Dit heeft niks met buitenspel te maken!quote:
quote:
Rot op met je FC knollenkoppenteam en leg maar normaal uit wat buitenspel is of blijf weg.quote:
Ook zo rustig op je werk op vrijdagmiddag?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:23 schreef Salsagrill het volgende:
Hallo,
wie kan mij buitenspel uitleggen?
Ik kijk sinds kort met mijn vriend naar voetbalsamenvattingen en dan hoor of zie ik wel eens dat iemand "buitenspel" staat, maar ik snap het niet
Ook hoor ik wel eens dat ze (?) de "buitenspelval" open zetten ofzoiets?
Maar als ik dan iemand zie vallen dan noemen ze dat een sjwalber ofzo..
Mijn vriend heeft het geprobeerd uit te leggen maar ik snap het niet...
Wie kan het uitleggen?
WErk?quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:33 schreef DRD het volgende:
[..]
Ook zo rustig op je werk op vrijdagmiddag?
Eikelquote:
Zeg dan gelijk Brangelina. n00b.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:26 schreef Pritt het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de relatie tussen Brad en Angelina?
Die is makkelijk!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:36 schreef Salsagrill het volgende:
Okay, en wat is dan een sjwalber?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:24 schreef Salsagrill het volgende:waarom word ik niet serieus genomen?
![]()
Jullie verneuken mijn topic?
OT:
Een schwalbe is dus als iemand nep valt om een vrije schop te krijgen dus?
Okay, ik snap alleen de buitenspelval nog niet echt
En een schwalbe is iets wat de Duitsers, de Portugezen, Robben, Machlas en Suárez doen. Je expres laten vallen zonder dat er echt iets aan de hand is, met als doel het versieren van een strafschop of vrije trap. Snap je hem?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:30 schreef mcyodogg het volgende:
En een buitenspelval is niets meer dan dat de verdedigers, een aanvaller buitenspel proberen te zetten, door met z'n allen op een lijn richting de middenlijn te lopen. Zodat achter hun een grotere ruimte ontstaat waar een aanvaller buitenspel kan staan. Meestal lopen ze op het allerlaatste moment weg, zodat de aanvaller er minder snel op kan anticiperen. Of is dat te ingewikkeld?
Mag het al? Staan hier nog 30 minuten op de klok........quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:23 schreef RayMania het volgende:
Is dit het vrijdagmiddag bier topic?
Dat weet iedereen, zelfs vrouwen.quote:
leuk verhaaltjequote:Op vrijdag 7 september 2007 15:46 schreef Fathom het volgende:
In preparation for the World Cup, the "offside rule" explained for women:
You're in a shoe shop, second in the queue for the till. Behind the shop assistant on the till is a pair of shoes which you have seen and which you must have.
The female shopper in front of you has seen them also and is eyeing them with desire. Both of you have forgotten your purses.
It would be rude to push in front of the first woman if you had no money to pay for the shoes.
The shop assistant remains at the till waiting.
Your friend is trying on another pair of shoes at the back of the shop and sees your dilemma.
She prepares to throw her purse to you.
If she does so, you can catch the purse, then walk round the other shopper and buy the shoes!
At a pinch she could throw the purse ahead of the other shopper and "whilst it is in flight" you could nip around the other shopper, catch the purse and buy the shoes!
BUT, you must always remember that until the purse has "actually been thrown", it would be plain wrong for you to be in front of the other shopper and you would be OFFSIDE!
Jij bent zo dom om daarop te gokken, dan wéét je gewoon dat je je geld verliest.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
leuk verhaaltje
maar ik gok dat ze te dom is om engels te kunnen...
quote:Maar als ik dan iemand zie vallen dan noemen ze dat een sjwalber ofzo..
doordat de spelers van de verdediging gezamelijk oprukken zetten ze expres de aanvaller buitenspelquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:58 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Jij bent zo dom om daarop te gokken, dan wéét je gewoon dat je je geld verliest.
Maar jij weet zeker wel wat een buitenspel val is, gok ik
quote:'Vrouwen prima op de hoogte van voetbalregels'
(Novum) - Vrouwen weten bijna evenveel van voetbalregels als mannen en een kwart van de mannen weet niet wat buitenspel is. Dat blijkt maandag uit een onderzoek dat is uitgevoerd in opdracht van Nationale Regiopers Dagbladen (NRp).
De vijfhonderd deelnemers aan het onderzoek kregen verschillende voetbalsituaties voorgelegd. Het gemiddelde verschil tussen mannen en vrouwen in hun kennis over de regels is zestien procent, bij sommige vragen vijf procent. Daarmee is het verschil veel kleiner dan altijd is aangenomen, stelt NRp.
De marketingorganisatie voor adverteerders in regionale dagbladen onderzocht de beleving van het komende wereldkampioenschap voetbal in Duitsland. Andere uitkomsten: 83 procent van de Nederlanders kijkt thuis naar het WK, vrouwen maken in de rust de hapjes klaar en er wordt meer geld uitgegeven aan bier en borrelhapjes dan gebruikelijk. Ruim een kwart van de ondervraagden verwacht dat het Nederlands elftal de finale van het toernooi haalt.
Had ik dus tóch gelijk toen ik dacht dat je een pot zou zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
doordat de spelers van de verdediging gezamelijk oprukken zetten ze expres de aanvaller buitenspel
moeilijk he?
Ja, hoor eens, wij vragen toch ook niet wat jullie nou steeds doen als jullie weer eens samen naar de meisjes-wc gaanquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:24 schreef Salsagrill het volgende:waarom word ik niet serieus genomen?
![]()
Dan gaan we roddelen over jongens, make-up op doen, nieuw maandverbandje in.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:06 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ja, hoor eens, wij vragen toch ook niet wat jullie nou steeds doen als jullie weer eens samen naar de meisjes-wc gaan![]()
Dat vragen we dus juist nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:11 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Dan gaan we roddelen over jongens, make-up op doen, nieuw maandverbandje in.
Sommige vingeren elkaar ook.
( ik zei sommigen waaronder iemand die ook in dit topic gepost heeft ).
misschien moet je gewoon eens een grote encyclopedie kopen dan kun je en leren over buitenspel en leren wat bisexueel betekendquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:48 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Had ik dus tóch gelijk toen ik dacht dat je een pot zou zijn.
Ik wilde alleen weten wat buitenspel is, de buitenspelval en een schwalbe.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
misschien moet je gewoon eens een grote encyclopedie kopen dan kun je en leren over buitenspel en leren wat bisexueel betekend
waarschijnlijk gaat er bij elke bladzijde een nieuwe wereld voor je open
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:36 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Ik wilde alleen weten wat buitenspel is, de buitenspelval en een schwalbe.
Dat jij dan meteen de gelegenheid aangrijpt om me seksueel te laten bekeren zegt wel iets over jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |