quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:06 schreef Armageddon het volgende:
Die met de electrische apparaten toch?
Nee met kleding.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:06 schreef Armageddon het volgende:
Die met de electrische apparaten toch?
Die halve tamme?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:10 schreef Armageddon het volgende:
Zo, vrachtwagen van mijn werk is onderweg met Haage John als chauffeur.
Er passen meer flesjes, potjes, schaaltjes, bakjes en doosjes in een verhuisdoos als je ze eerst platdrukt/stamptquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:13 schreef Armageddon het volgende:
Zit inmiddels al op 7 dozen. Wat een tiefuszooi verzamelen die vrouwen toch.
Als hij daarna gewoon door rijd is er in feite niks aan de handquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:12 schreef Armageddon het volgende:
Ja tis te hopen dat ie geen Turk onderweg tegenkomt want daar rijdt ie zo overheen.
Of je kan ze beschermen door eventuele knuffeldieren open te scheuren en ze daarin te doenquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Er passen meer flesjes, potjes, schaaltjes, bakjes en doosjes in een verhuisdoos als je ze eerst platdrukt/stampt.
Met een paar extra schroefjes om het nog leuker te maken.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:23 schreef Houzer het volgende:
Alle electrische apparaten uit elkaar schroeven om ruimte te besparen.
En dan alle boutjes en schroefjes bij elkaar in 1 bakje stoppen.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Met een paar extra schroefjes om het nog leuker te maken.
Alleen trekt-ie dan ook in je droger, en da's dan weer minder.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:29 schreef Houzer het volgende:
Ik zou nog wel eerst haar kleding netjes wassen.
Maar dan alles bij elkaar gooien en op 90 graden.
Alles in een mand erover heen pissen, daarna in de droger, dan trekt de zeiklucht er lekker in.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:33 schreef Armageddon het volgende:
Zeau! Heb net even een Kest boom van anderhalve meter in één verhuisdoos gestopt inclusief ballen. Het rammelt wel wat.
Ik heb geen idee wat ik aan het inpakken ben. Ik pleur gewon alles erin.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:42 schreef Houzer het volgende:
Wat moet je nog meer inpakken?
Ik zou 1 doos vullen met je huisvuil van dit momentquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik aan het inpakken ben. Ik pleur gewon alles erin.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:58 schreef Armageddon het volgende:
God wat een lekker gevoel!
PROPPEN!
Jij bent gelukkig niet zo'n rancuneus tiepje he?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:02 schreef Houzer het volgende:
Heb je toevallig een pot vitamine pillen en een pot laxeer pillen liggen?
FF de inhoud omwisselen en de vitamine pillen pot in een doos douwe.
Nja ik vond eerwraak wat te ver gaan.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij bent gelukkig niet zo'n rancuneus tiepje he?.
Alles van Merel ook buiten zettenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:05 schreef Armageddon het volgende:
Zo vrachtwagen staat voor de deur. Even laden die handel.
Die Houzer heeft beste ideeën ouwe!quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij bent gelukkig niet zo'n rancuneus tiepje he?.
Denk niet dat ze het merktquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:08 schreef Armageddon het volgende:
Die vrachtwagen kan koelen tot -4 even aanzetten maar he?
+3 scherp & grappig!quote:
quote:Zeg maar niets meer
Ik ga wel weg als je dat wilt
Zeg maar niets meer
Laat me maar gaan
Wees nu maar stil
Refr:
Maar dit is de laatste keer
Ik weet jij kijkt nu op me neer
Maar straks als het beter gaat
Hoop ik dat je voor me staat
Ach zeg maar niets meer
Ik ga wel weg dan ben je vrij
Zeg maar niets meer
Jij was al maanden niet van mij
Refr:
Maar als het straks beter gaat
En dan
Zie ik jou niet staan en zeg
Dat je beter kunt gaan
Je zei
Ik blijf je trouw
Ik heb nooit gelooft in jou
Refr:
Maar als het mij straks beter gaat
Maar dan
Zie ik jou niet meer staan en zeg
Dat je beter kunt gaan
Je zei
Ik blijf je trouw
Ik heb nooit gelooft in jou
Ooooh dit is de laatste keer
Ik weet jij kijkt op me neer
Maar als het strakjes beter gaat
Nee dan zie ik jou niet staan
En zeg dat je beter kunt gaan
Je zei me ik blijf je trouw
Mooiquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:14 schreef Armageddon het volgende:
Met je karakteristieke pandje in Deflt. Merel krijg de pleures kapsoneswijf!
En Peter! Peter moet ook de pleuris!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:14 schreef Armageddon het volgende:
Met je karakteristieke pandje in Deflt. Merel krijg de pleures kapsoneswijf!
Peter gun ik een aidsprik in zn nekquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
En Peter! Peter moet ook de pleuris!!,
.
*stil*quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:20 schreef Armageddon het volgende:
En ik weet dat je hier meeleest. Zorg alsjeblieft dat je ma alleen thuis is vanavond want ik hoef die kop van je niet meer te zien. Begrepen?
Scherp.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Wanneer ga je je icon veranderen Arma?
Wat voor icon wil je?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:22 schreef Armageddon het volgende:
Iemand hier die een vette nieuwe avatar voor me kan maken trouwens?
Zo klaar. Ben alleen op school, geen photoshop hier. Maak wel iets als ik thuis ben.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:24 schreef Armageddon het volgende:
Iets met dezelde avatar maar dan met "vrouwen zijn allemaal hoeren"
Zó erg? Doe's plaatsen?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:26 schreef Armageddon het volgende:
En lelijk die gozer. Echt zuks een beledeging voor Arma. Zeg maar een soort makaaij maar dan lid van de jostiband.
Is goed ouwe!quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zo klaar. Ben alleen op school, geen photoshop hier. Maak wel iets als ik thuis ben.
Dit dus. Misschien kan ik 'm nog leuk photoshoppen. Maak je er ene poster van plak je die op de muur bij Merel.quote:
Ze vraagt net hoe laat ik kom?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:32 schreef Jarno het volgende:
Maar ga je die dozen gewoon brandend uit die vrachtwagen flikkeren onder het langsrijden of wat?
(ja ik ga nu gewoon meedoen hoor)
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:35 schreef Jarno het volgende:
Echt, Peter ook. En voetballer. Alleen al van die combo straalt de middelmatigheid af gewoon. En daar ga je dan 'dingen' mee doen..
Het feit dat er een voetballer in betrokken is , is al genoeg.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:36 schreef Merel het volgende:
Jullie horen maar één kant van het verhaal.
Vertel jouw kant dan maar! En niet gaan lopen ouwehoeren zoals je tegen mij hebt gedaan de hele tijd.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:36 schreef Merel het volgende:
Há. Lange frans is ook in tha house.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:38 schreef Houzer het volgende:
Peter strikte zijn veter.
Hij stond op de 11 meter.
Hij dacht ik ga scoren beter.
Je vader neukte zijn zus anaal.
En nu ben jij als inteeltbaby de pispaal.
Nu denk je te gaan scoren verdraaid!
Helaas de kanker in je lichaam is al te ver uitgezaaid.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:38 schreef just me het volgende:
Los van het feit dat het voor jou en arma alletwee even kut is. Is dit voor de mensen die meeposten niks meer dan een lolletje. De grappen die hier gemaakt worden over jullie spullen en jullie leven zijn niet meer dan dat. Het zijn grappen. De manier waarop het uitgegaan is, en de reden gaan ons geen ene kloot aan. Als jij of arma ook maar enigzins denken dat de mening over de ander ook maar een klein beetje bijgesteld wordt door de dingen hier in dit topic, of als jullie je alletwee ook maar iets aan moeten trekken van de dingen niet door elkaar gezegd hier. Dan zitten jullie fout. Het is een uitlaatklep voor Arma, niets meer. Niets minder.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:36 schreef Merel het volgende:
nee gewoon verstandig!quote:
Amenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:42 schreef GI het volgende:
[..]
Los van het feit dat het voor jou en arma alletwee even kut is. Is dit voor de mensen die meeposten niks meer dan een lolletje. De grappen die hier gemaakt worden over jullie spullen en jullie leven zijn niet meer dan dat. Het zijn grappen. De manier waarop het uitgegaan is, en de reden gaan ons geen ene kloot aan. Als jij of arma ook maar enigzins denken dat de mening over de ander ook maar een klein beetje bijgesteld wordt door de dingen hier in dit topic, of als jullie je alletwee ook maar iets aan moeten trekken van de dingen niet door elkaar gezegd hier. Dan zitten jullie fout. Het is een uitlaatklep voor Arma, niets meer. Niets minder.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:42 schreef GI het volgende:
De manier waarop het uitgegaan is, en de reden gaan ons geen ene kloot aan.
Dan kenne we toch niet meeleze Kim!!!1111quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:44 schreef k_i_m het volgende:
Was hier niet de pm-functie voor uitgevonden?.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:42 schreef GI het volgende:
[..]
Los van het feit dat het voor jou en arma alletwee even kut is. Is dit voor de mensen die meeposten niks meer dan een lolletje. De grappen die hier gemaakt worden over jullie spullen en jullie leven zijn niet meer dan dat. Het zijn grappen. De manier waarop het uitgegaan is, en de reden gaan ons geen ene kloot aan. Als jij of arma ook maar enigzins denken dat de mening over de ander ook maar een klein beetje bijgesteld wordt door de dingen hier in dit topic, of als jullie je alletwee ook maar iets aan moeten trekken van de dingen niet door elkaar gezegd hier. Dan zitten jullie fout. Het is een uitlaatklep voor Arma, niets meer. Niets minder.
Ik hoef ook niet mee te lezenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan kenne we toch niet meeleze Kim!!!1111
Begrijp je nou waarom ik 'n nacht samen met Knut geslapen hebquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:47 schreef just me het volgende:
[..]
Begrijp je nou waarom ik 'n nacht samen met Knut geslapen heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |