zo komt het wel over, ja, en zo zal de broer het ook zeker opvatten, naast het "waar bemoei je je in godsnaam mee", en terecht.quote:Op vrijdag 7 september 2007 07:34 schreef Pakspul het volgende:
Je bent gewoon jaloers
Niet echt een goede combi.quote:Op vrijdag 7 september 2007 03:32 schreef Vaagtekentje het volgende:
Het probleem: Mijn 22 jarige broer (ik ben zelf 25), heeft twee weken terug een 15 jarig meisje leren kennen en dat begint nu tamelijk serieuze vormen aan te nemen: in mijn ogen een grote vergissing.
Een meisje van 15 is een kind, dat vergeten mensen vaak, maar pubers zijn ook nog steeds kinderen, hoe graag ze ook zouden willen dat het niet zo was.quote:Op vrijdag 7 september 2007 04:12 schreef Morwen het volgende:
Vergeet niet dat een meisje van 15 sociaal/emotioneel misschien wel net zo ver is als een man van 20. Ok, jouw broer is 22 maar niet volwassen volgens jou, dat zou nu juist kunnen kloppen met een meid van 15. Al blijf ik erbij dat de ouders van dit grietje er zeker bij betrokken moeten blijven. Nogmaals, leef je eigen leven en probeer er buiten te blijven, jij bent zijn pa niet.
euhm ze was 15..quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:18 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Dus jij hebt je vergrepen aan een 9 jarige?![]()
Onzin is ergens anders skipquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:07 schreef skippy22 het volgende:
En hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de..![]()
Ja, zo lees ik het ook. Laat je broer en dat meisje gewoon hun eigen leven leiden. Wie ben jij helemaal om te bepalen of je broer ongeschikt relatiemateriaal is?quote:Op vrijdag 7 september 2007 07:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Als ik het verhaal zo lees ben je niet tegen die specifieke relatie, maar gewoon dat ie uitzicht heeft op een relatie. Ik lees alleen maar: hij is ongeschikt voor een relatie want hij is een luie nietsnut die er nog mee wegkomt ook.
...
*telt*quote:Op vrijdag 7 september 2007 07:35 schreef pdxnet96 het volgende:
Ik herken een hoop uit zijn verhaal, dat meisje van 15 uit mijn verhaal is mijn beste vriendin nu, na 10 jaar relatie. ze is nu 26. Ik ben nu 35 en alweer 2,5 jaar getrouwd met een meisje van 24. Je weet nooit hoe het loopt..
quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:40 schreef Roquefort het volgende:
[..]
*telt*
*rekent*
*denkt*
*rekenmachine pakt*
*calculeert*
Dus het meisje is nu 26, je had van haar 15e tot 25ste een relatie met haar, maar bent nu intussen wel al tweeëneenhalf jaar getrouwd met een ander meisje van 24, dan was dat eerste meisje dus 23 toen je met dat andere meisje trouwde.... Gadverdamme, je bent jarenlang vreemd gegaan!![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:40 schreef Roquefort het volgende:
[..]
*telt*
*rekent*
*denkt*
*rekenmachine pakt*
*calculeert*
Dus het meisje is nu 26, je had van haar 15e tot 25ste een relatie met haar, maar bent nu intussen wel al tweeëneenhalf jaar getrouwd met een ander meisje van 24, dan was dat eerste meisje dus 23 toen je met dat andere meisje trouwde.... Gadverdamme, je bent jarenlang vreemd gegaan!![]()
ms heeft hij wel gewoon een voorkeur voor jong en onbevangen, 15 weliswaar op het randje zijnde, maar soitquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:49 schreef nozem het volgende:
Als hij sociaal echt zo sterk is en er daarbij ook nog eens goed uitziet dan zou het toch geen probleem moeten zijn om vrouwen van zijn eigen leeftijd aan de haak te slaan? Ik ken hordes kerels die lui zijn, hun afspraken niet nakomen, geen verantwoordelijkheid nemen en de vrouwen toch van zich af moeten slaan...
point taken.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:33 schreef Roquefort het volgende:
Domme lui, gekke tokkies, onaangepaste figuren, egoisten, mensen met een persoonlijjkheidsgebrek, en hyper-intelligente lui als TS, allemaal beginnen ze relaties, trouwen ze, nemen ze kinderen. Maar meneer de TS meent dat zijn broer op zijn 22ste niet toe is aan een relatie...![]()
![]()
Dat, dus... Hier in huis is er een die inmiddels een paar jaar ouder is, maar achteraf toch ook zegt "goh, misschien niet zo handig, ik was toch eigenlijk wel erg jong". Ze is nog steeds bij dezelfde jongen, maar bij elkaar zijn wil niet zeggen dat het ook vanaf het begin af aan een goed idee was. Of, zoals ze zelf zegt, ze gaat niet zomaar stoppen met van 'm houden maar als andere meiden zo jong op hetzelfde idee komen, dan raadt ze dat af.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Een meisje van 15 is een kind, dat vergeten mensen vaak, maar pubers zijn ook nog steeds kinderen, hoe graag ze ook zouden willen dat het niet zo was.
dat dus. En hou es op met die topics over leeftijdsverschil. Like who gives a goddamn!quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Waar de neuk bemoei jij je mee...
So? Het klinkt alsof je ergens jaloers op bent.quote:Want hij heeft namelijk geen zelfdiscipline, is erg lui, kan geen afspraken houden of dingen fatsoenlijk regelen, kan slecht voor zichzelf zorgen of met geld omgaan en houdt weinig rekening met andere mensen. Kort gezegd: hij is een lamzak.
dudequote:Op zaterdag 8 september 2007 15:39 schreef huupia het volgende:
who cares
ik had toen ik 23 was ook een relatie met een meidvan 16
idem dito hier, en ja, ze had echt _zelf_ aangegeven met mij het bed in te willen duiken en all the way te gaanquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:39 schreef huupia het volgende:
who cares
ik had toen ik 23 was ook een relatie met een meidvan 16
tja, ze was bijna 17 , en het zusje van een vriend waar ik regelmatig over de vloer kwam.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:50 schreef Ferdii het volgende:
23 is toch wel erg oud om met een meisje van 16 te gaanmaximale is 21 vind ik
Juist.quote:Op vrijdag 7 september 2007 07:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Als ik het verhaal zo lees ben je niet tegen die specifieke relatie, maar gewoon dat ie uitzicht heeft op een relatie. Ik lees alleen maar: hij is ongeschikt voor een relatie want hij is een luie nietsnut die er nog mee wegkomt ook.
Mijn advies: gewoon niet mee bemoeien. Als het echt zo is als jij omschrijft dan komt die meid er zelf wel achter dat het niet goed is. Bovendien: als jij je ermee bemoeit drijf je ze misschien alleen maar in elkaars armen 'omdat ze je wel even zullen laten zien dat je het bij het verkeerde eind had'.
Nu doe je net hetzelfde als TS: je dringt even op hoe het moet. Nou, het zou handiger zijn als ieder zich bij zijn eigen leeftijd houdt, maar de werkelijkheid is niet zo. En de variatie maakt het geheel boeienderquote:Op zondag 9 september 2007 00:09 schreef Spacehamster het volgende:
Je zou ze er beide een plezier mee doen. Tieners moeten gewoon tienerdingen doen en niet hun tienertijd opgeven zeker niet in de naam van "liefde". En volwassenen moten gewoon volwassenen daten en niet iemand die ze makkelijk kunnen domineren.
amenquote:Op zondag 9 september 2007 01:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Discussie over het al dan niet pedofiel zijn van TS maar even verwijderd. Mensen, zoek in godsnaam 's het één en ander op voordat jullie met moeilijke termen gaan gooien.
BS. Ik geef een tip hoe te hinten.quote:Op zondag 9 september 2007 01:14 schreef katerwater het volgende:
[..]
Nu doe je net hetzelfde als TS: je dringt even op hoe het moet.
Leeftijdsverschil is geen probleem. Een voorkeur hebben iemand die een totaal andere level van volwassenheid heeft te willen daten is echter een duidelijk teken van problemen hebben en er nog meer problemen bij maken.quote:Nou, het zou handiger zijn als ieder zich bij zijn eigen leeftijd houdt,
De werkelijkheid is dat er veel mensen met problemen zijn. Dat jij dat op een leuke manier boeiend vind, dat vind ik nogal een storend symptoom van empathiegebrek....quote:maar de werkelijkheid is niet zo. En de variatie maakt het geheel boeiender![]()
Als die al een ouder vriendje uit zouden zoeken dan zoeken die er juist een uit die sociaal sterker is dan de broer van de TS.quote:En daarbij: er zijn nogal wat meisjes van 16 die niet echt te domineren vallen, indien broer van TS dat zou willen.
van jouw kinderen?quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:56 schreef huupia het volgende:
[..]
tja, ze was bijna 17 , en het zusje van een vriend waar ik regelmatig over de vloer kwam.
ik ging ook niet achter haar aan, zij achter mij![]()
ze is nu al 30 btw , en moeder
Kortom: Je hebt de meid in kwestie nog niet eens ontmoet, maar je hebt je oordeel al volledig klaar en uitgetypt op het internet staan.quote:Op vrijdag 7 september 2007 03:32 schreef Vaagtekentje het volgende:
Tot nu toe probeert hij het allemaal nog te verbergen en heb ik slechts af en toe een glimp van de meid in kwestie opgevangen. Maar ik betwijfel of deze 'relatie' stukgelopen is voordat z'n hele sociale omgeving ervan op de hoogte is en hij in de problemen ermee komt. Ik heb het niet over het geroddel, want kan hij gemakkerlijk hebben, maar ik heb het over goede vriendschappen die bekoelen of mensen (zoals bijvoorbeeld haar familie) die het simpelweg niet pikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |