Ja dat snap ik dus niet, dan kun je toch net zo goed de hele tijd expres buitenspel lopen als je voorstaat en dan gaat de tijd voorbij.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:27 schreef Scorpie het volgende:
Buitenspel is als een aanvaller tussen de laatste verdediger en de keeper instaat. Hij loopt dus voorbij de laatste verdediger en krijgt dan de bal pas, waardoor het eigenlijk 'oneerlijk' is.
huh? ik zie wel dat sommige scheidsrechters met een headset lopen maar dat heeft er toch niks mee te maken?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Buitenspel betekent dat de speler die buitenspel gegeven wordt, voor 5 minuten buiten de lijnen moet blijven. Deze speler wordt gewoon random gekozen door een jury in de catacomben. De scheidsrechter krijgt dit te horen via een oortje. Het is heel vervelend als het met je keeper gebeurt...
De buitenspelval is gewoon omkoping. Je ziet dan altijd een mannetje richting de catacomben lopen als je goed oplet.
Als je met zn 11en de polonaise loopt lijkt de tijd ook heel snel voorbij te gaan.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:31 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus niet, dan kun je toch net zo goed de hele tijd expres buitenspel lopen als je voorstaat en dan gaat de tijd voorbij.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:31 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus niet, dan kun je toch net zo goed de hele tijd expres buitenspel lopen als je voorstaat en dan gaat de tijd voorbij.
Daarom moet je ook gewoon de polonaise lopen terwijl je buitenspel staat. Is veel leuker dan stilstaan.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Je kan ook in de dugout gaan zitten met zn allen. Gaat de tijd ook wel voorbij.
Als je met zn allen op de achterlijn gaat staan van de tegenstander gaat de tijd inderdaad voorbij, maar dan zul je de voorsprong niet behouden
Het geldt alleen bij de aanvallende ploeg.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:31 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Maar is de ene helft nou de ene ploeg de aanvallende ploeg en de andere helft de ander? Of werkt dat niet zo?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:36 schreef Guncta het volgende:
[..]
Het geldt alleen bij de aanvallende ploeg.
Ja, of de bal onder hun shirtje verstoppen en wegrennen als mensen onder je shirtje willen kijken.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:31 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Hahahaha.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:34 schreef M0NTANA het volgende:
Een vrouw hoeft dat helemaal niet te weten!
Zorg gewoon dat hij op tijd zijn biertje krijgt, regel wat hapjes en ga laag genoeg geknield voor hem zitten, dan neemt hij het je echt niet kwalijk dat je niet weet wat buitenspel is!
Ehh nee. Dat is alleen in het geval als alle verdedigers rood hebben gekregen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:40 schreef Salsagrill het volgende:
Hallo,
ik snap ook wel dat sommige dingen niet mogen, maar als je medespeler de bal naar jou speelt en er staan geen verdedigers meer dan mag je toch alleen op de keeper afrennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |