't Is en blijft nixquote:Op donderdag 6 september 2007 23:45 schreef Mokum020 het volgende:
Dennis zat net op te scheppen dat hij de A'damse humor zo goed snapt...hij snapt alles....![]()
hij lachte ook zo uitbundig bij Elly haar grappen....![]()
Is toch zaterdag??quote:Op donderdag 6 september 2007 23:47 schreef ruby het volgende:
Weet iemand hoelaat de bikini-contest van start gaat morgen?
Nee morgen....daarom zijn Amanda en Brian (die beweert ziek te zijn) al zo vroeg naar bed. Omdat er morgen nog veel geregeld moet worden.quote:
En hij zingt ook al zo leuk met een Amsterdams accent.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:45 schreef Mokum020 het volgende:
Dennis zat net op te scheppen dat hij de A'damse humor zo goed snapt...hij snapt alles....![]()
hij lachte ook zo uitbundig bij Elly haar grappen....![]()
Ik heb het idee dat ze knap voor lul hebben gezeten bij Jensenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:48 schreef b.a.s. het volgende:
Eenzame Jaap luistert naar Andre Hazes en zegt "Klootzakken!"
[afbeelding]
Was dat niet Dennis of kwam ie later invallen?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:50 schreef ruby het volgende:
Jaap gilt gezellig mee met Hazes. Wat een talent.
Was gezellig ja...totdat Nix binnenkwam en Andre Hazes zich liet omdraaien in zijn graf......quote:Op donderdag 6 september 2007 23:48 schreef ruby het volgende:
Gelukkig hebben we Gaap nog achter z'n computer. Altijd gezellig.
Dat was Dennis!!!quote:Op donderdag 6 september 2007 23:50 schreef ruby het volgende:
Dat was Nix, ik heb spontaan de streams uitgegooidquote:Op donderdag 6 september 2007 23:50 schreef ruby het volgende:
Vergissing, het was de Anustikker.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:50 schreef ruby het volgende:
Was Nix....met zijn wijvenstem...quote:Op donderdag 6 september 2007 23:50 schreef ruby het volgende:
Je kunt eerst schrijven "op volgt" en dan kijken of je de eerste bent, voordat je met het maken van de OP begintquote:Op donderdag 6 september 2007 23:43 schreef ruby het volgende:
Ik wou een poging doen om er eentje te openen maar zodra ik klaar ben, is het al te laat.
Die is vast voor ons bedoeld vandaag. Ja Japie, vies vuil stinkvarkenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:48 schreef b.a.s. het volgende:
[afbeelding]
Terror voorbereidenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:53 schreef ruby het volgende:
Wat gaat Lieke nou weer doen? Oefenen voor de bikinicontest?
Daar zit al een slotje opquote:Op donderdag 6 september 2007 23:54 schreef Lady-night het volgende:
Ik had ook een COS geopend, kan iemand dat samenvoegen?
Oké, dat is ook een optie.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Je kunt eerst schrijven "op volgt" en dan kijken of je de eerste bent, voordat je met het maken van de OP begint
Als ik Huub of Lieke was dan zou ik elke avond achter die pc kruipen en er tot diep in de nacht blijven zitten. Gaat jaap geheid vroeg of laat van flippen.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:48 schreef b.a.s. het volgende:
[afbeelding]
Sorry, samenvoegen doen we alleen met lange topics.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:54 schreef Lady-night het volgende:
Ik had ook een COS geopend, kan iemand dat samenvoegen?
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:42 schreef Lady-night het volgende:
Nadia en Dennis gaan even kleffen waar Elly bijzit.
Elly: als ik op de streams kijk, zie ik alleen maar dat...dat gezoen dus.
Nadia: moet je niet meer kijken.
Dennis: is dat hard?
Elly: ja ik zet hem uit, krijg er pijn in mijn oren van, ik zet hem uit.
Zo snel gaan de cossen tegenwoordig niet meer, dus je hebt er alle tijd voorquote:Op donderdag 6 september 2007 23:57 schreef ruby het volgende:
[..]
Oké, dat is ook een optie.
Dan nog ben ik bang dat het een eeuw duurt voordat het een fatsoenlijke OP wordt met allerlei leuke shots enzo.
Maar ja, wie weet?!
Foto's zijn niet verplicht, hoorquote:Op donderdag 6 september 2007 23:57 schreef ruby het volgende:
[..]
Oké, dat is ook een optie.
