quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Ik had ze ook al gemaild maar ik heb nog geen reactie gekregen. Straks schrijven ze mij "De uitzendtijden zijn in principe onder voorbehoud i.v.m weersomstandigheden en lengte van live evenementen, maar vanavond geldt dat niet want dan stoppen we klokslag 23.15 uur."![]()
![]()
![]()
Oké, i heb ze wel gemaild.Mochten ze naar aanleiding van mijn mal toch besluiten om om 23.15 uur te stoppen met de live-uitzending terwijl het tennis nog bezig is dan mogen jullie allemaalquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:30 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik had gisteren niet goed gekeken, want deze regel stond helemaal onder de mail met daarin de programmering. Ik heb ze niet gemaild ofzo verder vandaag.
Op dat vlak is het toch nog wel een verademing dat iemand als Henin die alles voor haar sport doet ze doorgaans toch wel nog allemaal inmaakt ...quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:24 schreef XL het volgende:
[..]
Die dikke varkens kunnen lomper hakken. Dat is de sleutel voor succes bij WTA.
Ga ik ook vanuit inderdaad. Maar Ferrer schrikt er niet voor terug de rallies heel lang te laten worden, en Davydenko ook niet. Ik bedoel ermee te zeggen dat ik geen korte partijen verwacht, daar zijn het de wedstrijden niet naar.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:44 schreef TheGeneral het volgende:
Die kwart over 11 is gewoon een richtpunt. Ze verwachten dat beide partijen binnen 5 uur voorbij zijn. In amerika wordt er ook uitgezonden van 12 uur tot 6 uur. Maar die zullen ook wel doorgaan als de wedstrijden langer duren.
Ik zeg dat gewoon alles wordt uitgezonden.
Ja, precies, dat lijkt mij ook wel het interessantst. Dan slaat Federer verscheidene vliegen in één klap: 12e grandslamtitel, ongetwijfeld nummer 1 aan het einde van het jaar, net zoveel titels dit jaar als Nadal, revanche op Djokovic en vast nog meer dingen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:32 schreef Buakaw het volgende:
Ik hoop dat Federer en Djokovic in de finale staat, want Mr Darth Federer heeft nog wat goed te maken...![]()
Lijkt me ook schitterend, van deze 4 maakt het me sowieso niet veel uit wie er doorgaan naar de finale, hebben alle 4 goed tennis laten zien. Mocht Ferrer winnen heeft hij het natuurlijk ook gewoon verdiend (met uitschakeling Nalbandian, Nadal en Djoko). Maar ook dat geldt natuurlijk weer voor iedereen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies, dat lijkt mij ook wel het interessantst. Dan slaat Federer verscheidene vliegen in één klap: 12e grandslamtitel, ongetwijfeld nummer 1 aan het einde van het jaar, net zoveel titels dit jaar als Nadal, revanche op Djokovic en vast nog meer dingen.
Stel je voor dat het Davydenko-Ferrer wordt in de finale. Dat lijtk me niet zo'n succes.
Dat zou ook wel interessant kunnen zijn. Eigenlijk zijn alle vier de mogelijke combinaties op papier wel aardig, omdat ze alle vier goed staan te spelen (en dan hoeft niet altijd zo te zijn; als iedereen uit een bepaald onderdeel van het speelschema slecht speelt, kan er best een slechte speler in de halve finale staan):quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:43 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Lijkt me ook schitterend, van deze 4 maakt het me sowieso niet veel uit wie er doorgaan naar de finale, hebben alle 4 goed tennis laten zien. Mocht Ferrer winnen heeft hij het natuurlijk ook gewoon verdiend (met uitschakeling Nalbandian, Nadal en Djoko). Maar ook dat geldt natuurlijk weer voor iedereen.
Ivm tennismanager hoop ik op Davydenko-Djokovic.
De clown is eerst.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:17 schreef Buakaw het volgende:
Is eerst de partij van Fed of die Djoko clown:?
Dat snap ik sowieso niet, Federer zit in de bovenste helft en speelde steeds eerst, nu nietquote:
Het is een complot tegen Federerquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat snap ik sowieso niet, Federer zit in de bovenste helft en speelde steeds eerst, nu niet.
Die vind ik nog wel aardig. Maar laat ze er een tekenign van maken. Op de een of andere manier zijn deze poppetjes gewoon niet grappig.. Ziet er veel te clean uit allemaal.quote:
12.00 of 15.00, maakt weinig verschil.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
De master moet op primetime, duuh.
Davis?quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:20 schreef kleinzusje het volgende:
Op streams nog niet, op TV wel ?
Overal![]()
[afbeelding]
Hup Davis, grijp hem![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |