daar beginnen ze volgend jaar mee geloof ikquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:14 schreef Klonk het volgende:
De ondertunneling van de A2 zijn ze qua planning toch ook al vrij ver mee, geld enzo is er. (als ik me niet vergis tenminste)
Camiel zelf? zozo...quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:21 schreef Klonk het volgende:
20 December komt de minister het lintje doorknippen
quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:23 schreef Klonk het volgende:
ja ja, natuurlijk wel aan het handje van papa
Ik denk dat er overal wel overlast is geweest maar de hoeveelheid viel mij verschrikkelijk mee, ik bedoel het is geen fietspad wat ze aanleggen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:26 schreef Mike.Strutter het volgende:
Rondom Roermond is er toch wel wat overlast geweest, maar ik ben blij als die weg er eindelijk ligt.
Ik heb me er ook niet aan hoeven ergeren, veel (buitenlandse) vrachtwagenchauffeurs wel. Onderhand iedere week was de situatie anders en sommige kunnen daar niet op inspelen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik denk dat er overal wel overlast is geweest maar de hoeveelheid viel mij verschrikkelijk mee, ik bedoel het is geen fietspad wat ze aanleggen.
we hebben die dingen nodig om die idiote hollanders met hun sleurheut zo snel mogelijk ook weer uit limburg te krijgenquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:30 schreef Pikkebaas het volgende:
Snelwegen buiten de randstad![]()
Alles meer dan een karrespoor is toch verspild aan jullie![]()
Je moet gewoon op fatsoenlijke tijden gaan rijden, dan heb je nergens last vanquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
we hebben die dingen nodig om die idiote hollanders met hun sleurheut zo snel mogelijk ook weer uit limburg te krijgen
bovendien: bij ons sta je niet standaard stil op de snelweg
Dat kan helaas nooit als je een normale baan hebtquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je moet gewoon op fatsoenlijke tijden gaan rijden, dan heb je nergens last van
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan helaas nooit als je een normale baan hebt
oh ja? Als ik op het hoofdkantoor moet zijn, moet ik daar toch echt om 9 uur aanwezig zijn... Hoe je het ook doet: vanaf den bosch sta je vastquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |