jupquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:32 schreef MadMaster het volgende:
Ben er weer na een rebootje...
Even terugkomen op de vorige vraag, de eerste 2 kaarten (gelijk of ongelijk) in je hand bij Texas Hold 'Em heten toch sowieso de pocket?
Scheelt weer een rebootquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:44 schreef MadMaster het volgende:
Qon, die truc met het toetsenbord werkt ook onder XP, merk ik net...![]()
Heb het alleen als ik op Fok! zit trouwens...
Preciesquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:47 schreef MadMaster het volgende:
Is het niet gewoon leeuw?
Ook lekker...quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
curry met een peshwari naan
mis nog een essientieel bijvoegelijk naamwoord.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:04 schreef qonmann het volgende:
vleeseters betekent dat
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:07 schreef qonmann het volgende:
rauw vlees
Hoi, die staat nog openquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
Okee, inkoppertje:
Aanstaande woensdagavond begint het Joodse Nieuwjaar. Welk jaar begint dan?
You are rightquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:25 schreef MadMaster het volgende:
Dat kunnen er zoveel zijn...
The Saint met Roger Moore?
quote:
..-en ook geen Belgie gezien..netjes !quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik had de hint nog niet gezien, gok van 1 op 1000...
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:32 schreef MadMaster het volgende:
Mag ik dan ook komen vanwege het punt voor dat pair die ik niet van je kreeg?
Geen Unesco, wel zoiets qua naam...
Ik zit de hele middag al achter de PC boven...quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:33 schreef qonmann het volgende:
[..]
..-en ook geen Belgie gezien..netjes !
Qonmann +1quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:33 schreef qonmann het volgende:
Unicef !
Just kiddin'...quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
zo, even jezelf uitnodigen, he?
Nou, als mijn vrouw en ik terug zijn van vakantie nodigen we gewoon iedereen van de AKQ en de SC uit voor een gezellige middag/avond /eventueel nacht bij ons thuis, en ik zal uitgebreid koken![]()
Leuk, bellen we wel even overquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
inkoppertje, toch? Anyway, ik ben niet aan de beurt, en we waren met een andere vraag verder gegaan. Dus in plaats van een punt krijg jij van mij een uitnodiging: hebben jullie over anderhalve week ergens een avondje dat jullie bij ons kunnen komen eten? Zeg, bijvoorbeeld, maandag 17 september of zo?
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Leuk, bellen we wel even over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |