Lente volgens mij, maar goed. hhhpsycho +1quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:46 schreef hhhpsycho het volgende:
goedenmiddag, is het lent
quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:57 schreef iamredleader het volgende:
J en P Nowee, Arendsoog en Witte Veder
quote:
quote:
Is het dan nieuwjaar?quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:13 schreef iamredleader het volgende:
Okee, nog 3 minuutjes en dan een nieuwe vraag?
quote:
hhhpsycho +1quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:22 schreef hhhpsycho het volgende:
pocket?
Ik wil wel Lucky Gus zeggen, maar dat zal het vast niet zijn...quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:30 schreef hhhpsycho het volgende:
te lastig??
control-shift en het vraagteken is er weer (bij Vista) , heb ik ook vaakquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:22 schreef MadMaster het volgende:
= is vraagteken, mijn toestenbord is weer eens op hol...
Houtspeer +1quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:36 schreef Houtspeer het volgende:
gladstone
Vista heb ik 2 weken gehad en toen was ik het beu.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:37 schreef qonmann het volgende:
control-shift en het vraagteken is er weer (bij Vista) , heb ik ook vaak
of wist je dat al ?
Als je verkeerd kopieert/plakt wel...quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:38 schreef hhhpsycho het volgende:
P.s volgens mij mis ik een punt?
Dat klopt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:32 schreef MadMaster het volgende:
Ben er weer na een rebootje...
Even terugkomen op de vorige vraag, de eerste 2 kaarten (gelijk of ongelijk) in je hand bij Texas Hold 'Em heten toch sowieso de pocket?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |