Ja dat snap ik dus niet, dan kun je toch net zo goed de hele tijd expres buitenspel lopen als je voorstaat en dan gaat de tijd voorbij.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:27 schreef Scorpie het volgende:
Buitenspel is als een aanvaller tussen de laatste verdediger en de keeper instaat. Hij loopt dus voorbij de laatste verdediger en krijgt dan de bal pas, waardoor het eigenlijk 'oneerlijk' is.
huh? ik zie wel dat sommige scheidsrechters met een headset lopen maar dat heeft er toch niks mee te maken?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Buitenspel betekent dat de speler die buitenspel gegeven wordt, voor 5 minuten buiten de lijnen moet blijven. Deze speler wordt gewoon random gekozen door een jury in de catacomben. De scheidsrechter krijgt dit te horen via een oortje. Het is heel vervelend als het met je keeper gebeurt...
De buitenspelval is gewoon omkoping. Je ziet dan altijd een mannetje richting de catacomben lopen als je goed oplet.
Als je met zn 11en de polonaise loopt lijkt de tijd ook heel snel voorbij te gaan.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:31 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus niet, dan kun je toch net zo goed de hele tijd expres buitenspel lopen als je voorstaat en dan gaat de tijd voorbij.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:31 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus niet, dan kun je toch net zo goed de hele tijd expres buitenspel lopen als je voorstaat en dan gaat de tijd voorbij.
Daarom moet je ook gewoon de polonaise lopen terwijl je buitenspel staat. Is veel leuker dan stilstaan.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Je kan ook in de dugout gaan zitten met zn allen. Gaat de tijd ook wel voorbij.
Als je met zn allen op de achterlijn gaat staan van de tegenstander gaat de tijd inderdaad voorbij, maar dan zul je de voorsprong niet behouden
Het geldt alleen bij de aanvallende ploeg.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:31 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Maar is de ene helft nou de ene ploeg de aanvallende ploeg en de andere helft de ander? Of werkt dat niet zo?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:36 schreef Guncta het volgende:
[..]
Het geldt alleen bij de aanvallende ploeg.
Ja, of de bal onder hun shirtje verstoppen en wegrennen als mensen onder je shirtje willen kijken.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:31 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Hahahaha.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:34 schreef M0NTANA het volgende:
Een vrouw hoeft dat helemaal niet te weten!
Zorg gewoon dat hij op tijd zijn biertje krijgt, regel wat hapjes en ga laag genoeg geknield voor hem zitten, dan neemt hij het je echt niet kwalijk dat je niet weet wat buitenspel is!
Ehh nee. Dat is alleen in het geval als alle verdedigers rood hebben gekregen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:40 schreef Salsagrill het volgende:
Hallo,
ik snap ook wel dat sommige dingen niet mogen, maar als je medespeler de bal naar jou speelt en er staan geen verdedigers meer dan mag je toch alleen op de keeper afrennen?
2-1, lieverd. Maar goed, waarom wil je zo graag weten wat buitenspel is?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:40 schreef Salsagrill het volgende:
Hallo,
ik snap ook wel dat sommige dingen niet mogen, maar als je medespeler de bal naar jou speelt en er staan geen verdedigers meer dan mag je toch alleen op de keeper afrennen?
Heb ik vaak genoeg gezien ( laatst nog toen ajax tegen slavia traag speelde ). En toen wonnen ze met 2-0 en toen was mijn vriend boos.
Hahaha Den Bosch heeft niet eens een voetbalteam hahahaquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Tieft eens auf, kutkloon.
Hahahahaaa, zie je nou dat je er wel wat vanaf weetquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:58 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Hahaha Den Bosch heeft niet eens een voetbalteam hahaha
je denkt dat je buitenspel snapt en wil dit uitleggen, maar legt uit wat er vooraf gaat aan buitenspel om daarna gewoon het woord buitenspel weer te gebruiken zonder uitlegquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:57 schreef Salsagrill het volgende:
Ik wil ook gewoon graag weten wat buitenspel precies is, dat mag toch wel?
Maar ik denk dat ik het snap: als je in de aanval bent, en je wilt de bal naar voren stampen dan moet dat altijd naar een medespeler die niet buitenspel staat dus?
Zelfs Schubbekutteveen heeft een voetbalteam.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:58 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Precies. En als dit wel zo is, dan mag de tegenstander ingooien.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:57 schreef Salsagrill het volgende:
Maar ik denk dat ik het snap: als je in de aanval bent, en je wilt de bal naar voren stampen dan moet dat altijd naar een medespeler die niet buitenspel staat dus?
De eerste kampioen in Nederland dit seizoenquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:58 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Nee dat moet niet. Als je wil dat je tegenstander een vrije trap krijgt moet je 'm juist wel naar je medespelers stampen die buitenspel staat.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:57 schreef Salsagrill het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Tieft eens auf, kutkloon.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:58 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Jawel, want anders dan krijg je toch een vrije schop ofzoiets?quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee dat moet niet. Als je wil dat je tegenstander een vrije trap krijgt moet je 'm juist wel naar je medespelers stampen die buitenspel staat.
Buitenspel dus!quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:05 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Jawel, want anders dan krijg je toch een vrije schop ofzoiets?
en ingooien mag alleen als de tegenstander de bal buiten de lijnen schopt, of als je keeper bent.
Nee, dat mag alleen als de bal minimaal 3 keer rond gegaan is bij alle spelers, de scheidsrechter zijn goedkeuring geeft door het Hitler teken te geven, de verdedigende partij de polonaise danst en jij in je blote reet op de tribune zit.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:40 schreef Salsagrill het volgende:
Hallo,
Heb ik vaak genoeg gezien ( laatst nog toen ajax tegen slavia traag speelde ). En toen wonnen ze met 2-0 en toen was mijn vriend boos.
Waarom heeft je ex-vriendje (klikkerdeklik) je dit allemaal nog nooit uitgelegd?quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:05 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Jawel, want anders dan krijg je toch een vrije schop ofzoiets?
en ingooien mag alleen als de tegenstander de bal buiten de lijnen schopt, of als je keeper bent.
Camplo houdt niet van voetbal, die is voor Ajaxquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom heeft je ex-vriendje (klikkerdeklik) je dit allemaal nog nooit uitgelegd?![]()
Jij dan? Helmond Sport?quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:10 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Camplo houdt niet van voetbal, die is voor Ajax
Deze speler heeft het begrepen:quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, dat mag alleen als de bal minimaal 3 keer rond gegaan is bij alle spelers, de scheidsrechter zijn goedkeuring geeft door het Hitler teken te geven, de verdedigende partij de polonaise danst en jij in je blote reet op de tribune zit.
Het woord zegt het al, Buiten Spel.. Hij doet dus niet mee, staat dus buiten de lijnen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:23 schreef Salsagrill het volgende:
Hallo,
wie kan mij buitenspel uitleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |