abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53029612
Mijn god! Bemoei je er niet mee. Get a life!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 8 september 2007 @ 15:39:49 #52
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_53030226
who cares

ik had toen ik 23 was ook een relatie met een meidvan 16
pi_53030263
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 15:39 schreef huupia het volgende:
who cares

dude
AFC AJAX
pi_53030468
23 is toch wel erg oud om met een meisje van 16 te gaan maximale is 21 vind ik
hardcoholic
pi_53030519
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 15:39 schreef huupia het volgende:
who cares

idem dito hier, en ja, ze had echt _zelf_ aangegeven met mij het bed in te willen duiken en all the way te gaan
  zaterdag 8 september 2007 @ 15:56:04 #56
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_53030554
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 15:50 schreef Ferdii het volgende:
23 is toch wel erg oud om met een meisje van 16 te gaan maximale is 21 vind ik
tja, ze was bijna 17 , en het zusje van een vriend waar ik regelmatig over de vloer kwam.

ik ging ook niet achter haar aan, zij achter mij

ze is nu al 30 btw , en moeder
pi_53031984
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 07:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Als ik het verhaal zo lees ben je niet tegen die specifieke relatie, maar gewoon dat ie uitzicht heeft op een relatie. Ik lees alleen maar: hij is ongeschikt voor een relatie want hij is een luie nietsnut die er nog mee wegkomt ook.

Mijn advies: gewoon niet mee bemoeien. Als het echt zo is als jij omschrijft dan komt die meid er zelf wel achter dat het niet goed is. Bovendien: als jij je ermee bemoeit drijf je ze misschien alleen maar in elkaars armen 'omdat ze je wel even zullen laten zien dat je het bij het verkeerde eind had'.
Juist.
  zaterdag 8 september 2007 @ 19:57:07 #58
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_53035515
Ach, laat die knul toch wat aanrommelen. Eigenlijk verdient ie zelfs respect, 't is eigenlijk onbetaald babysitten wat ie doet.
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
pi_53041737
Probeer er achter te komen wat er kinderachtig is aan haar en moedig het aan. Bijv. als ze dol is op K3 (om maar ff flink te overdrijven) geef dan haar en je broer kaartjes voor K3.
Zul je zien dat je broer snel op haar uitgekeken is.

Je zou ze er beide een plezier mee doen. Tieners moeten gewoon tienerdingen doen en niet hun tienertijd opgeven zeker niet in de naam van "liefde". En volwassenen moten gewoon volwassenen daten en niet iemand die ze makkelijk kunnen domineren.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_53042707
quote:
Op zondag 9 september 2007 00:09 schreef Spacehamster het volgende:
Je zou ze er beide een plezier mee doen. Tieners moeten gewoon tienerdingen doen en niet hun tienertijd opgeven zeker niet in de naam van "liefde". En volwassenen moten gewoon volwassenen daten en niet iemand die ze makkelijk kunnen domineren.
Nu doe je net hetzelfde als TS: je dringt even op hoe het moet. Nou, het zou handiger zijn als ieder zich bij zijn eigen leeftijd houdt, maar de werkelijkheid is niet zo. En de variatie maakt het geheel boeiender
En daarbij: er zijn nogal wat meisjes van 16 die niet echt te domineren vallen, indien broer van TS dat zou willen.
pi_53042882
Discussie over het al dan niet pedofiel zijn van TS maar even verwijderd. Mensen, zoek in godsnaam 's het één en ander op voordat jullie met moeilijke termen gaan gooien .
pi_53045613
quote:
Op zondag 9 september 2007 01:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Discussie over het al dan niet pedofiel zijn van TS maar even verwijderd. Mensen, zoek in godsnaam 's het één en ander op voordat jullie met moeilijke termen gaan gooien .
amen
hier had uw tekst kunnen staan
pi_53053795
quote:
Op zondag 9 september 2007 01:14 schreef katerwater het volgende:

[..]

Nu doe je net hetzelfde als TS: je dringt even op hoe het moet.
BS. Ik geef een tip hoe te hinten.
Dat jij daar iets van opdringen in ziet getuigd van leesblindheid.
quote:
Nou, het zou handiger zijn als ieder zich bij zijn eigen leeftijd houdt,
Leeftijdsverschil is geen probleem. Een voorkeur hebben iemand die een totaal andere level van volwassenheid heeft te willen daten is echter een duidelijk teken van problemen hebben en er nog meer problemen bij maken.
quote:
maar de werkelijkheid is niet zo. En de variatie maakt het geheel boeiender
De werkelijkheid is dat er veel mensen met problemen zijn. Dat jij dat op een leuke manier boeiend vind, dat vind ik nogal een storend symptoom van empathiegebrek....
quote:
En daarbij: er zijn nogal wat meisjes van 16 die niet echt te domineren vallen, indien broer van TS dat zou willen.
Als die al een ouder vriendje uit zouden zoeken dan zoeken die er juist een uit die sociaal sterker is dan de broer van de TS.
De broer van de TS is een overduidelijk geval van iemand die met jongere mensen omgaat omdat het met leeftijdsgenoten niet lukt. Wat is het verschil tussen beide groepen? Natuurlijk dat jongere mensen die met dergelijke kanslozen om willen gaan sneller van allerlei dingen onder de indruk zijn. Hij is eenoog in het land der blinden.
Kortom hun relatie is per definitie NIET een relatie van gelijkwaardigheid. Dus is het fout.
En zij komt er later achter dat ze in deze tijd een deel van haar jeugd heeft overgeslagen die ze nooit meer terugkrijgt.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_53061493
Ik lees de topictitel en denk direct:

"lekker makkelijk zo'n jong grietje, eenvoudig te manipuleren, simpel in bed te krijgen"

Dat jou broer daar gebruikt van maakt zegt wel wat over zijn karakter. Misschien heeft hij destijds geen vriendinnetjes gehad, en nu neemt hij zo'n jong dingetje voordat het te laat is...
pi_53064865
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 15:56 schreef huupia het volgende:

[..]

tja, ze was bijna 17 , en het zusje van een vriend waar ik regelmatig over de vloer kwam.

ik ging ook niet achter haar aan, zij achter mij

ze is nu al 30 btw , en moeder
van jouw kinderen?

je komt wel iets jaloers over hoor, mede ook omdat je je broertje min of meer de grond in boort. maargoed ik zie het probleem niet, op papier ziet het er stom uit, 22 jaar en 15 jaar. maar leeftijd is relatief, verschilt pp.

ik zou het met m overleggen als het je nog stoort. doe anders een poging om het meisje te leren kennen om te kijken of ze deugd. en misschien zit het wel gewoon oke en kan jij blij zijn voor je broertje,

suc6!
pi_53072104
Zorgen dat jij haar stevig neuckt voor je broertje de kans krijgt !
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_53072248
dude... je broer is 22... jij bent 25 en hebt tijd om je over je broer druk te gaan maken en een topic te openen over zijn (waarschijnlijk) lekkere mokkel?
iets met volwassen en lamzak?
pi_53073277
Dat meisje weet heus wel waar ze mee bezig is, en het is tog alleen maar leuk voor je broer misschien kan zij hem wel een beetje sturen zegmaar.
pi_53073883
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 03:32 schreef Vaagtekentje het volgende:
Tot nu toe probeert hij het allemaal nog te verbergen en heb ik slechts af en toe een glimp van de meid in kwestie opgevangen. Maar ik betwijfel of deze 'relatie' stukgelopen is voordat z'n hele sociale omgeving ervan op de hoogte is en hij in de problemen ermee komt. Ik heb het niet over het geroddel, want kan hij gemakkerlijk hebben, maar ik heb het over goede vriendschappen die bekoelen of mensen (zoals bijvoorbeeld haar familie) die het simpelweg niet pikken.
Kortom: Je hebt de meid in kwestie nog niet eens ontmoet, maar je hebt je oordeel al volledig klaar en uitgetypt op het internet staan.
Kan het zijn dat jij je gewoon iets minder moet bemoeien met jouw broer, dat jij je op diverse vlakken mateloos aan hem ergert en dat jij beter niet kunt doen alsof je alleen maar zijn beste belang voor ogen hebt?

Zo te lezen heb je gewoon je mening al klaar, gebaseerd op jouw kennis van je broer.

Misschien moet je hem de kans geven om zijn eigen fouten te maken. Ik denk niet dat hij zit te wachten op een overzichtje van wat hij allemaal fout doet, opgesteld door zijn eigen broer die wel 3 jaar ouder is.

Houd je eens bezig met je eigen leven.
  maandag 10 september 2007 @ 15:30:24 #70
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_53074471
Laat hem lekker. Hij komt er zelf wel achter of het wat is of niet. Ervan uit gaande dat jij het meisje in kwestie niet kent, ben jij niet in een positie om dit te beoordelen.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_53076010
Je wilt haar gewoon zelf neuken, he viespeuk. Bah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')