quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:06 schreef Armageddon het volgende:
Die met de electrische apparaten toch?
Nee met kleding.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:06 schreef Armageddon het volgende:
Die met de electrische apparaten toch?
Die halve tamme?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:10 schreef Armageddon het volgende:
Zo, vrachtwagen van mijn werk is onderweg met Haage John als chauffeur.
Er passen meer flesjes, potjes, schaaltjes, bakjes en doosjes in een verhuisdoos als je ze eerst platdrukt/stamptquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:13 schreef Armageddon het volgende:
Zit inmiddels al op 7 dozen. Wat een tiefuszooi verzamelen die vrouwen toch.
Als hij daarna gewoon door rijd is er in feite niks aan de handquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:12 schreef Armageddon het volgende:
Ja tis te hopen dat ie geen Turk onderweg tegenkomt want daar rijdt ie zo overheen.
Of je kan ze beschermen door eventuele knuffeldieren open te scheuren en ze daarin te doenquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Er passen meer flesjes, potjes, schaaltjes, bakjes en doosjes in een verhuisdoos als je ze eerst platdrukt/stampt.
Met een paar extra schroefjes om het nog leuker te maken.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:23 schreef Houzer het volgende:
Alle electrische apparaten uit elkaar schroeven om ruimte te besparen.
En dan alle boutjes en schroefjes bij elkaar in 1 bakje stoppen.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Met een paar extra schroefjes om het nog leuker te maken.
Alleen trekt-ie dan ook in je droger, en da's dan weer minder.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:29 schreef Houzer het volgende:
Ik zou nog wel eerst haar kleding netjes wassen.
Maar dan alles bij elkaar gooien en op 90 graden.
Alles in een mand erover heen pissen, daarna in de droger, dan trekt de zeiklucht er lekker in.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:33 schreef Armageddon het volgende:
Zeau! Heb net even een Kest boom van anderhalve meter in één verhuisdoos gestopt inclusief ballen. Het rammelt wel wat.
Ik heb geen idee wat ik aan het inpakken ben. Ik pleur gewon alles erin.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:42 schreef Houzer het volgende:
Wat moet je nog meer inpakken?
Ik zou 1 doos vullen met je huisvuil van dit momentquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik aan het inpakken ben. Ik pleur gewon alles erin.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:58 schreef Armageddon het volgende:
God wat een lekker gevoel!
PROPPEN!
Jij bent gelukkig niet zo'n rancuneus tiepje he?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:02 schreef Houzer het volgende:
Heb je toevallig een pot vitamine pillen en een pot laxeer pillen liggen?
FF de inhoud omwisselen en de vitamine pillen pot in een doos douwe.
Nja ik vond eerwraak wat te ver gaan.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij bent gelukkig niet zo'n rancuneus tiepje he?.
Alles van Merel ook buiten zettenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:05 schreef Armageddon het volgende:
Zo vrachtwagen staat voor de deur. Even laden die handel.
Die Houzer heeft beste ideeën ouwe!quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij bent gelukkig niet zo'n rancuneus tiepje he?.
Denk niet dat ze het merktquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:08 schreef Armageddon het volgende:
Die vrachtwagen kan koelen tot -4 even aanzetten maar he?
+3 scherp & grappig!quote:
quote:Zeg maar niets meer
Ik ga wel weg als je dat wilt
Zeg maar niets meer
Laat me maar gaan
Wees nu maar stil
Refr:
Maar dit is de laatste keer
Ik weet jij kijkt nu op me neer
Maar straks als het beter gaat
Hoop ik dat je voor me staat
Ach zeg maar niets meer
Ik ga wel weg dan ben je vrij
Zeg maar niets meer
Jij was al maanden niet van mij
Refr:
Maar als het straks beter gaat
En dan
Zie ik jou niet staan en zeg
Dat je beter kunt gaan
Je zei
Ik blijf je trouw
Ik heb nooit gelooft in jou
Refr:
Maar als het mij straks beter gaat
Maar dan
Zie ik jou niet meer staan en zeg
Dat je beter kunt gaan
Je zei
Ik blijf je trouw
Ik heb nooit gelooft in jou
Ooooh dit is de laatste keer
Ik weet jij kijkt op me neer
Maar als het strakjes beter gaat
Nee dan zie ik jou niet staan
En zeg dat je beter kunt gaan
Je zei me ik blijf je trouw
Mooiquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:14 schreef Armageddon het volgende:
Met je karakteristieke pandje in Deflt. Merel krijg de pleures kapsoneswijf!
En Peter! Peter moet ook de pleuris!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:14 schreef Armageddon het volgende:
Met je karakteristieke pandje in Deflt. Merel krijg de pleures kapsoneswijf!
Peter gun ik een aidsprik in zn nekquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
En Peter! Peter moet ook de pleuris!!,
.
*stil*quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:20 schreef Armageddon het volgende:
En ik weet dat je hier meeleest. Zorg alsjeblieft dat je ma alleen thuis is vanavond want ik hoef die kop van je niet meer te zien. Begrepen?
Scherp.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Wanneer ga je je icon veranderen Arma?
Wat voor icon wil je?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:22 schreef Armageddon het volgende:
Iemand hier die een vette nieuwe avatar voor me kan maken trouwens?
Zo klaar. Ben alleen op school, geen photoshop hier. Maak wel iets als ik thuis ben.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:24 schreef Armageddon het volgende:
Iets met dezelde avatar maar dan met "vrouwen zijn allemaal hoeren"
Zó erg? Doe's plaatsen?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:26 schreef Armageddon het volgende:
En lelijk die gozer. Echt zuks een beledeging voor Arma. Zeg maar een soort makaaij maar dan lid van de jostiband.
Is goed ouwe!quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zo klaar. Ben alleen op school, geen photoshop hier. Maak wel iets als ik thuis ben.
Dit dus. Misschien kan ik 'm nog leuk photoshoppen. Maak je er ene poster van plak je die op de muur bij Merel.quote:
Ze vraagt net hoe laat ik kom?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:32 schreef Jarno het volgende:
Maar ga je die dozen gewoon brandend uit die vrachtwagen flikkeren onder het langsrijden of wat?
(ja ik ga nu gewoon meedoen hoor)
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:35 schreef Jarno het volgende:
Echt, Peter ook. En voetballer. Alleen al van die combo straalt de middelmatigheid af gewoon. En daar ga je dan 'dingen' mee doen..
Het feit dat er een voetballer in betrokken is , is al genoeg.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:36 schreef Merel het volgende:
Jullie horen maar één kant van het verhaal.
Vertel jouw kant dan maar! En niet gaan lopen ouwehoeren zoals je tegen mij hebt gedaan de hele tijd.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:36 schreef Merel het volgende:
Há. Lange frans is ook in tha house.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:38 schreef Houzer het volgende:
Peter strikte zijn veter.
Hij stond op de 11 meter.
Hij dacht ik ga scoren beter.
Je vader neukte zijn zus anaal.
En nu ben jij als inteeltbaby de pispaal.
Nu denk je te gaan scoren verdraaid!
Helaas de kanker in je lichaam is al te ver uitgezaaid.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:38 schreef just me het volgende:
Los van het feit dat het voor jou en arma alletwee even kut is. Is dit voor de mensen die meeposten niks meer dan een lolletje. De grappen die hier gemaakt worden over jullie spullen en jullie leven zijn niet meer dan dat. Het zijn grappen. De manier waarop het uitgegaan is, en de reden gaan ons geen ene kloot aan. Als jij of arma ook maar enigzins denken dat de mening over de ander ook maar een klein beetje bijgesteld wordt door de dingen hier in dit topic, of als jullie je alletwee ook maar iets aan moeten trekken van de dingen niet door elkaar gezegd hier. Dan zitten jullie fout. Het is een uitlaatklep voor Arma, niets meer. Niets minder.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:36 schreef Merel het volgende:
nee gewoon verstandig!quote:
Amenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:42 schreef GI het volgende:
[..]
Los van het feit dat het voor jou en arma alletwee even kut is. Is dit voor de mensen die meeposten niks meer dan een lolletje. De grappen die hier gemaakt worden over jullie spullen en jullie leven zijn niet meer dan dat. Het zijn grappen. De manier waarop het uitgegaan is, en de reden gaan ons geen ene kloot aan. Als jij of arma ook maar enigzins denken dat de mening over de ander ook maar een klein beetje bijgesteld wordt door de dingen hier in dit topic, of als jullie je alletwee ook maar iets aan moeten trekken van de dingen niet door elkaar gezegd hier. Dan zitten jullie fout. Het is een uitlaatklep voor Arma, niets meer. Niets minder.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:42 schreef GI het volgende:
De manier waarop het uitgegaan is, en de reden gaan ons geen ene kloot aan.
Dan kenne we toch niet meeleze Kim!!!1111quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:44 schreef k_i_m het volgende:
Was hier niet de pm-functie voor uitgevonden?.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:42 schreef GI het volgende:
[..]
Los van het feit dat het voor jou en arma alletwee even kut is. Is dit voor de mensen die meeposten niks meer dan een lolletje. De grappen die hier gemaakt worden over jullie spullen en jullie leven zijn niet meer dan dat. Het zijn grappen. De manier waarop het uitgegaan is, en de reden gaan ons geen ene kloot aan. Als jij of arma ook maar enigzins denken dat de mening over de ander ook maar een klein beetje bijgesteld wordt door de dingen hier in dit topic, of als jullie je alletwee ook maar iets aan moeten trekken van de dingen niet door elkaar gezegd hier. Dan zitten jullie fout. Het is een uitlaatklep voor Arma, niets meer. Niets minder.
Ik hoef ook niet mee te lezenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan kenne we toch niet meeleze Kim!!!1111
Begrijp je nou waarom ik 'n nacht samen met Knut geslapen hebquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:47 schreef just me het volgende:
[..]
Begrijp je nou waarom ik 'n nacht samen met Knut geslapen heb![]()
Euhm...?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:47 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:47 schreef just me het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo grappig vandaag?quote:
Meeting in A'dam. Er bleven een berg fokkers bij mij slapen. Justme was de enige vrouw, dus die mocht in bed. MAar alleen als ze aan haar kant bleefquote:
Na-effect van frozen pints en white widow denk ikquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo grappig vandaag?.
joh had ze even lekker nieuwsgierig gehoudenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:50 schreef GI het volgende:
[..]
Meeting in A'dam. Er bleven een berg fokkers bij mij slapen. Justme was de enige vrouw, dus die mocht in bed. MAar alleen als ze aan haar kant bleef
*ril*
Ah kee.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:50 schreef GI het volgende:
[..]
Meeting in A'dam. Er bleven een berg fokkers bij mij slapen. Justme was de enige vrouw, dus die mocht in bed. MAar alleen als ze aan haar kant bleef
*ril*
Ik heb een reputatie hoog te houden.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:52 schreef just me het volgende:
[..]
joh had ze even lekker nieuwsgierig gehouden![]()
Maarten en ik zijn thuis vanavondquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:53 schreef Armageddon het volgende:
justme, ben jij of erwin vanavond thuis?
ik woon nu officieel samen dus ik ookquote:
Boeien.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:58 schreef Jerruh het volgende:
overigens, ehm... mijn afstudeerplan is goedgekeurd. weer es wat ander nieuws dan slapende Just Me's en verhuisdoosstampij
.
Ja bevalt dat wat ?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:57 schreef just me het volgende:
[..]
Maarten en ik zijn thuis vanavond
[..]
ik woon nu officieel samen dus ik ook
Mooi, heb je plek voor een zooi dozen of moet ik ze opslaan ergens?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:57 schreef just me het volgende:
[..]
Maarten en ik zijn thuis vanavond
Als je een homo was zou ik je een relnicht noemenquote:
Moet ik ookquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:01 schreef Jarno het volgende:
Lunch!
He de enige Homo hier ben jij he.quote:
Dat moet je met Katja regelenquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mooi, heb je plek voor een zooi dozen of moet ik ze opslaan ergens?
en dat zonderquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:11 schreef just me het volgende:
[..]
Dat moet je met Katja regelen
* just me is weer weg![]()
sorryquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en dat zonder
valt me tegen schat.
Nu nog niet echt tijd, maar ik zal binnenkort eens kijken J.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:10 schreef Jerruh het volgende:
ey UI..
als je trouwens nog geinteresseerd bent, een deel van de foto's van tsjernobyl en Kiev staan nog [url=jerruh.hyves.nl]hier[/url].
zal ook nog wel een verhaaltje typen in TRV U.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nu nog niet echt tijd, maar ik zal binnenkort eens kijken J.
Tof.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:19 schreef Jerruh het volgende:
zal ook nog wel een verhaaltje typen in TRV U..
*nog aan het wakker worden is*
Kan je beter naar de Brazilbar gaan lijkt me, stukje goedkoper en als het niets is kan je altijd nog gewoon de kroeg inquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:28 schreef UIO_AMS het volgende:
O ja Arma, de enige remedie die ik ken tegen postrelatiegezeik is een reis boeken naar Zuid Amerika en daar alles neuken wat vrouwelijk, 18+ en lekker is. En dan de volgende dag lekker schijnheilig met het neukvlees in kwestie naar een kerk gaan om een kaarsje op te steken als een soort boetedoening. Nou ja, dat laatste is natuurlijk optioneel.
Men hou op. Ik heb op het moment hetzelfde gevoel over vrouwen als dat ik over de Islam heb. Uitroeien.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:28 schreef UIO_AMS het volgende:
O ja Arma, de enige remedie die ik ken tegen postrelatiegezeik is een reis boeken naar Zuid Amerika en daar alles neuken wat vrouwelijk, 18+ en lekker is. En dan de volgende dag lekker schijnheilig met het neukvlees in kwestie naar een kerk gaan om een kaarsje op te steken als een soort boetedoening. Nou ja, dat laatste is natuurlijk optioneel.
Dat kan natuurlijk ook in de Brazilbar, maar dat haalt het niet bij een tropisch strand met meer lekkere wijven om je heen dan je voor mogelijk hield. Fuck goedkoop, zou ik dan zeggen. Plus je zit niet in je thuisomgeving. En er is vast wel een psychologische verklaring te vinden waarom dat beter is.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Kan je beter naar de Brazilbar gaan lijkt me, stukje goedkoper en als het niets is kan je altijd nog gewoon de kroeg in.
Issie ziek?quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:36 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben even naar de dokter. Daar moest ik nu met spoed heen namelijk.
Uiteraard is jouw oplossing leukerquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook in de Brazilbar, maar dat haalt het niet bij een tropisch strand met meer lekkere wijven om je heen dan je voor mogelijk hield. Fuck goedkoop, zou ik dan zeggen. Plus je zit niet in je thuisomgeving. En er is vast wel een psychologische verklaring te vinden waarom dat beter is.
Heb je je eigen bloed over haar kleding doen stromen? Ga verdomme naar een abbatoir man. Varkensbloed werkt net zo goed qua effect.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:36 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben even naar de dokter. Daar moest ik nu met spoed heen namelijk.
Ze is toch geen moslim?quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb je je eigen bloed over haar kleding doen stromen? Ga verdomme naar een abbatoir man. Varkensbloed werkt net zo goed qua effect.
Wie heeft het nu weer over moslims?quote:
Arma.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wie heeft het nu weer over moslims?![]()
ik denk dat het er eerder mee te maken heeft dat zelfs vrouwen geen bloed uit hun kleren kunnen krijgenquote:
Jawel hoor!quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik denk dat het er eerder mee te maken heeft dat zelfs vrouwen geen bloed uit hun kleren kunnen krijgen.
Vooral dat bruine dikkige bloed, wanneer je aan de rooie klats bent, krijg je zeker makkelijk uit je witte D&G broek wanneer je doorgelekt bent?quote:
Ja doe is gek !quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:15 schreef n00cL30n het volgende:
Oef... zo maar ff weer vacatures doornemen.
Wasda?quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:20 schreef Armageddon het volgende:
Zeau! even een bvo'tje
zo te horen ben je zelf ook niet vies van een rooie klats, nadat vrouwlief toch weer es iets anders wilde proberen in bedquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:00 schreef Houzer het volgende:
[..]
Vooral dat bruine dikkige bloed, wanneer je aan de rooie klats bent, krijg je zeker makkelijk uit je witte D&G broek wanneer je doorgelekt bent?
dat weet je toch?quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zo te horen ben je zelf ook niet vies van een rooie klats, nadat vrouwlief toch weer es iets anders wilde proberen in bed.
Tuurlijk weet ik datquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat weet je toch?
Biertje voor onderweg
quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:35 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ze heeft me gister wel vastgebonden en geblinddoekt![]()
Heul nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
en daarna liep ze weg om met een andere vent te daten.
Ik dacht al waarom noemt ze mij nou steeds Ludoquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:37 schreef HeatWave het volgende:
stofzuiger erop en GTST kijken gok ik zo.
"schat, wat heb je vandaag last van een ruwe tong... en je hijgt zo hard dit keer.... en is dat vaginaal vocht of ben je zo aan het kwijlen... hihihihi dit kietelt.... en je bent niet echt spraakzaam..."quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:37 schreef Houzer het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Of het moet de hond geweest zijn die mn ballen aan het likken was gister![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"schat, wat heb je vandaag last van een ruwe tong... en je hijgt zo hard dit keer.... en is dat vaginaal vocht of ben je zo aan het kwijlen... hihihihi dit kietelt.... en je bent niet echt spraakzaam..."
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
tvp
ik kan het HIER horen jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:53 schreef Armageddon het volgende:
ik schrijf mijn eigen lied!!!!!!!!!!! Ze gelooft in mij!
Die stereo hier staat hier hard he. Beetje heineken music hal nivo.
Tief de rest lekker naar buiten, tiz weekend manquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:55 schreef Armageddon het volgende:
Maaruh genoeg geleuter. Even weer inpakken hier.
hulp nodig?quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:56 schreef Armageddon het volgende:
Auto staat al aardg vol.
je had toch een vrachtwagen?quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:56 schreef Armageddon het volgende:
Auto staat al aardg vol.
als je nou zondag in rage was, had ik het nog gedaan ook! kon ik meteen weer es met Just me babbelen!quote:
Het is niet echt een social event, J.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je nou zondag in rage was, had ik het nog gedaan ook! kon ik meteen weer es met Just me babbelen!
Kuthoeren zijn het, ALLEMAAL!!!!!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:07 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoef met geen van twee meer te babbelen ouwe.
Ongezien dan he!quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:10 schreef Armageddon het volgende:
Ze hoeven hier ook hun kop niet meer te vertonen want ik ben het echt zat. Met je één kant van het verhaal. Kirijg de tiefus!
Goed punt ouwe!quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:05 schreef Armageddon het volgende:
[quote]Op vrijdag 7 september 2007 14:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
je had toch een vrachtwagen?
[/quote
Een vrachtwagen is ook een auto ouwe!
och beetje sjouwen, ragen etc is nooit weg hoor...quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is niet echt een social event, J.. Gok ik zo.
Het kan dus NIET, snap je dat begrip: slotje?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
Dierengevechten promoten op FOK!, het kan allemaal
serieus topic gesloten,
Mag best. Gaat ook nergens over dit. Maar ik ben klaar hier.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:20 schreef GI het volgende:
Arma, slik even wat dingen door en haal dit uit de publieke en los het gewoon buiten FOK! om op. Ik krijg last van plaatsvervangend schaamte gevoel.
Halleee.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi.
Echt elke keer als je denkt dat muziek niet dommer, breinlozer, inhoudslozer en achterlijk kan komen ze met iets nieuws....quote:Boys lyrics by Mia..
Boyz there (How many)
Boyz there (How many)
How many tequilas in the place?
How many beers are in the case?
Boyz there (How many)
Boyz there (How many, how many)
How many dutty wine swing it away?
How many shots without a chase?
Boyz there (How many)
Boyz there (How many)
How many mash up and in a haze?
How many wacky dip fall on their head?
Boyz there (How many)
Boyz there (How many)
How many no money boyz are crazy
How many boyz are raw?
How many no money boyz are rowdy
How many start a war? (x2)
[ Boys lyrics found on http://www.completealbumlyrics.com ]
Hey now
Let me go, hey now
Can we go ridin' up a dirty track up in Laventille
Will you, show me before I make it back somewhere I can chill?
Hey now
Let me go, hey now
Can we go ridin' up on motorbikes up to Sugar Hill
Cooking chicken on the wall
With the system up on full
What we do now
Duppa bounce
Dem der
Duppa bounce
Oh gosh, it's the new warlord
Boyz there (How many)
Boyz there (How many)
How many no money boyz are crazy
How many boyz are raw?
How many no money boyz are rowdy
How many start a war?
Dat ben ik heus niet hoor!quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:32 schreef Jerruh het volgende:
ik moet bij JK nog steeds denken aan
[afbeelding]
ik ben dan ook thans blij dat ik je al eens in het echte leven heb aanschouwd en daardoor deze misvatting gelukkig niet kan makenquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat ben ik heus niet hoor!
Ik ken het niet. Gelukkig.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt elke keer als je denkt dat muziek niet dommer, breinlozer, inhoudslozer en achterlijk kan komen ze met iets nieuws....
De menselijke gave om debiel te doen, amazing!!!
Dus jij schildert niet over C&A kleding, en roept dan heel hard, dat je je eigen kleding ontwerpt?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat ben ik heus niet hoor!
Ah ik ben niet de enige die het vreselijk vind zie ik alquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waar ik me wel verschrikkelijk aan stoor, zijn al die singersongwritertjes van tegenwoordig, die klinken alsof ze niet WILLEN zingen maar het moeten omdat er een manager met shotgun achter staat in de studio. Types als Gaven Mcgraw enzo. ZING DAN NIET!!!111111
en dan hebben we het nog nitet gehad over entertainsters die een liedje als ccomeback willen maken omdat ze zo willen laten zien dat ze toch echt wel uit de periode van sliploze kontputaffaires, drankmesjogges en voogdijperikelen zijn...quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Gelukkig.
Waar ik me wel verschrikkelijk aan stoor, zijn al die singersongwritertjes van tegenwoordig, die klinken alsof ze niet WILLEN zingen maar het moeten omdat er een manager met shotgun achter staat in de studio. Types als Gaven Mcgraw enzo. ZING DAN NIET!!!111111
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Gelukkig.
nee niks garpigsquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:10 schreef Jarno het volgende:
Zelfs geen luuke topics.
waddan!quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:13 schreef Armageddon het volgende:
Staan er net twee pliesieagenten in me huis men! Ik schrik me de kenker!
WTF?quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:13 schreef Armageddon het volgende:
...quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:13 schreef Armageddon het volgende:
Lieve mamsquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:21 schreef Armageddon het volgende:
Ja ik lag te pitten hier, dus de telefoon niet gehoord had mijn ma de pliesie gebeld. Was ze bang dat ik een strip pillen had opgevreten.
Had je de deur open staan, of kun je die nu ook vervangen?quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:21 schreef Armageddon het volgende:
Ja ik lag te pitten hier, dus de telefoon niet gehoord had mijn ma de pliesie gebeld. Was ze bang dat ik een strip pillen had opgevreten.
Liesbreuk suckagequote:Op vrijdag 7 september 2007 16:56 schreef boem-dikkie het volgende:![]()
Spier verrekt in mijn lies ofzodoet pijjnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Menn.. dat had ik al met die huilebalk/jankbak van Coldplay...quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Ah ik ben niet de enige die het vreselijk vind zie ik al![]()
Veel succes dan maar alvast vanaaf Arma!quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:46 schreef Armageddon het volgende:
Zo staan al een zooi dozen klaar om verscheept te worden. Heb d'r net nog even gebeld dat ik die kop van d'r vanavond niet meer hoef te zien. Dat ze even heel ver weg blijft van het afleveradres.
Ik zeg nog zo.. Geen axe-kick als je koud bent.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:56 schreef boem-dikkie het volgende:![]()
Minderrr... wordt zeker rustig aan doen dit weekend?quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:56 schreef boem-dikkie het volgende:![]()
Nja ik probeer dus iemand te regelen om met mij te ruilen morgenquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Minderrr... wordt zeker rustig aan doen dit weekend?
gaat ruilen bij jullie ua dienst net zo makkelijk als bij ons? zo ja, succes morgenquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nja ik probeer dus iemand te regelen om met mij te ruilen morgen
Werk in de horeca en moet om 10 uur 's ochtends beginnen tot en met 's avonds. Dat is dus nogal kut. Nou is het niet zo dat ik hélemaal niet meer kan lopen maar om nou de hele dag te werken lijkt me ook niet echt bevordelijk voor de situatie
.
We hebben in totaal 7 mensen in de bediening.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gaat ruilen bij jullie ua dienst net zo makkelijk als bij ons? zo ja, succes morgen.
komt bekend voor... althans, bij ons heb je alleen maar nachturen... maar de ene wil alleen maar eens in de twee weken werken, de ander heeft altijd iets ingeplanned, weer een ander heeft haar arm gebroken en weer een ander wil niet meer dan twee dagen per weekend... met als gevolg dat ik nu al een aantal weken lang 20 uur in drie nachten draai...quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
We hebben in totaal 7 mensen in de bediening.
1 kan niet. 1 is net geopereerd en kan dus ook niet. 1 moet zondag al om 10 uur. en de andere 3 moeten 's avonds al werken en dan ik dus nog.ruilen wordt een béétje lastig tenzij 1 van de avondmensen wil doorhalen tot 's avonds. Wat ik waarschijnlijk ook zou moeten als ik morgen moet werken.
kut hé.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
komt bekend voor... althans, bij ons heb je alleen maar nachturen... maar de ene wil alleen maar eens in de twee weken werken, de ander heeft altijd iets ingeplanned, weer een ander heeft haar arm gebroken en weer een ander wil niet meer dan twee dagen per weekend... met als gevolg dat ik nu al een aantal weken lang 20 uur in drie nachten draai...
ja wanneer kom je dan naar De Rechter hequote:Op vrijdag 7 september 2007 18:53 schreef Paxlie het volgende:
jerruh, wanneer ga je mij eens dronken voeren?
neem ik die bleu ook wel mee
quote:
nog gesproken met haar over de situatie of alleen dozen gedropt @ just_me?quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:01 schreef Armageddon het volgende:
Hoi!
Vandaag even een zooi dozen afgeleverd in Delft. Morgen de rest van de pleurisbende.
Ze wilde nog praten maar dat had ze eerder moeten doen. Het is te laat nu.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:05 schreef Paxlie het volgende:
[..]
nog gesproken met haar over de situatie of alleen dozen gedropt @ just_me?
ik zit aan de vieux, maar er staan hier nog 3 kratten pils. Die zullen toch ooit op moeten dus waarom niet nuquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dank je! Neem er zelf ook één.
Opzuipen die handel!quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:14 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik zit aan de vieux, maar er staan hier nog 3 kratten pils. Die zullen toch ooit op moeten dus waarom niet nu
idd!quote:
Hehehehe...quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
idd!
al had ik eigenlijk gewoon op de volendammer kermis moeten zijn en nu ergens in een goot moeten liggen
Maar het levert ongetwijfeld een leuk filmpje voor de weblog op.quote:Op zondag 9 september 2007 14:19 schreef boem-dikkie het volgende:
van een 2 meter hoog standbeeld af flikkeren bevorderd niet echt mijn lichaam![]()
Helaas geen filmpje van zover ik weet. Vond het gister wel grappig. Vandaag ook nog wel , maar helaas vandaag wel iets meer last van dan gisterquote:Op zondag 9 september 2007 15:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar het levert ongetwijfeld een leuk filmpje voor de weblog op.
quote:Op zondag 9 september 2007 15:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Helaas geen filmpje van zover ik weet. Vond het gister wel grappig. Vandaag ook nog wel , maar helaas vandaag wel iets meer last van dan gisterwhehe.
Ik heb feestje nu.![]()
zo'm wok toko is géén, ik herhaal, géén restaurantquote:Op zondag 9 september 2007 20:48 schreef boem-dikkie het volgende:zo. Terug van wok restaurant! LEKKER
.
Zometeen nog een verjaardag. Bij iemand met een bar in huis, zo hoort dat.
Dit was redelijk netjes voor elkaar. Dus ik noem het maar wel zoquote:Op zondag 9 september 2007 22:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
zo'm wok toko is géén, ik herhaal, géén restaurant
netjes voor elkaar, als in verse ananas in de bakjes en een bordje "kinderen verboden" bij de ingang?quote:Op zondag 9 september 2007 22:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dit was redelijk netjes voor elkaar. Dus ik noem het maar wel zo![]()
Nee.quote:Op zondag 9 september 2007 23:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
netjes voor elkaar, als in verse ananas in de bakjes en een bordje "kinderen verboden" bij de ingang?
quote:Op zondag 9 september 2007 23:34 schreef Adelante het volgende:
kut! J-beeb er stond een zwart konijn en bier!
Ben laatst wel weer 'ns op Stratum wat gaan drinken, maar geen konijnen gezienquote:Op zondag 9 september 2007 23:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]konijntjes
wanneer gaan we nou es dierentuinen... dat staat ook al zo'n vijf jaar in de planning
.
quote:Op zondag 9 september 2007 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ben laatst wel weer 'ns op Stratum wat gaan drinken, maar geen konijnen gezien
Dat had ik in Central Zoo NY, 't was -25 graden en alle dieren waren binnen. Wij waren ook een van de weinige toeristen die zich buiten waagden geloof ikquote:Op zondag 9 september 2007 23:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben in Praag nog in een dierentuin geweest. Alle dieren waren binnen en daar mocht je niet in. Dus ik heb lekker een middagje in de zon, lege hokken en grasvelden bekeken![]()
niet meer in dat gat bij tilburg?quote:
al eeuwen niet meerquote:Op zondag 9 september 2007 23:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
niet meer in dat gat bij tilburg?
Heerlijk héquote:Op zondag 9 september 2007 23:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat had ik in Central Zoo NY, 't was -25 graden en alle dieren waren binnen. Wij waren ook een van de weinige toeristen die zich buiten waagden geloof ik
Kut men.quote:Op maandag 10 september 2007 07:01 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben al vanaf 6.00 bezig op de zaak. Hele rotzooi vastgelopen. Dat kan er ook nog wel bij.
Het is allemaal kudt B! Jij ook sterkte!quote:Op maandag 10 september 2007 07:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kut men.Sterkte
Zal vandaag bezig met je icon, nog geen tijd voor gehad.
Meld me ziek vandaag, last van mijn been en voet. Hele nacht niet geslapen. Strontverkouden, hoesten en keelpijn en weet ik veel wat. Klere zooi.
Bredaquote:Op maandag 10 september 2007 00:00 schreef Jerruh het volgende:
al eeuwen niet meer.
en het was breda.
Gauw huiswaarts dan.quote:
Alleen maar goed dat je niet ziek bent toch ?quote:Op maandag 10 september 2007 08:08 schreef Armageddon het volgende:
Ik snap niet dat ik nog niet ziek ben. Mijn weerstand moet echt onder nul zijn op het moment.
onderdukt door overmedicatie?quote:Op maandag 10 september 2007 08:08 schreef Armageddon het volgende:
Ik snap niet dat ik nog niet ziek ben. Mijn weerstand moet echt onder nul zijn op het moment.
goed plan!quote:
Dat laat geen dag op zich wachten idd.quote:
Nou ik vreet al een tijdje niet echt normaal maar neem wel vitaminepillen enzo dus misschien dat dat de redding is.quote:
Dat is kut, mazzel dat je ouders dichtbij wonen.quote:Op maandag 10 september 2007 08:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik geloof een week. Ze tegelen alleen de vloer opnieuw. De woningstichting wil de rest niet doen.
Maar het plafond wordt ook nog behandeld en de muren boven de tegeltjes worden ook behandeld met één of ander goedje.
Gelukkig wonen m'n ouders op 5 minuten fietsafstand.
Ja ach.. de badkamer ziet er straks wel een stuk beter uit dan nu. Het is het waard.quote:Op maandag 10 september 2007 08:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat is kut, mazzel dat je ouders dichtbij wonen.
True. 14quote:Op maandag 10 september 2007 08:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ach.. de badkamer ziet er straks wel een stuk beter uit dan nu. Het is het waard.
Laten we maar hopen, maar je eetvermogen was toch alweer redelijk terug aan het komen, of ben ik nu in het warretje?quote:Op maandag 10 september 2007 08:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou ik vreet al een tijdje niet echt normaal maar neem wel vitaminepillen enzo dus misschien dat dat de redding is.
Heb ongeveer hetzelfde gehad... Hoefde maar iets van 6 weken bij mijn ouders te douchen.quote:Op maandag 10 september 2007 08:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ach.. de badkamer ziet er straks wel een stuk beter uit dan nu. Het is het waard.
Marktplaats?quote:Op maandag 10 september 2007 08:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Hey Arma of ander ICT-wezen.
Ik heb hier een Compaq laptopje. 512 MB ram, 2,4 Ghz en 40 gig hdd.
Wil hem verkopen maar heb géén idee hoeveel ik moet vragen.
De minpunten zijn dat er een barst zit vanaf rechts in het midden naar boven in het midden van het beeldscherm. Niet in het scherm zelf maar zeg maar binnen in. Dus er loopt een dunne zwarte lijn over het beeld, en de accu doet het niet meer.
Enig idee ?
50 euroquote:Op maandag 10 september 2007 08:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Marktplaats?
En anders 50 eurootjes ofzo?
Ik had ook zo'n oud kreng staan, heb hem van ellende maar bij de vuilniscontainer gezet. Vond MP teveel moeite...![]()
6 Weken? Oh mènquote:Op maandag 10 september 2007 08:50 schreef n00cL30n het volgende:
Heb ongeveer hetzelfde gehad... Hoefde maar iets van 6 weken bij mijn ouders te douchen.
(Die ook op 5 minuutjes afstand woonden.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |