abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52995156
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
Dat moooie rood was ooit voor mij de kleur van passie lalalalllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaa
OMG................
  vrijdag 7 september 2007 @ 00:05:12 #52
521 ruby
Hell yeah!
pi_52995163
Oké, weg met Marco Borsato. Next song please, thank you.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_52995171
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:01 schreef b.a.s. het volgende:
Lieke is echt vrolijk zeg! Al kan Lieke niet heel mooi zingen: ik hoor haar liever dan dat gezang van Nadia wat echt nergens op lijkt... of ben ik nu te subjectief...
Misschien is het omdat Lieke wat ingetogen voor zichzelf zingt en Nadia het overdreven voor de camera doet?
pi_52995189
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:04 schreef ruby het volgende:

[..]

Naar bed? Wat mooet ik daar nou weer doen?
Je ziet dingen die er niet zijn...
pi_52995199
Dit is de 3e keer van Rood!!!! Lieke iets anders NU
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_52995212
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:02 schreef mazaru het volgende:
Stel je voor dat een echt verslaafde streamer in die kooi zou worden gezet als tijdelijke miljonair.
De eerste de beste nacht dat die dan die gore smakgeluiden zou horen, zie je hem in zijn slaap naar de muteknop zoeken
Een echte streamer zou er tussen liggen om zo een einde te maken aan het gesmak. En als dat niet helpt dan zou die streamer dennix een knal verkopen of nada aan haar teennagels het bed uit sleuren. Al was het maar om ons te verlossen van die ellende.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
pi_52995214
Heeft Lieke Brian al 1 op 1 genomen en geconfronteerd?
pi_52995220
Neeeeeeeeeee je hoeft niet naar huis vannacht. Het leven gaat al veel te snel voorbij. Dus blijf bij mij
pi_52995222
ik wil HAZES horen in de goudenkooi
  vrijdag 7 september 2007 @ 00:07:43 #60
521 ruby
Hell yeah!
pi_52995226
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:06 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Je ziet dingen die er niet zijn...
Dat komt helaas dus door m'n te donkere beeldscherm. Ja, het wordt tijd voor een nieuwe computer met alles erop en er aan.

En nee, ik zit niet te trippen.

Weer Marco Borsato.....neeeeheeeeeeeee.
pi_52995235
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:06 schreef petraa het volgende:
Dit is de 3e keer van Rood!!!! Lieke iets anders NU
Je kunt weer luisteren naar iets anders al is het nog steeds Marco "Nee je hoeft niet naar huis!"
  vrijdag 7 september 2007 @ 00:08:15 #62
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52995238
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:55 schreef Dreamboy het volgende:
Vorige week heeft RTL de kijkers van De Gouden Kooi opgeroepen om door middel van sms-jes hun favoriete miljonair aan contactpunten te helpen. Deze contactpunten kunnen gebruikt worden voor contact ....
KNIP BLA BLA BLA
.......Wij zijn ervan overtuigd dat de programmamakers creatief genoeg zijn om een straf te bedenken waar zij alleen de desbetreffende miljonairs mee straffen.

Bron Nowlive
Goed idee... laten ze alles maar weer terugdraaien.... en Huub er alsnog uit.... Top idee.

Gezeik om een paar euro... voor het gemak vergeten vele streamers maar even dat die akties na het aanrandingsschandaal veel schade heeft aangericht en waarschijnlijk sponsors en eventuele sponsors en daardoor inkomen heeft gekost.
Door deze domme akties hebben ze daarmee de geldstroom afgeknepen. Zorg maar dat DGK goed negatief neergezet word. Fons zal er blij mee zijn dat de keus voor hem steeds makkelijker wordt gemaakt.
Op vrijdag 7 september 2007 00:07 schreef petraa het volgende:
Neeeeeeeeeee je hoeft niet naar huis vannacht. Het leven gaat al veel te snel voorbij. Dus blijf bij mij
Dat zeg ik
  vrijdag 7 september 2007 @ 00:09:13 #64
521 ruby
Hell yeah!
pi_52995262
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:07 schreef tipsch het volgende:
Heeft Lieke Brian al 1 op 1 genomen en geconfronteerd?
Nee, jammer genoeg niet.
Aan de andere kant, dan hadden we wel weer de hele tijd streamlocks gehad. Maar ja, morgen weer een dag.

Ik ben bang dat Lieke zo hysterisch door het kantoor gaat dansen. Het zingen wordt steeds enthousiaster.
pi_52995268
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:08 schreef b.a.s. het volgende:

[..]

Je kunt weer luisteren naar iets anders al is het nog steeds Marco "Nee je hoeft niet naar huis!"
Dat maakt me niet uit, ik vind Marco wel goed
  vrijdag 7 september 2007 @ 00:10:35 #66
521 ruby
Hell yeah!
pi_52995291
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh.
pi_52995306
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:09 schreef petraa het volgende:

[..]

Dat maakt me niet uit, ik vind Marco wel goed
Heb ik geen probleem mee hoor (al ben ik geen fan)
pi_52995338
Ik persoonlijk denk dat Brian er de pe in heeft dat het een afloop krijgt met SMS als BB...volgens mij is hij daarom ook ziek....of om zich in te dekken als het morgen niet loopt met de BC
Hangplek voor vrije gedachten
  vrijdag 7 september 2007 @ 00:12:43 #69
521 ruby
Hell yeah!
pi_52995342
Wat zal ze toch allemaal aan het doen zijn? Heel scenario opschrijven?
pi_52995348
maar 2x achter elkaar hetzelfde liedje is voor zelfs voor mij teveel van het goede
pi_52995357
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:08 schreef akveor het volgende:

[..]

Goed idee... laten ze alles maar weer terugdraaien.... en Huub er alsnog uit.... Top idee.

Gezeik om een paar euro... voor het gemak vergeten vele streamers maar even dat die akties na het aanrandingsschandaal veel schade heeft aangericht en waarschijnlijk sponsors en eventuele sponsors en daardoor inkomen heeft gekost.
Door deze domme akties hebben ze daarmee de geldstroom afgeknepen. Zorg maar dat DGK goed negatief neergezet word. Fons zal er blij mee zijn dat de keus voor hem steeds makkelijker wordt gemaakt.
Domme acties? Herhaaldelijk dom optreden van die kutredactie zul je bedoelen.
pi_52995360
Binnnennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
pi_52995376
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:08 schreef akveor het volgende:

[..]

ach...veel bedrijven wilden zelfs al voor die molestatietoestand al niet meer met de Kooi in één woord genoemd worden
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_52995380
Dennis nog steeds niet in bed met zijn lief?
  vrijdag 7 september 2007 @ 00:14:27 #75
521 ruby
Hell yeah!
pi_52995381
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:12 schreef Lady-night het volgende:
Ik persoonlijk denk dat Brian er de pe in heeft dat het een afloop krijgt met SMS als BB...volgens mij is hij daarom ook ziek....of om zich in te dekken als het morgen niet loopt met de BC
Precies, zoiets had ik ook in gedachte (niet van dat sms-gebeuren, maar wel van toevallig ziek zijn).
Mocht het fout gaan, dan kan ie nog altijd zijn vingertje naar Amanda wijzen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')