Dan nog ben ik bang dat het een eeuw duurt voordat het een fatsoenlijke OP wordt met allerlei leuke shots enzo.
Maar ja, wie weet?!
Zijn bladeren van een plant...die bewegen door de airco...quote:Op donderdag 6 september 2007 23:59 schreef ruby het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er rechts onderaan bij stream 4 beweegt? Zijn dat apparaatjes die bewegen op de maat van de muziek?
Nogmaals, m'n beeldscherm is te donker.
Nee hoor, het is gewoon zo.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:01 schreef b.a.s. het volgende:
Lieke is echt vrolijk zeg! Al kan Lieke niet heel mooi zingen: ik hoor haar liever dan dat gezang van Nadia wat echt nergens op lijkt... of ben ik nu te subjectief...
En hij gaat weer op repeatquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
Dat moooie rood was ooit voor mij de kleur van passie lalalalllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaa
Naar bed? Wat mooet ik daar nou weer doen?quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zijn bladeren van een plant...die bewegen door de airco...
moet je niet naar bed?![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:02 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee hoor, het is gewoon zo.
Ze klinkt uiteraard ook veel beter dan schoorsteen Amanda.
OMG................quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
Dat moooie rood was ooit voor mij de kleur van passie lalalalllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaa
Misschien is het omdat Lieke wat ingetogen voor zichzelf zingt en Nadia het overdreven voor de camera doet?quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:01 schreef b.a.s. het volgende:
Lieke is echt vrolijk zeg! Al kan Lieke niet heel mooi zingen: ik hoor haar liever dan dat gezang van Nadia wat echt nergens op lijkt... of ben ik nu te subjectief...
Je ziet dingen die er niet zijn...quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Naar bed? Wat mooet ik daar nou weer doen?![]()
Een echte streamer zou er tussen liggen om zo een einde te maken aan het gesmak. En als dat niet helpt dan zou die streamer dennix een knal verkopen of nada aan haar teennagels het bed uit sleuren. Al was het maar om ons te verlossen van die ellende.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:02 schreef mazaru het volgende:
Stel je voor dat een echt verslaafde streamer in die kooi zou worden gezet als tijdelijke miljonair.
De eerste de beste nacht dat die dan die gore smakgeluiden zou horen, zie je hem in zijn slaap naar de muteknop zoeken
Dat komt helaas dus door m'n te donkere beeldscherm. Ja, het wordt tijd voor een nieuwe computer met alles erop en er aan.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je ziet dingen die er niet zijn...![]()
Je kunt weer luisteren naar iets anders al is het nog steeds Marco "Nee je hoeft niet naar huis!"quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:06 schreef petraa het volgende:
Dit is de 3e keer van Rood!!!! Lieke iets anders NU
Goed idee... laten ze alles maar weer terugdraaien.... en Huub er alsnog uit.... Top idee.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:55 schreef Dreamboy het volgende:
Vorige week heeft RTL de kijkers van De Gouden Kooi opgeroepen om door middel van sms-jes hun favoriete miljonair aan contactpunten te helpen. Deze contactpunten kunnen gebruikt worden voor contact ....
KNIP BLA BLA BLA
.......Wij zijn ervan overtuigd dat de programmamakers creatief genoeg zijn om een straf te bedenken waar zij alleen de desbetreffende miljonairs mee straffen.
Bron Nowlive
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:07 schreef petraa het volgende:
Neeeeeeeeeee je hoeft niet naar huis vannacht. Het leven gaat al veel te snel voorbij. Dus blijf bij mij
Nee, jammer genoeg niet.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:07 schreef tipsch het volgende:
Heeft Lieke Brian al 1 op 1 genomen en geconfronteerd?
Dat maakt me niet uit, ik vind Marco wel goedquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:08 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Je kunt weer luisteren naar iets anders al is het nog steeds Marco "Nee je hoeft niet naar huis!"![]()
Heb ik geen probleem mee hoor (al ben ik geen fan)quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat maakt me niet uit, ik vind Marco wel goed![]()
Domme acties? Herhaaldelijk dom optreden van die kutredactie zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Goed idee... laten ze alles maar weer terugdraaien.... en Huub er alsnog uit.... Top idee.
Gezeik om een paar euro... voor het gemak vergeten vele streamers maar even dat die akties na het aanrandingsschandaal veel schade heeft aangericht en waarschijnlijk sponsors en eventuele sponsors en daardoor inkomen heeft gekost.
Door deze domme akties hebben ze daarmee de geldstroom afgeknepen. Zorg maar dat DGK goed negatief neergezet word. Fons zal er blij mee zijn dat de keus voor hem steeds makkelijker wordt gemaakt.
ach...veel bedrijven wilden zelfs al voor die molestatietoestand al niet meer met de Kooi in één woord genoemd wordenquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Goed idee... laten ze alles maar weer terugdraaien.... en Huub er alsnog uit.... Top idee.
Gezeik om een paar euro... voor het gemak vergeten vele streamers maar even dat die akties na het aanrandingsschandaal veel schade heeft aangericht en waarschijnlijk sponsors en eventuele sponsors en daardoor inkomen heeft gekost.
Door deze domme akties hebben ze daarmee de geldstroom afgeknepen. Zorg maar dat DGK goed negatief neergezet word. Fons zal er blij mee zijn dat de keus voor hem steeds makkelijker wordt gemaakt.
Precies, zoiets had ik ook in gedachte (niet van dat sms-gebeuren, maar wel van toevallig ziek zijn).quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:12 schreef Lady-night het volgende:
Ik persoonlijk denk dat Brian er de pe in heeft dat het een afloop krijgt met SMS als BB...volgens mij is hij daarom ook ziek....of om zich in te dekken als het morgen niet loopt met de BC
Noem het maar een paar euro. Ik zou het totaal bedrag weleens willen weten dat RTL in zijn zak heeft kunnen steken naar aanleiding van al die sms-jes. Als het puur om die 60 cent ging zou ik het ook niet de moeite waard vinden, maar het gaat niet om 60 cent.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Andere vraag: heeft Nadia Dennix al apart genomen? Je weet wel....quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:07 schreef tipsch het volgende:
Lieke: "Ik heb alle rollen omgekeeeeerd!"quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
Binnnennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
heh. Dát hoef ik niet te wetenquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:15 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Andere vraag: heeft Nadia Dennix al apart genomen? Je weet wel....
Bedoel je die di-l-do?quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:15 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Andere vraag: heeft Nadia Dennix al apart genomen? Je weet wel....
Dat gaat helaas niet lukken, we kunnen de bewoners echter wel bij Hazes langs laten gaanquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:07 schreef markisboer het volgende:
ik wil HAZES horen in de goudenkooi
moet je bij nadia zijn...die draait ze,alsof het de gewoonste zaak van de wereld is,wel 10 keer achter elkaarquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
maar 2x achter elkaar hetzelfde liedje is voor zelfs voor mij teveel van het goede
Ja dat voorbind-gevaarte. Is die inmiddels al ingebracht?quote:
Misschien heeft Huub het haar "verboden" in het kader van de lieve vrede?quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:07 schreef tipsch het volgende:
Dat ding is wel binnnneeeeennn maar nee buiten de Bjorn Borg onderbroeken in maat S is er volgens mij nog niets gebeurd.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:18 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja dat voorbind-gevaarte. Is die inmiddels al ingebracht?
Ik denk eerder dat achter het verboden heeft (als het niet mag)quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Misschien heeft Huub het haar "verboden" in het kader van de lieve vrede?
Ik kon dat gesprek gisteren in de private niet aanhoren en heb toen gemute.
Typisch ik-haat-Huub momentje, trouwens, .
Zou stom zijn van Huub. Ze hoeft het maar te doen en het is zwaai zwaai, exit rat. Dat gevoel herken ik.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Misschien heeft Huub het haar "verboden" in het kader van de lieve vrede?
Ik kon dat gesprek gisteren in de private niet aanhoren en heb toen gemute.
Typisch ik-haat-Huub momentje, trouwens, .
De 3de keer draait inmiddelsquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
maar 2x achter elkaar hetzelfde liedje is voor zelfs voor mij teveel van het goede
Toe maar maak ze maar zwart... scheld ze maar uit.... ze doen helemaal niets meer goed.... overal krijgen ze de schuld...quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Domme acties? Herhaaldelijk dom optreden van die kutredactie zul je bedoelen.
Dat worden hele hoge kijkcijfers.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet lukken, we kunnen de bewoners echter wel bij Hazes langs laten gaan![]()
Owké, thanxquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:20 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Dat ding is wel binnnneeeeennn maar nee buiten de Bjorn Borg onderbroeken in maat S is er volgens mij nog niets gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |