basis aspecten met betrekking tot het supportersbeleid en alle andere zaken die supporters bezighoudt, zullen bespreken.
Voor de goede orde: het gaat hierbij niet zozeer om individuele vragen of opmerkingen, - hiervoor kunnen supporters als altijd terecht bij Supporterszaken - maar om issues die (grote) groepen supporters uit een betreffend vak of vakdelen aangaat. Uitgangspunt van het forum is dat het van, voor en door onze supporters is en er een constante interactie ontstaat tussen hen, het forum en Ajax.
Via de website zullen de supporters verder op de hoogte worden gehouden. De kandidaten hebben inmiddels per e-mail bericht gehad.
Ik ben 1 van de mensen die een mail heeft gehad, dus je zult mijn naam wel tegen komen op de site neem ik aanquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:29 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Weet niet of het voorbij is gekomen.. maareh.. kunnen we geen afgevaardigde sturen van het Fok! Forum? Ik bied mezelf aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |