abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56350451
Velthuizen is allang beter dan Stekelenburg die nooit heeft overtuigd (seizoen lang). Velthuizen nu al een jaar lang. Vethuizen is zeker niet klaar voor Arsenal, duh, maar Stekelenburg al helemaal niet. Voor Velthuizen is het van belang om of langer bij Vitesse te rijpen, maar aangezien wij geen Europees spelen is het denk ik niet haalbaar en zal hij binnen de landsgrenzen Europees moeten gaan oefenen (top3).
  zondag 27 januari 2008 @ 22:26:51 #262
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_56350660
Stekelenburg vind ik voorlopig stabieler/beter, maar Velthuizen is veel en veeeeeel beter dan Stekelenburg was op die leeftijd.
pi_56350710
Ik snap niet wat iedereen in Stekelenburg ziet. Die kerel pakt heel weinig punten voor zijn ploeg. Velthuizen heeft al zoveel punten gepakt en blinkt wekelijks uit.
pi_56350787
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:28 schreef DeVinger het volgende:
Ik snap niet wat iedereen in Stekelenburg ziet. Die kerel pakt heel weinig punten voor zijn ploeg. Velthuizen heeft al zoveel punten gepakt en blinkt wekelijks uit.
Stekelenburg heeft dit jaar al punten gepakt met de strafschoppen die hij heeft gestopt.

Op dit moment is Stekelenburg beter maar Velthuizen heeft zeker heel veel potentie.
Als hij zich zo blijft doorontwikkelen dan gaat hij Stekelenburg voorbij.
Laat hem lekker nog minimaal een jaar bij Vitesse blijven en daarna naar een duitse club ofzo.
pi_56350803
quote:
Moet toegeven, stekelenburg is een laatbloeier.. maar neemt niet weg dat hij dit seizoen al vaker punten heeft gepakt, maar Velthuizen is 20 of 21? damn die heeft nog een mooie carriere voor de boeg als hij niet te snel naar het buitenland vertrekt.
pi_56351147
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:31 schreef sjimz het volgende:

[..]

Stekelenburg heeft dit jaar al punten gepakt met de strafschoppen die hij heeft gestopt.

Op dit moment is Stekelenburg beter maar Velthuizen heeft zeker heel veel potentie.
Als hij zich zo blijft doorontwikkelen dan gaat hij Stekelenburg voorbij.
Laat hem lekker nog minimaal een jaar bij Vitesse blijven en daarna naar een duitse club ofzo.
True, maar Velthuizen heeft er ook 1 of 2 gestopt. Stekelenburg vind ik er nooit echt overtuigend of doortastend uitzien. Maar enkele keren heb ik hem een goede wedstrijd zien keepen. Ik kijk natuurlijk niet alles (Velthuizen wel), maar over Stekelenburg hoor je eigenlijk zelden iets. Hij wordt altijd met VD Sar vergeleken, maar dat heeft volgens mij niets te maken met voetbaltechnische argumenten, eerder sentimentele. Velthuizen blinkt bijna iedere week uit, het is niet voor niets dat dat ook elke wedstrijd benadrukt wordt door de commentatoren.
pi_56351158
quote:
Die kerel pakt heel weinig punten voor zijn ploeg.
En toen stopte ik met lezen
pi_56351178
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:45 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

En toen stopte ik met lezen
Is ook niet een van je kwaliteiten vermoed ik
pi_56351270
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:45 schreef DeVinger het volgende:

[..]

True, maar Velthuizen heeft er ook 1 of 2 gestopt. Stekelenburg vind ik er nooit echt overtuigend of doortastend uitzien. Maar enkele keren heb ik hem een goede wedstrijd zien keepen. Ik kijk natuurlijk niet alles (Velthuizen wel), maar over Stekelenburg hoor je eigenlijk zelden iets. Hij wordt altijd met VD Sar vergeleken, maar dat heeft volgens mij niets te maken met voetbaltechnische argumenten, eerder sentimentele. Velthuizen blinkt bijna iedere week uit, het is niet voor niets dat dat ook elke wedstrijd benadrukt wordt door de commentatoren.
Stekelenburg heeft dezelfde sobere uitstraling die Van der Sar ook heeft.
Bij Velthuizen heb ik af en toe nog het idee dat er perse een showelement per wedstrijd uitgevoerd moet worden.
pi_56351317
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:49 schreef sjimz het volgende:

[..]

Stekelenburg heeft dezelfde sobere uitstraling die Van der Sar ook heeft.
Bij Velthuizen heb ik af en toe nog het idee dat er perse een showelement per wedstrijd uitgevoerd moet worden.
Stekelenburg is een saaie drol, Velthuizen heeft karakter, misschien is dat het verschil?
(overigens boeit dat voetbaltechnisch niet, maar het geeft wel kleur)
  zondag 27 januari 2008 @ 22:52:03 #271
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56351345
Check ook het interview @ Vi.nl. Velthuizen KAN ook echt niet stilstaan
pi_56351348
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:46 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Is ook niet een van je kwaliteiten vermoed ik
Hetgene wat jij nu constateert over Steek is al een teken dat jij 'm amper in actie hebt gezien dit seizoen. Hij stopte cruciale pingels tegen Heracles, NEC en AZ en heeft ons vaak in de race gehouden met voortreffelijke reddingen. Zoals hij zelf aangeeft is hij dit seizoen constanter dan ooit geworden en dat bewijst hij iedere week. Dit is met afstand zijn beste seizoen uit z'n carrière .
pi_56351536
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:50 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Stekelenburg is een saaie drol, Velthuizen heeft karakter, misschien is dat het verschil?
(overigens boeit dat voetbaltechnisch niet, maar het geeft wel kleur)
Maar kleur hebben binnen de lijnen hoeft niet altijd een voordeel te zijn.
Ik heb Velthuizen mooie reddingen zien maken, maar ook vaak onnodig showduiken zien maken.
Wat natuurlijk wel weer leuk is voor het publiek en de mensen thuis voor de tv.
pi_56352058
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Hetgene wat jij nu constateert over Steek is al een teken dat jij 'm amper in actie hebt gezien dit seizoen. Hij stopte cruciale pingels tegen Heracles, NEC en AZ en heeft ons vaak in de race gehouden met voortreffelijke reddingen. Zoals hij zelf aangeeft is hij dit seizoen constanter dan ooit geworden en dat bewijst hij iedere week. Dit is met afstand zijn beste seizoen uit z'n carrière .
Dit klinkt al beter.

Dat mocht ook wel he, eeuwig talent begon het te worden. Het zal mij benieuwen, ik vind hem nog steeds niet overtuigend overkomen.
  maandag 28 januari 2008 @ 00:00:57 #275
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_56352969
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:57 schreef Klingon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Is geïnteresseerd in twee spelers uit de Eredivisie: Affelay en Velthuizen.

Opbokken met die gast. Op zich een compliment voor Velthuizen, maar dit moet nu echt gaan stoppen, anders wordt de Eredivisie nooit sterker. Laatst zaten ze ook al voor Nijland te koekeloeren, en zo gaat dat tegenwoordig voor ieder talent dat z'n kop boven het maaiveld uitsteekt. Spelers als Piet zijn hier nodig, laat ze maar ergens anders goedkoop gaan winkelen, of iets met een jeugdopleiding, maar rot in ieder geval op uit onze stadions.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_56353402
Ik ben het helemaal met je eens Kriegel, maar ja, zo werkt het internationale voetbal tegenwoordig. Enige waar je nog op kunt hopen is het nuchtere relativeringsvermogen van een speler. Spelers die niet gaan zweven als ze een paar nulletjes extra op een conceptcontract zien staan. En ik geloof dat Pietje wel zo'n nuchtere speler is. Die weet heus wel dat 'ie moet spelen, spelen, spelen en niet op de bank moet zitten bij bv. Arsenal.
  maandag 28 januari 2008 @ 00:25:48 #277
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56353492
Waarom spelen Nijmeegse talenten altijd in Arnhem?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  maandag 28 januari 2008 @ 00:27:40 #278
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56353534
als piet maar niet zo eindigt als westerveld. Overigens vind ik stekelenburg nog steeds onzeker overkomen, piet daarentegen niet.

Piet moet een engels subtoppertjeuitzoeken die een oude keeper heeft. Portsmouth bijvoorbeeld, bij tottenham zou hij zelfs kans maken op een basislek. Ik denk dat iedereen het er wel mee ens is dat hij niet naar een topclub moet.
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_56353557
Velthuizen is een groot talent, maar je hebt gezien hoelang het duurde bij Stekelenburg tot hij echt doorbreekt, zal vast nog wel een mindere periode aankomen, lijkt me slim voor hem om nog zeker 3 tot 4 jaar in Nederland te blijven.
  maandag 28 januari 2008 @ 00:35:23 #280
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_56353660
quote:
Op maandag 28 januari 2008 00:21 schreef Klingon het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens Kriegel, maar ja, zo werkt het internationale voetbal tegenwoordig. Enige waar je nog op kunt hopen is het nuchtere relativeringsvermogen van een speler. Spelers die niet gaan zweven als ze een paar nulletjes extra op een conceptcontract zien staan. En ik geloof dat Pietje wel zo'n nuchtere speler is. Die weet heus wel dat 'ie moet spelen, spelen, spelen en niet op de bank moet zitten bij bv. Arsenal.
Klopt, dus daar vestig ik m'n hoop op. Piet raak je in ieder geval niet kwijt aan geld, dat vind ie zelfverklaard niet belangrijk.

Kijk, dat ie niet lang meer bij Vitesse zal blijven staat vast, maar dat geeft niet zoveel, als ie maar in Nederland blijft. PSV of Ajax is de beste volgende stap, die laatste raakt bijvoorbeeld binnenkort Steek kwijt, dan is Pietje bij uitstek een speler die ze nodig hebben willen ze ook maar kans hebben weer eens Europees te presteren, en dat is wat we als competitie an sich nu heel goed kunnen gebruiken.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')