Stekelenburg heeft dit jaar al punten gepakt met de strafschoppen die hij heeft gestopt.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:28 schreef DeVinger het volgende:
Ik snap niet wat iedereen in Stekelenburg ziet. Die kerel pakt heel weinig punten voor zijn ploeg. Velthuizen heeft al zoveel punten gepakt en blinkt wekelijks uit.
Moet toegeven, stekelenburg is een laatbloeier.. maar neemt niet weg dat hij dit seizoen al vaker punten heeft gepakt, maar Velthuizen is 20 of 21? damn die heeft nog een mooie carriere voor de boeg als hij niet te snel naar het buitenland vertrekt.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:28 schreef DeVinger het volgende:
Ik snap niet wat iedereen in Stekelenburg ziet. Die kerel pakt heel weinig punten voor zijn ploeg. Velthuizen heeft al zoveel punten gepakt en blinkt wekelijks uit.
True, maar Velthuizen heeft er ook 1 of 2 gestopt. Stekelenburg vind ik er nooit echt overtuigend of doortastend uitzien. Maar enkele keren heb ik hem een goede wedstrijd zien keepen. Ik kijk natuurlijk niet alles (Velthuizen wel), maar over Stekelenburg hoor je eigenlijk zelden iets. Hij wordt altijd met VD Sar vergeleken, maar dat heeft volgens mij niets te maken met voetbaltechnische argumenten, eerder sentimentele. Velthuizen blinkt bijna iedere week uit, het is niet voor niets dat dat ook elke wedstrijd benadrukt wordt door de commentatoren.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Stekelenburg heeft dit jaar al punten gepakt met de strafschoppen die hij heeft gestopt.
Op dit moment is Stekelenburg beter maar Velthuizen heeft zeker heel veel potentie.
Als hij zich zo blijft doorontwikkelen dan gaat hij Stekelenburg voorbij.
Laat hem lekker nog minimaal een jaar bij Vitesse blijven en daarna naar een duitse club ofzo.
En toen stopte ik met lezenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:28 schreef DeVinger het volgende:
Die kerel pakt heel weinig punten voor zijn ploeg.
Stekelenburg heeft dezelfde sobere uitstraling die Van der Sar ook heeft.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:45 schreef DeVinger het volgende:
[..]
True, maar Velthuizen heeft er ook 1 of 2 gestopt. Stekelenburg vind ik er nooit echt overtuigend of doortastend uitzien. Maar enkele keren heb ik hem een goede wedstrijd zien keepen. Ik kijk natuurlijk niet alles (Velthuizen wel), maar over Stekelenburg hoor je eigenlijk zelden iets. Hij wordt altijd met VD Sar vergeleken, maar dat heeft volgens mij niets te maken met voetbaltechnische argumenten, eerder sentimentele. Velthuizen blinkt bijna iedere week uit, het is niet voor niets dat dat ook elke wedstrijd benadrukt wordt door de commentatoren.
Stekelenburg is een saaie drol, Velthuizen heeft karakter, misschien is dat het verschil?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Stekelenburg heeft dezelfde sobere uitstraling die Van der Sar ook heeft.
Bij Velthuizen heb ik af en toe nog het idee dat er perse een showelement per wedstrijd uitgevoerd moet worden.
Hetgene wat jij nu constateert over Steek is al een teken dat jij 'm amper in actie hebt gezien dit seizoen. Hij stopte cruciale pingels tegen Heracles, NEC en AZ en heeft ons vaak in de race gehouden met voortreffelijke reddingen. Zoals hij zelf aangeeft is hij dit seizoen constanter dan ooit geworden en dat bewijst hij iedere week. Dit is met afstand zijn beste seizoen uit z'n carrière .quote:Op zondag 27 januari 2008 22:46 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Is ook niet een van je kwaliteiten vermoed ik
Maar kleur hebben binnen de lijnen hoeft niet altijd een voordeel te zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:50 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Stekelenburg is een saaie drol, Velthuizen heeft karakter, misschien is dat het verschil?
(overigens boeit dat voetbaltechnisch niet, maar het geeft wel kleur)
Dit klinkt al beter.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hetgene wat jij nu constateert over Steek is al een teken dat jij 'm amper in actie hebt gezien dit seizoen. Hij stopte cruciale pingels tegen Heracles, NEC en AZ en heeft ons vaak in de race gehouden met voortreffelijke reddingen. Zoals hij zelf aangeeft is hij dit seizoen constanter dan ooit geworden en dat bewijst hij iedere week. Dit is met afstand zijn beste seizoen uit z'n carrière .
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:57 schreef Klingon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is geïnteresseerd in twee spelers uit de Eredivisie: Affelay en Velthuizen.
Klopt, dus daar vestig ik m'n hoop op. Piet raak je in ieder geval niet kwijt aan geld, dat vind ie zelfverklaard niet belangrijk.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:21 schreef Klingon het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens Kriegel, maar ja, zo werkt het internationale voetbal tegenwoordig. Enige waar je nog op kunt hopen is het nuchtere relativeringsvermogen van een speler. Spelers die niet gaan zweven als ze een paar nulletjes extra op een conceptcontract zien staan. En ik geloof dat Pietje wel zo'n nuchtere speler is. Die weet heus wel dat 'ie moet spelen, spelen, spelen en niet op de bank moet zitten bij bv. Arsenal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |