Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:02 schreef miss_sly het volgende:
Ja, zootje he?Komt goed....hoop ik
Nu een extra reden om voor de kaartjes in aanmerking te komen: we moeten ook een kinderkamer gaan maken in dit huisook daarvoor kunnen we wel inspiratie gebruiken
Ja, daar zat ik net ook aan te denken idd ja, de kinderkamer!quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:02 schreef miss_sly het volgende:
Ja, zootje he?Komt goed....hoop ik
Nu een extra reden om voor de kaartjes in aanmerking te komen: we moeten ook een kinderkamer gaan maken in dit huisook daarvoor kunnen we wel inspiratie gebruiken
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:36 schreef dahei het volgende:
Ik wil graag de kaarten omdat ik 1 november een nieuw huis het gekocht dat twee keer zo groot is als mijn huidige huis. Er moet dus veel aan gebeuren en ook hebben we nieuwe meubels nodig. Hiernaast heb ik nog nooit iets gewonnen op Fok.
Ik heb hier echt iets aan!
[afbeelding]
Same, maandag lagen ze op de mat, thanks Marsepein (& anderen). Ik zal proberen wat leuke foto's te schieten en een sfeerverslagje te typen!quote:Op maandag 24 september 2007 18:49 schreef becky27 het volgende:
jeeej ik heb de kaarten binnen, BEDANKT!!
quote:Mensen - veel mensen en foto's - veel foto's:
Na 85 foto's en flitsen gaf de batterij het op en toen waren we nog niet halverwege.
Hier een selectie van opvallende (hebbe)dingen.
Relatief veel verlichting omdat wij zoekend zijn.
Documentatie zit nog in de tas om uit te zoeken en alsnog weg te gooien.
Bij vragen lees ik het wel en anders is het te vinden (?) op de site www.woonbeurs.nl
en in de bladen de komende maanden.
Nieuw geintroduceerd plaatmateriaal: het komt uit het magna van vulkanen.
de rechter heet iets met Zilver.
de rechter plaat met grote kiezels en stenen , meegesleurd door lava:
Voor een indicatie: ¤ 500/meter![]()
Een variatie 1000 euro op de Hide & Slide van Casteleijns (mooier) van ongeveer 3000,
die staat al even op het verlanglijstje.![]()
Voorbeeld van een achterwand met bescheiden glasplaat:
Voorbeelden en detailsvan kamers-en-suite.
Architraven van massief grenen en gespoten.![]()
Een grappige kast / planken uitvoering in een keuken van een voorbeeldhuis:![]()
De trends in verlichting, grote en kleine:![]()
![]()
![]()
![]()
Designradiator:![]()
Gekke muur objekten:
Nare:
Leuke variatie:![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |